Rumunsko vlakom - Jar 2017

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Hladam parťáka/parťačku na cestu vlakom do Transylvánie. Mám v pláne vyraziť z Budapešti (ako Jonathan Harker v Draculovi), a prejsť čo najviac zaujímavých miest a hradov v Transylvánii (Corvin castle, Bran, Sighisoara, Cluj) atd... cca 3-4 dni, predĺžený víkend. Šimon, 21

Ahoj , máš približne spočítané celkové náklady na túto cestu Rumunskom :) ?

ahoj, ja by som sa rada pridala ale tiez by ma zaujimalo kolko by to vyslo cca ... :) Terka 24

Ahoj, približný termín a náklady odhadom? :)

Ahoj taká istá otázka :)

Tiež ma zaujima cca kedy, do maja by som mal mať čas.

caau som juro 28.. ja mam zaujem. moj sen je navstivit tento kraj. email: [email protected]

 DAJME TO DOKOPY A POME !!  mam 24r som VS student casu mam dost -- NAPIS MI URCITE MAM ZAUJEM   [email protected] alebo FB https://www.facebook.com/adam.pavka

Takže čo sa týka termínu, je mi to v podstate jedno, viem si školu aj robotu prisposobiť, takže sa prisposobim. :)

Čo sa týka nákladov... Cesta z Budapešti zo zastávkami v Oradei, Cluj Napoca, Sighisoare a Brasove vychádza podla internetu cca 28€, zalezi od typu vlaku a pod., spiatocna je priblizne rovnako, pripadne sa spiatocna cesta da v takej istej cene najst aj letecky cez wizzair(bukurest - budapest), dokonca mozno aj nizsia. Prespanie vo vlaku + ubytko v niektorom z miest podla toho ako bude naplanovana presne cesta, ceny za ubytovanie sa daju najst aj za menej ako 10 na osobu.

Ahojte, ja by som sa tiez pridala, teda máj by mi celkom vyhovoval, neviem, ako ostatni. Šimon, nechaj tu prosím niekde na seba mail a ja sa ozvem :) ž, 26

Ahojte,