CK HAPPY TRAVEL

Boli ste niekte s CK Happy travel? Chceme si od nich kupit zajazd ale pre mna je tato cestovka neznama. Tak ak s nou mate nejake skusenosti, budem rada, ked ich sem napisete.

potvrdzujem tie iste skusenosti s danou ck. po prichode na hotel nas delegatka necakala... dokonca ani netusila ze jej dosli novi ludia. hned po otvoreni izby sme sa stazovali na uroven hotela, spina, smrad... delegatka v podnapitom stave zodvihla asi na tisici raz telefon s tym, ze to vyriesime rano. hned rano k nam dosla delegatka linda, tvrdila ze hotel, ani ona a dokonca ani delegatka na hotely reklamacny protokol nemaju a ani nim nedisponuju... kvalita sluzieb, hygiena, jedlo, vsetko to bola piata cenova... na nudzovom cisle ktore sme dostali od ck na nase telefonaty ani sms dodnes nikto nereagoval. po vypatrani si cisla na majitela ck nas odbil s tym, ze ved sme si kupili zajazd za 800 e na osobu a co cakame :) 99 percent klinetov sa stazovalo uz na mieste a nedockali sme sa ziadneho zlepsenia
najhorsia ck s ktorou sme sa v zivote stretli, neodporucam!!! dodnes neodpovedali ani na reklamaciu 0/10 hviezdiciek, zbytocne vyhodene peniaze :(

Boli sme tento rok na konci sezony s nimi na rodose a musim povedat jednoznacne, ze dakujem bohu, ze prave s nimi. Vybrali sme si malicky hotelik, obycajny, ale presne podla popisu. Jasne, ze sme nebyvali vo vyobrazenej izbe, ale to snad je kazdemu jasne. Ze v malom hoteli je kazda izba inak zariadena. Uz sme boli v grecku, tak sme vedeli co je grecka hotelova strava, takze ok. Delegatka normal, ostrov na jednotku, odporucam. Ale prevo sme noli stastni, ze sme boli s happy je situacia co nastala nbba letisku vecer pred odletom. Nikdy sme toto este nezazili, burka, prsalo teda o dusu a nieco sa stalo na drahe letiska. Nemohlo odletuet ziadne lietadlo, viete si predstavit ten chaos, mnozstvo ludi, strach, rodiny s detmi. Proste situacia ako z filmu. Turisti samozrejme netusili co s nimi bude, aka velka ta zavada je, co budu robit atd atd. Ako jedina ck z nasho lietadla, vsetkych svojich klientov nalozila do busu a ubytovala v nejakom hoteli pobliz letiska. Rano sme odleteli stastlivo domov a po rozpravaniach v lietadle s ostanymi, sme zistili ze tento naozaj ludsky pristup mala len tato ck, a ich bolo v lietadle zo 4-5 aj velkych ck. A toto je presne to, co ja od cestovky cakam, ked sa nieco pototo, postavia sa k tomu a aj za cenu vyssich nakladov ( lebo platila to ona , let. Spol nic, islo o prirodnu nepredvidanu udalost ci ako to formulovali) urobia potrebne kroky, aj ked to nebola ich povinnost. Strasne sme boli radi, ze sme nemuseli spat na preplnenom letisku, ako ostani, proste profici s ludskou tvarou. Aspon takto im dakujem, snad si ak oni precitaju.

Boli sme s nimi tento rok na sicilii- palermo, super vyber, delegat fundovana, strava klasicky ako v taliansku kvalitna, dakujeme za odporucania, na ktore sme pri vybere dali

Vybral som hotel podla recenzii a mojej penazenky, Kedze som to platil ja. Ck profesionalna, delegatka super, vsetko ako bolo napisane. Za hotel podla mna ck neprinalezi pochvala, lebo vyberal som a hlavne cvakal som to sam. Takze chvalim seba

Nepiste do recenzii nejakych ck hodnotenia hotela ci plaze co ste si vy sami vybrali, to patri do recenzii daneho hotela, aby si ini rozmysleli setrit prachy na sebe ( ak je to mozne) urcite to pomaha pri vybere

Dobry den. Dovolim si aj ja pridat svoju malu skusenost s CK. Vprvomrade mi dovolte vyjadrit udiv nad tym, ze sam Roman Berkes konateľ HappyTravel.sk (bez overenia) pridal komentar!!! Telefonneho cisla na neho a ani na pani, ktora riesi reklamacie sa v agenture nedockate, ked pridete osobne, maju celodenne jednanie, alebo nie su v praci ked prave volate. Radovi zamestnanci sa na Vas budu milo usmievat iba dovtedy, kym nevyjadrite svoj negativny nazor. Bavit sa s Vami budu formou:"A co ze je sobota, vyjadrenie dostanete", "asi mate potrebu stale vyvolavat", dnes dokonca: "Mne ste dali nejaké peniaze? Choďte si ich pýtať od delegátky". Nas pribeh pre objasnenie:Kupili sme si zajazd v 3* hoteli (podotykam, ze sme nemali tusenie co 3* na Rodose znamenaju a popis realite zdaleka nezodpovedal a cena zajazdu takisto). Izba potuchnuta, spinava,zahranicni klienti sa na recepcii stazovali na potkana v izbe (Kalythea Sun and Sky)!!! Ked sme vyslovene ziadali po 20 telefonatoch, aby nam dali iny hotel (manzel mal astmaticke zachvaty v tom smrade), najskor sme museli delegatke Linde dat 200eur cash na ruku s tym, ze doma mame poziadat o tie peniaze spat (na mieste sme vypisali reklamacny protokol).Ako doklad o zaplateni sme dostali podpisany zdrap papiera-ako to chcu zdanit, neviem. Vysledok?Vid komentar reklamacnej lady a zamietave stanovisko po termine (zo zakona maju 30 dni na odpoved, ale oni to po 29 dnoch poslali na nase mano a adresu Pelikanu, tak cuduj sa svete, ze sa to vratilo a volali, aku mame adresu). Pan Roman Berkes, Milkin komentar sa Vam zda nedostatocne presny, ale ked Vam chce nespokojny klient vysvetlit s cim konkretne je nespokojny a problem vyriesit, tak sa skryvate. Tak ako a kde Vas zastihneme? Slubujeme, ze budeme velmi konkretni! Pokial by ste s nami jednali profesionalne, nikdy by sme Vam "reklamu" nerobili. Na Slovensku nie je nas zakaznik - nas pan, ale s nespokojnym zakaznikom treba jednat ako s odpadom. Pisete, ze mate malo reklamacii - teste sa, ze podnikate na Slovensku, kde su ludia zvyknuti stiahnut chvost. Nie vsak vsetci. Moje kontaktne udaje najdete na reklamacnom protokole, nie som "neobjektivny a skresleny anonym".

Dobry deň,
my sme boli s uvedenou cestovkou po prvý krát, pre mňa boli úplne neznámi. Pravdu povediac, ak by som si zájazd nekupovala cez Inviu, veľmi by som rozmýšľala, či ísť do toho.
Boli sme na Rodose v 3* hoteli Illysios Beach , dopredu som si zistila recenzie, takže sme boli pripravení na staré vybavenie izieb a nižšiu úroveň all inclusive. Jediné, čo nás trochu rozladilo, boli úplne iné typy izieb (malé a opotrebované) oprotí tým, čo majú oficiálne vyfotené v ponuke. Delegátka CK na mňa neurobila zlý dojem, avšak bola u nás v hoteli iba 1krát (fakultatívne výlety, požičanie auta a pod.) a ostatné vybavolvala telefonicky. Vraj na hotleli bude pravidelne doobeda jej kolegyňa, ani raz sme ju nestretli. Idé delgátky som tam vídavala pravidelne. Pôsobilo to tak, ako keby delegátka z Happy travel musela obísť všetky strediská na ostrove, preto nestíha Celkovo bola CK v hotlei málo spropagovaná, mali len zastrčenú infoknihu, ostatné CK mali všetky informácie prehľadne uvedené na nástenkách. Aj info o odlete naspäť sme museli pracne hľadať. V deň odchodu sme mali plánovaný čas pred večerou a tak sme si logicky tak ako klienti ostatných CK pýtali balíček, keďže stravovanie bolo all inclusive. Aké bolo naše prekvapenie, keď nám na recepcii odovedali, že uvedené nebolo CK požadované. Kúpili sme si teda v hotleovom obchode nejakú sladkosť a na letisko sme šli hladní. Toto svedčí, že je možné pristupovať rôzne ku svojim klietom.
Moje celkové zhodotenie: Rodos znovu určite áno, ale nie s CK Happy Travel.
Preto

Dovolenka na rodose vyborna, s frajerom sme si vybrali na co nasa penazenka mala, precitali recenzie vopred (nechapem ludi co si kupuju len podla ceny alebo fotiek). Co to uz mam pocestovane a veru v minulisti sa nam uz kadeco aj prihodilo. Tento rok s touto ck vsetko fajne. Ich sluzby tak ako sa patri, mozem odporucit, boli sme naozaj spokojni ( vybavenie formalit, rady, piskytnutie info, delegatky, lokalita, hotel a dokonca aj cena bola celkom fajna) no a greci? Som rada ze som ich spoznala, ale uz chapem preco su ako krajina tam kde su...

Pozor na Happy travel a Turecko 2020.Letaji jen s Atlasglobal a podle vsech zprav urcite nevydrzi do leta.

https://simpleflying.com/atlasglobal-routes-suspended/

Ďalšia "skvelá" CK, ktorá mi opäť potvrdila, ako na našom milom malom Slovensku (ne)funguje dovolenkový biznis. Pekná ponuka, prijateľné ceny, dobrá internetová stránka. Problém nastáva, keď chcete ísť na dovolenku ako trojčlenná rodina. To už hrozí, že ostane jedno voľné miesto v lietadle, takže vám dovolenku jednoducho nepredajú, aj keď majú voľné miesta. Resp. predajú, ak necháte doma dieťa, prípadne nájdete niekoho ďalšieho, aby ste boli štyria. Alebo môžete zaplatiť letenku pre imaginárneho člena "zájazdu" a môžete ísť. Ako vysvetlenie vám pani "ekonómka" bude tvrdiť, že ak by vám predali tri miesta, bol by tu "skazený" trh. Nemusím byť ekonóm, aby som pochopil, že jedno neobsadené miesto v lietadle CK nepoloží, a ak chce robiť tento biznis, jednoducho musí s niečim takým počítať. A určite aj počíta a stále ostáva pre CK slušný zisk. A čo je "skazený" trh nechám na posúdenie všetkých vás. Či to, že vám predajú tri miesta zo štyroch voľných, alebo to, že dovolenka ponúkaná za 731,-€ vlastne stojí 1108,-€ a dieťa zadarmo znamená, že musíte zaplatiť 349,-€ a potom už je to "zadarmo". A po tomto vás bude niekto presviedčať, aby ste podporovali slovenských podnikateľov. ??????

Milka mozte prosim napisat o aky hotel v akej destinacii sa jednalo?
Dakujem!

Aojte! Po prílete na ostrov RHODOS nás na letisku čakala delegátka,ktorá nam oznámila čislo autobusu,ktorý nás odvezie do hotela.V autobuse nám dala listy s inštrukciami a zmizla preč.Autobus nás zaviezol do hotela pričom rozvážal i dalšich turistov po našej trase.Nastup na hotel sme mali 1.9.2015 o 12-tej hodine,Pricestovali sme do hotela 2.9. ráno o druhej hodine.Na recepcii nám recepčný povedal,že naše izby sú obsadené.No mámé zaistené náhradné ubytovanie v nejakej ubytovni,náš hotel mal štyri hviezdičky.Tahali nás za nos dva dni,až potom nás ubytovali v izbách hotela a dali nám kompenzáciu v podobe predĺženia odchodu v posledný deň odchodu a predĺženie stravy o večeru.Inak sme mali odísť o 12-tej hodine napoludnie.naša delegátka nám nevybavila nič,prito došla hneď prvý deň,iba nám ponúkala zájazdy.Strava bola na štvrtú cenovú,jedlo ktoré sa nezjedlo bolo aj na drudý deň.Prístup do mora bol po dvoch metrov sama skala,preto bez topánok do vody bolo riziko. Preto keď sme si chceli zaplavať radšej sme išli k susedom.Zlatým klincom bolo,ked nám delegátka LINDA poslala SMS či by sme nemohli opustiť izby o šestnástej hodiny,lebo už čakajú novy klienti.My sme opustili izby ako sme sa dohodli o osemnástej hodine,kufry sme si dali na recepciu a čakali sme na odvoz,ktorý bol o 21-vej hodine.Po príchode na letisko sa tam ešte raz objavila delegátka LINDA a povedala nám kde si máme vybaviť leteny a odovzdať kufry.Delegátku sme videli dvakrát,nič pre nás nevybavila kompenzáciu sme si vybavili sami.,náhradné izby sme hladali o druhej v noci,zastupca hotela hladal izby,skúšal dvere,ktoré nemohol otvoriť.Po týchto skusenostiach žiadnu dovolenku od HAPPY TRAVEL a INVIA nekupujem,pretože INVIA by mala vedieť čo predáva a od koho!!!

Dobrý deň, touto cestou chcem poďakovať CK Happy Travel že má takích skvelích delegátov v Egypte-Hurgade. Aj keď hotel ktorý som si vybrala sa mi skutočnosti páčil už menej priamo na mieste ale to nie je teraz podstatné. Podstatné je to že tím ľudí ktorí sa o nás staral v Hurgade bol úžasný. Tak ochotních, milích delegátov má len CK Happy Travel!!! Veľké ĎAKUJEM!!! Udržte si prosím ich, sú veľmi profesionálny a ochotný vždy vyjsť ústrety .Ešte raz Ďakujem!!!!

Tento rok júl 2016 sme boli s cestovkou Happy Travel na Rodose. Čo sa týka cestovky tak Ok ale hotel otras. Pokazená dovolenka. Nikomu neodporúčam tento hotel Alia Mare-predtým sa volal Medblue. Služby nula bodov, bordel, neupratané, kúpeľky hrozné, v noci keď sme prišli s 13ročnou dcérou, tak nám dali izbu dvojposteľovú, na druhý deň keď sme sa stažovali delegátke, tak nám tam prihodili kovovú rozkladaciu prístelku s tenučkým matracom 5cm. na ktorej sa vôbec nedalo spať a po ďalších sťažnostiach nám ubytovali v starých apartmánoch mimo hotelu, lebo izby pre troch s normálnou posteľou ani asi nemajú. Delegátka robila čo mohla ale žiaľ tento hotel absolútne nefunguje, neposkytujem služby, ktoré by mal-aký šéf taký hotel. Vidno, že jemu ide len o zárobok a vždy sa nejakí ľudia nachytajú, aby mal plno. A keď nie , zase ho premenuje. Na fotkách bol hotel krásny ale skutočnosť HRÚZA.

Práve dnes som sa vrátila z dovolenky s touto cestovkou. Pokazená dovolenka - hotel ktorý ešte nie je dokončený, všade bordel. Už nikdy viac.

Delegáli boli na výbornú dobre sa o nás starali.

Cez túto cestovku sme boli druhý krát a sme veľmi spokojníl. Boli sme v Egypte v Magic Beach. Hotel super strava tiež aj všetko ostatné. Zvlášť by sme chceli podakovať delegátom ktorí sa o nás veľmi starali ako na výletoch tak aj v hoteli

s ck Happy Travel sme boli uz 4 krat.To co CK slubila aj splnila.Vsetky informacie boli pravdive. S CK pojdeme i o rok / aj nasi znami/
To co pise pani MILKA vyssie tak tomu neverim.Ked si vybrala lacny 3hviezdickovy hotel tak predsa nemoze ocakavat luxus. !!!! Niektori ludia za par € by chceli neviem co. Neverim,ze kvalitny 5 hviezdickovy hotel bol na takej urovni ako pise pani.
Osobne som narocnejsi klient.

Tento rok sme prvy krat cestovali s touto cestovnou kancelariou. Boli sme s priatelom velmi spokojni. Nemali sme ziadne problemy.
Velmi mila operatorka pri vybavovani zajazdu cez internet aj na samotnom pobyte bolo vsetko v poriadku.
Jedine minus davam trosku menej komunikativnej delegatke, ale odpovedala na vsetky otazky a predsa sme nesli na dovolenku s nou :-)
Urcite odporucam.

Veľmi ma teší prevaha pozitívnych recenzií, kde prejavujete dôveru a spokojnosť s našou ponukou. Veľmi nám záleží na spokojnosti našich klientov. Uvedomujeme si obrovskú konkurenciu a preto vieme, že si nemôžeme dovoliť kontrahovať nekvalitné produkty, ktoré by nám v konečnom dôsledku mohli pokaziť meno. Čo nám však taktiež môže poškodiť meno, sú neobjektívne, skreslené a negatívne recenzie anonymných prispievateľov. Niečo podobné som našiel aj na tejto stránke, aj keď tu evidentne nešlo o recenziu, ktorá má pomôcť pri výbere ďalším návštevníkom tejto stránky, keďže chýbala destinácia a názov opisovaného hotela. Tak som začal pátrať, prečo je "Milka" nespokojná a hlavne s čím. Nakoľko neevidujeme veľké množstvo reklamácii, ale podobnú sme obdržali a aj na základe indícií v recenzii si myslím, že sa jedná o destináciu Rhodos a hotel Ilyssion 3*. Podrobný popis k hotelu máme aj v katalógu 2014 a v ničom sa nelíši od popisu v katalógu 2013: www.happytravel.sk (zadajte meno hotela). Takže poporiadku, "hrdzavé a plesnivé vane"? Hádam nie, mali ste ich iba Vy a pred Vami a po Vás už nikto?? "Výhľad z každej izby na more"? Kde ste také niečo čítala, kde sa také niečo uvádza? Píšeme, že hotel ponúka nádherné výhľady na more, čo je pravda. "Grilovali vám pod oknami" myslíte raz za týždeň barbecue? ˇAno, to hodinku dve dymí, väčšine sa takéto akcie pozdávajú. "Informácie nekorešpondovali s katalógom"? Ktoré? Čo presne? "Vraj pozvoľný vstup do mora" čítajte pozorne popis, opisujeme dve pláže. "Mŕtvolky zvierat, šutre"? Keďže sa jedná o ostrov, voda je tu jedna z najčistejších, aké môžete vidieť v širokej ponuke destinácii cestovných kancelárií. Kto bol na ostrove, určite videl tú čistotu vody. Videli ste uhynutú rybu? Je to pre vás nezvyčajné? V prírode, v mori? Napríklad aj po použití niekoľkých ton opaľovacích krémov? Môže za to HappyTravel.sk? "Neplatený bufet" nič také nemáme v popise. "Lehátka sa platili" presne ako píšeme v katalógu. Takže podľa môjho názoru, nabudúce čítajte pozornejšie popis v katalógu a určite si zvoľte vyššiu kategóriu ako 3*, keďže odhadujem, že ste náročnejší klient. Ak by mal niekto nejaké otázky, prosím kontaktujte nás na [email protected]

Dobrý deň
bola som 1 krát a už určite nemám záujem ísť s touto cestovnou kanceláriou nikam , len nás vysadili a už sa nikto nezaujímal , ani nikoho nezaujímalo, že nemáme ubytovanie !!!!!!!!!!!!! keď sme sa rozčuľovali tak nám povedali, že keď sa Vám nepáči môžete spať na recepcii , tak nás na jednu noc ubytovali o kúsok vedľa s tým, že zajtra o 10 budú na nás čakať aby nás dopravili tam kde sme si dovolenku objednali , ale samozrejme nikto nás nečakal, na recepcii kde sme si objednali dovolenku nám oznámili ,že nás možno ubytujú až okolo 12 čiže prišli sme v noci kde sme jeden deň stratili druhý deň sme čakali na ubytovanie a posledný deň sme odchádzali o 9 čiže nikdy z dovolenky 11 dni sme mali 9 a toto je všetko len a len chyba cestovky neodporúčam!!!!!!!!!!!!!!!!

Má niekto čerstvé skúsenosti s touto cestovkou? Uvažujeme o dovolenku cez nich. Ďakujeme za informáciu.

Dnes sme sa vratili z Bulharska.Zajazd bol cez CK Happy Travel.Bolo uzasne.Skvela, cesky hovoriaca delegatka p.Miglena PalanskaHotel Kiparisite cisty,vyborna strava,bohaty vyber jedal,personal mily,ochotny,plaz aj more ciste.Davame jednotku s ★ :-)

Boli sme s touto cestovkou začiatkom júla 2014 v Turecku , stredisko Turkler, od Alanye vzdialené 18 km.Hotelový komplex EFTALIA hotel Marin.Chcem hlavne pochváliť prácu delegátky Gabiky,
ktorá veľmi ochotne riešila všetko čo sme od nej potrebovali.Je pravda,že sme mali menší problém s ubytovaním,ale nakoniec sme skončili v super izbe.Strava super,ubytko super,
personál milý a ochotný,až na jedného čašníka na pláži,ale to len jeden deň.More ---.
Volal som ohľadom mora aj do cestovky a čuduj sa svete informovali ma pravdivo,
tak že som vedel,že to žiadne terno nebude.Týmto chcem reagovať na pani Milku v príspevku hore.Pred chvíľou som ešte raz pre istotu pozrel popis EFTALIA MARIN na happy
travel a okrem niekoľko prilepšených fotiek hotela je popis hotela OK.
Pôjdem s nimi aj nabudúce.

Dobry den pred tyzdnom som sa vratila z egyptskej hurghady..navstivila som to miesto a ten isty hotel (sea gull) treti krat a mozem povedat ze som maximalne spokojna ako so sluzbami hotela tak aj s delegatom happy travel Walidom Darwishom...tak ochotny,precizny ustretovy delegat sa najde malokde...bol k dispozicii kedykolvek som potrebovala porozpraval mi kopec z egyptskeho zivota,historie a sprevadzal nas aj na vyletoch ako bol giftun hurghada tour ci zapad slnku v sah hashes...myslim ze ck moze byt rada ze maju takeho cloveka vo svojom time...Walid klobuk dole a vdaka za vsetko

Nikdy viac, neviem či sa pokazili, ale to čo predviedla pani v Ck a hotel plus služby , živá katastrofa!!!!

A to čo pisala pani Milka sa stalo aj nám a zájazd nebol lacný , Ck nám bola odporúčaná, ale po tejto skúsenosti sa nečudujem, že slovenské cestovné kancelárie krachujú jedna radosť!!!!!

Ja som snimi bola minulý rok, maximalna spokojnosť, profesionalny prístup ! :) V Egypte som bola prví krát a poskytli mi všetky potrebné informácie :) Dovolenka vydarená

Práve pred dvoma dňami sme sa vrátili z Cyprusu s CK Happy Travel , Limassol -hotel Kapetanios Odyssea-výborný 4 hviezd.hotel, priestranný, ale dôležité, že v ňom nemusím blúdiť, nádherný bazén, na ktorý vidíte priamo z jedálne, krásne presklenné priestory, všetko klimatizované, aj jedáleň, výborné jedlo v podobe polpenzie. Bohaté, bufetové stoly, každý večer nové, typické cypruské špeciality, ovplyvnené gréckou a tureckou kuchyňou, vždy sprevádzané kvalitnou živou hudbou, s jemnými tónmi buzuki, ktoré umocňuje nezabudnuteľnú atmosféru.Izby sú nové a čistučké.Podobne pláže s jemným pieskom, výborný vstup do mora, niekoľko metrov mierna hĺbka, úplne bezpečné aj pre deti. Každá pláž má reštauráciu s ochotným personálom, najlepším frappé a pivkom, všetko za prijateľné ceny aj v tých najluxusnejších častiach! Jednotné ceny, nikde sa Vás nesnažia "ošklbať"...Od hotela vedie priamo popri mori jedna z najluxusnejších promenád....a to som už niečo videla aj pocestovala! Ak ste na dovolenke s deťmi, milé atrakcie a prekvapenia na každom kroku.Promenáda do prístavu a starého mesta je obrovská, takže aj v najväčšej večernej špičke pôsobí veľkolepo a nepreplnene. Vlani sme boli s CK Happy Travel v Turecku, Incekum, hotel Azurra de Luxe, strava, ubytovanie aj služby na najvyššej úrovni, výborná poloha hotela, priamo na pláži. Táto cestovka ponúka pobyty v destináciách a hoteloch, ktoré majú vynikajúcu polohu a dá sa aj niečo pekného vidieť, či už ponukou výletov, alebo sme jednoducho sadli na miestny Dolmus/autobus/, ktorý Vám v Turecku zastaví v ktorejkoľvek časti a hodine na jednoduché mávnutie rukou, za smiešne nízku cenu uvidíte fantastické veci.Majú výborných delegátov, na ktorých sa dá spoľahnúť počas pobytu a to je pocit istoty v cudzine.Doteraz sme jazdili na dovolenky sami, sme zameraní na jazdu na bicykli, ale už 2 roky po sebe sme "zhrešili" a vycestovali sme s Happy Travel-om. Bolo výborne, my im nemáme čo vytknúť a viem, že s nimi pôjdeme znova! Ďakujem ešte raz za nezabudnuteľné zážitky, s ktorými sa rada s každým podelím!

Boli sme s nimi v Egypte, prístup delegátov úplne profesionálny, vychádzali nám 100perc. v ústrety, od vyzdvihnutia na letisku až po odchod na letisku. Odporúčam. Tento rok ideme s nimi zase.

zaplatil som dovolenku do Egypta ešte v začiatkom marca , 16 apríla som dostal mail že zrušili dovolenku z dôvodu nedostatočnej nadradenosti lietadla a následnej reorganizácii letového poriadku. Povedali že vrátia mi peniaze a nedostal som naspať ani cent do dneska a dneska je už 7.52015
Neviem či náhodou niekto iní už mal takéto problémy a ako to riešil.
ďakujem za odpoveď.

Pred pár dňami 25.7.2019 sme sa vrátili z Turecka-Eftalia Marin Rezort. Pôvodne sme si zaplatili rezort Eftalia Aqua delegátka nám zmenu oznámila pár minút pred príchodom na miesto v autobuse. V Eftalia Marin nás zjavne nečakali a ponúkli nám rodinnú izbu kde sme sa tlačili 2 rodiny spolu 7 osôb. Delegátka len mykala pleciami na recepcii že vraj sa už nič nedá robiť a 2 noci musíme vydržať dostaneme aj kompenzáciu. Po 2 nociach sme dostali už normálnu izbu aj kompenzáciu-celodenný výlet pirátskou lodou,bol super a dovolenka už pokračovala síce s menšími problémami a dalo sa to prekonať. Ponaučenie pre nás-napriek tomu že sme si zaplatili pol roka dopredu nedostali sme sĺúbený hotel, Happy travel spolu aj s Inviou úplne nespolahlivý a nedoporúčam, my sme s nimi skončili.

Boli sme s cestovkou v Hurgade Magic Beach. Hotel ok nie pre mladých zábavy chtivých,strava ok, pláž vynikajúca ,
let v poriadku boli sme 5 - letenky bez problémov.
Je tam vynikajúca delegátka Janka Voľná. Každý deń sa bola na nás pozrieť.Animátori nie český, ale anglicko ruskí.
Ak ste dobrá partia dá sa zabaviť, ale len do 23,00.

Tú CK sme nepoznali ale recenzie na ňu boli veľmi dobré. Nebola ani drahá ani lacná taká stredná zlatá cesta. Let,za to oni nemohli ako dopadol. Zabezpečili nám odvoz z letiska až do hotela výborne. Ale hotel, ktorý bol v katalógu a ako ho pani opísala, že tam bola že je to super taký NEBOL. Hrdzavé a plesnivé vane, plesen na stenách v kúpelni, výhľad z každej izby na more? klamstvo to by až tak nevadilo ale grilovali nám pod oknami takže sme nemohli mať otvorené okná. Informácie v katalógu nekorešpondovali s tým ako hotel vyzeral ... z terasy nás vyhodili len sme prišli, z bazéna taktiež. Jedno nebolo označené takže žiaľ sme nevedeli čo si máme vybať zo švédskych stolov. Vraj pozvoľný vstup do mora... žiadne také krok do vody ste po členky v nej, ďalší krok už bola po pás, ďalší krok po kolená a ďalší krok nad hlavu.... pláž jemné kamienky/piesok a čistá... klamstvo boli tam odpadky a mŕtvolky zvierat a o tom aké tam boli šutre až priam obrovské kvádre ani nehovorím. Na pláži bol vraj neplatený bufet houby platili sme ... lehátka za free houby platili sme... delegátka nám mala na háku a bývala v inom hotely.. nemala záujem vyriešiť situáciu len nám prikyvovala a usmievala sa,keď sme ju zavolali do izby hneď po prekročení prahu kúpelne doslova ušla na chodbu kde bolo čistejšie ako tam...

Toto je len niekoľko málo príkladov ako CK happy travel pravdivo informuje svojich klientov. *Jednoznačne neodporúčam!!! A ak áno tak majte so sebou fľašu koniferky aby vám zmenili na recepcii izbu za takú akú ste si zaplatili v tejto CK

prave som sa vratila s Egypta 18,8,2014 . Boze mooooooooooj nic horsie som nezazila.
hotel strasny, jedlo este viac, nechutny personal. Ziadna snaha zo strany delegatky mi pomoct, aj ked som ponukla ze priplatim aby ma prestahovala. Este ze som zaplatila kopec vyletov mimo hotela, ale to zas navysi poriadne cenu dovolenky (300 euro viac). odporucam inde ako egypt alebo iba 5 plus viac hviezdiciek. nespominam otravu jedlom a vodou, hotel Magic beach si zapiste ze urcite nie

Bol som minulý rok v Turecku cez túto cestovky a môžem povedať že su to podvodníci.Hotel bol v poriadku až na malé nedostatky,pláž čistá katastrofa a strava to isté.Sľubovali slovenskeho animatora ktorý tam nebol,ale sme ho platili.Tak si dobre rozmyslite či pôjdete cez podvodníkov niekam na dovolenku a pokazite si naladu za dosť peňazí.Toto nie je len môj názor,ale názor 14 ľudí ktorý sme tam boli.

Akurat v sobotu sme sa vratili z Hurghady ( Jasmine Palace). Skvela dovolenka, odporucam kazdemu. Walid je naozaj velmi dobry delegat, davam za pravdu pani Denise. Spolahlivy, ustretovy, mily skratka super....Happy Travel moze byt naozaj velmi, velmi spokojna, ze ma v Hurghade cloveka ako je on....

Od 11.7.2016 som prvykrat cestovala na Rodos cez CK Happy Travel. Pani delegatka Zuzana Kavasilas bola velmi mila a starostliva a vsetkom ma ihned informovala a co bolo potrebne vybavila, takze som bola velmi spokojna a buduci rok by som zase rada vycestovala s CK Happy Travel. Tuto cestovku mozem vsetkym len odporucit.

Ked citam tie vase prispevky, tak sa cudujem, predsa nemozete mat naroky ako na 5* hotel, ak ste si zaplatíi len do 2* pripadne 3* hotela. Ja som si vybrala 5* hotel Rodos Palladium a presne podla toho som mala poskytnute aj sluzby a bola som nadmieru spokojna. To je chyba, ze ludia su narocni, ale priplatit za lepsi hotel uz nechcu a potom sa len cuduju a kritizuju.

My sme boli na Rodose v 3* hoteli - ale bola to katastrofa (asi 3/4 cestujúcich) sme sa po návrate sťahovali - no bez výsledku napísali, že všetko bolo v poriadku a že to sa niekedy stáva (ako neporiadok v jedálni na toaletách). Takže ja už s nimi nikdy nepocestujem ani len do stanu.

Dobry den. My sme boli s cestovkou druhy krat. Raz v Turecku - Eftalia Marin a teraz v Egypte Magic Beach. Cestovka je seriozna, a co uvadzaju informacie o destinaciach, tak su pravdive. Delegatov maju perfektnych, staraju sa kazdy den o klientov. Od delegatov sme sa vzdy dozvedeli velmi zaujimave informacie o danej krajine a sposobu zivota v nej. Boli sme spokojni s cestovkou a dovolenku budeme riesit urcite len s happy travel.

cestovka funguje iba par sezon, bol som s nimi vlani v Turecku, vsetko bolo ok, dobre zabezpecene, aj informacie pri kupe boli pravdive. Tento rok som tam kupil Rodos...

Boli ste niekte s CK Happy travel?

Chceme si od nich kupit zajazd ale pre mna je tato cestovka neznama. Tak ak s nou mate nejake skusenosti, budem rada, ked ich sem napisete.

Ahoj, rada by som sa spytala na pristup delegatov?? na letisku a v hoteli? dakujem Janka

Minulý rok som bola s CK Happytravel v Turecku. Informovanosť a ochota zo strany CK bola veľká. Dovolenka spĺňala všetko čo mala, delegátka v Turecku bola ochotná. Z mojej strany môžem túto CK odporučiť.

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi