Kartágo tours ma podviedlo

[color=#FF0000][/color] Kúpil som zájazd do TUNISKA ostroj Djerba do hotelu Garden Park, predali mi ho ako 4* oficiálne to je 3* a reálne 2 * S programom AI. Na každý drink som čakal min 10 min Hrôza Na moju reklamáciu odpísali že je všetko OK a že maličká chyba v katalógu predsa nič neznamená, aj keď v zmluve sami napísali, že katalóg je nedeliteľnou súčasťou zmluvy. Ten podvod im nedarujem!

Klasický podvodník je ten,ktorý nevymyslí nič nové ale požíva už metódy zažité alias klasické.To je napríklad tajiť do poslednej chvíle zmenu síce z 5 hv . hotela stojaceho 4 roky do 5 hv. rezortu staršieho s nižšou katalógovou cenou.Určite by Vám na pohode nepridalo keby ste si starostlivo vybrali hotel Vám vyhovujúci,prečítali ste si o ňom niekoľko recenzii a odporučili Vám ho priatelia a po prílete Vám oznámia ,že idete do iného hotela .Cestou k tomuto hotelu by sa Vám isto spievať nechcelo.Bolo nás viac ,niektorí po príchode do hotela ubytovanie vôbec neprijali a vrátili sa späť ,časť zostala .Keby som si bol vybral hotel, v ktorom som bol,vedel by som do čoho idem a nemal by som výhrady napr. k tomu ,že hotel je absolútne prispôsobený rodinám s deťmi a tie to dokonale využívali, čo im vôbec nevyčítam , ale ja som si vybral hotel kde som hľadal kľud,ktorý bol v katalógu deklarovaný.Ťažko ho hľadať tam kde je viac ako 300 detí od 1 mesiaca po 3 roky.Všade plač, ktorému sa nedalo vyhnúť ,čo je pre deti prirodzené Plač v noci,plač na pláži ,plač na bazénoch,špinavé stoly po prvej várke ako keby všetci rodičia chceli deti utíšiť hranolčekmi s kečupom....Rezort(pár činžových domov podobajúcich sa farbou na hromadné garáže) mal našťastie pekný park a pláž ale od hotela mal ďaleko .Hotel do ktorého som mal zaplatené bol od tohto 2 km, bol som sa tam pozrieť a prevádzkar tohto hotela mi bol ochotný tieto priestory ukázať.Bol to rozdiel.Čo bolo zarážajúce o tom ,že by mali nejaký problém nič nevedeli a dokonca mali voľné kapacity.Dovolenku sme si aj napriek tomu užili ale tieň zostal. ROXORO na okraj kde som použil slovo banda,nikde .Váš zosmiešňovací tón ( o 3hv a 5 hv)Vám vydrží do vtedy kým sa Vám niečo také nestane a ak sa na takéto niečo nebude upozorňovať zastihne to človeka nepripraveného ako mňa.Chodím na dovolenky niekoľko rokov a vždy som si myslel,že sa sa to nemôže stať.Teraz viem,že môže a budem na to pripravený.Ani ja by som nemal výhrady keby nie tohto. Stačilo tak málo , aby CK Kartago s nami jednala o niekoľko hodín včaššie a nevytvárala stres tam kde ozaj nepatrí.Zo skupiny ktorej sa to prihodilo určite patrím , k tým čo sa so situáciou vyrovnali
nežiadal som o návrat ,nemenil som izbu , nespisoval reklamáciu,nežiadal kompenzáciu ako robila väčšina účastníkov, len som sa rozhodol o tejto skutočnosti informovať čo najväčší okruh o čom som dopredu písomne informoval aj CK .

presne tak treba sa stažovat hned a razatne

NIKDY V ŽIVOTE VIAC CEZ KARTAGO!!!! Sú podvodníci! Náš pobyt v Tunise mal trvať 9 dní, odlietalo sa 23:55 v prvý deň dovolenky a pritom bol zaplatený! No ďakujem pekne za tých 5 minút! Takže z 9 dní bolo iba 7, lebo v posledný deň sa malo odlietať už o 01:00 hodine. Ale oni nám dovolenku skrátili ešte o jeden deň, aby toho nebolo málo a odlietali sme ešte o deň skôr ako bolo plánované! Takže z 9 dní bolo iba 6. Peniaze za aspoň ten jeden deň nechcú vrátiť, chovajú sa hrozne keď som s nimi chcela komunikovať cez chat, odbili ma ako nejakého prašivého človeka a aj telefonicky to bola hrúza. Poviem vám plné lietadlo nasratých ľudí, ktorý už s Kartagom určite viac nepôjdu. Mám viacerých známych, ktorí nadávajú, že im zmenili lety, odvolali lety a tak ďalej. Radšej budem chodiť z Viedne cez rakúske alebo nemecké cestovky, a ušetrím si kopec nervov. Neverili by ste, koľkí ľudia to tak robia.

Aj ja mám strašne zlú skúsenosť s Kartágom. Majú hrozné časy odletov, zavádzajú a klamú ľudí, ktorý týmto strácajú dni, za ktoré si zaplatili! Tiež nám zmenili čas letu, už nikdy viac!

Prečo si, milí cestovatelia, nepozriete pred kúpou zájazdu viaceré nezávislé zdroje? Net je plný recenzií, kde máte informácie "z prvej ruky", existujú aj webstránky hotelov, s množstvom fotografií a informácii...a určite je hotel ponúkaný aj inými cestovkami, kde by ste si zmenu v kategórii určite všimli. Treba len trošku polistovať na nete a spraviť si pred kúpou malý prieskum. To sa naozaj vyplatí... Na podobné omyly (či podvody) zo strany cestoviek by ste potom nenaleteli.
Osobne mám ale s Kartágom tiež (už trikrát) dobré skúsenosti, aj keď určite majú aj svoje chyby a sem-tam im asi niečo nevyjde. Dovolenka je vždy tak trochu lotéria... ;)

Kartago Tours ma viac spokojnych klientov, ako nespokojnych, my sme s nimi dovolenkovali uz dva krat, a vzdy sme mali sluzby zabezpecene, ake sme si objednali.

My s rodinou sme tiez pred rokom boli na dovolenke cez Kartago, ale nasa nespokojnost nas tento rok prinutila hladat si radsej dovolenku na vlastnu past. Takze tento rok sme si vsetko nasli cez [url]http://www.letenky.com/[/url] a zatial spokojnost ;)

No aj neviem, bol som s Kartagom neraz a vždy som bol maximálne spokojný a to sa pokladám za náročného klienta.

Kartágo tours je podvodná ck,môžete si pozerať popisy a recenzie hotelov koľko chcete ,keď po prílete dostanete informáciu o tom ,že Váš hotel nie je zaistený a pôjdete do iného hotela.Stalo sa 17/4/2010 v Antalyi,bez ospravedlnenia s ponukou kompenzácii,ktoré neboli.Opakujem Kartágo nekoná seriózne.Pracovníčka CK p.Fojtíková 3 dni pred odletom na priamu otázku,či je všetko v poriadku priamo odpovedala ,že áno.Taktiež urobila aj pracovníčka CK na letisku pred odletom t.j. 2,5 hod pred tým ako nám to oznámili na príletovom letisku.Sú to klasický podvodníci.

Kartágo tours je podvodná ck,môžete si pozerať popisy a recenzie hotelov koľko chcete ,keď po prílete dostanete informáciu o tom ,že Váš hotel nie je zaistený a pôjdete do iného hotela.Stalo sa 17/4/2010 v Antalyi,bez ospravedlnenia s ponukou kompenzácii,ktoré neboli.Opakujem Kartágo nekoná seriózne.Pracovníčka CK p.Fojtíková 3 dni pred odletom na priamu otázku,či je všetko v poriadku priamo odpovedala ,že áno.Taktiež urobila aj pracovníčka CK na letisku pred odletom t.j. 2,5 hod pred tým ako nám to oznámili na príletovom letisku.Sú to klasický podvodníci.

Takto kedysi uzatváral svoje politické reči rímsky senátor Cato. Nech sa v nich jednalo o výstavbu nového akvaduktu, či schvalovaniu zákonov proti gréckym prostitútom, neopomenul Cato potrebu likvidácie najmocnejšieho mesta na Africkom pobreží. Škoda, že neexistuje fórum, kde by sa verejne požadovala likvidácia, či aspoň "nevynné" pranierovanie cestovných kacelárií...a rečník by samozrejme svoju horlivú filipiku ukončil katónovskou bodkou, ako exemplum omnes malum - [b]Kartágo Tours[/b]. Ak ste masochista (v prípade, že so sebou beriete rodinku taktiež chrapúň) a chcete si pokaziť dovolenku ešte pred tým než sa na nejakú vôbec dostanete, zvažujte možnosť zakúpenia jedného zo zájazdov CK Kartágo atd. Najlepšie v Tunisku, keďže prihliadnuc k etymológii názvu firmy sa "best of toho čo dokážeme" bude pod rúškom profesionality koncentrovať práve na zájazdy v tejto severoafrickej krajine. Takže: ak zvolíte zájazd Last Minute 9 dní a 8 nocí (pozor na Cestovnú agentúru [b]Best9.eu[/b]), ako som to urobil Ja počítajte s tým, že Vám Kartáginci pristrihnú krídielka, pekne krásne hneď po podpísaní zmluvy. Nakoniec budete radi ak sa v hotely vyspíte vôbec 6 krát. Púni sú dokonca toho názoru, že noc strávená v hale hotela čakaním na vypratanie izby sa ráta ako jedna Vami zaplatená noc. To nehovorím o Vašich večeriach a raňajkách, ktoré zrejme pripadnú vyhladovanému personálu hotela. Najlepšie na cele veci je to, že túto notíciu píšem z obývačky svojho domova, štyry dni pred odletom na pobyt. Mieša sa vo mne smútok a hnev, hnev hlavne na seba, že som sa po niekoľkých rokov samostatného cestovania na vlastnú päsť rozhodol pre služby slovenskej CK ([b]Kartágo Tours[/b] aby sa nezabudlo). Neviem, čo ma čaká ale do Tunisu sa rozhodne teším, viem len, že keď sa tam ešte raz vrátim, tak bez žiadneho prolhaného delegáta a žiadnej zmluvy s CK s ktorou si môžete akurát tak vytrieť riť. Moja rada preto znie: - nikomu [b]neverte[/b], [b]CK Kartágu Tours [/b]obzvlášť; len mýtus ,vydina ušetrenia peňazí a strach nás nútia aby sme sa spoliehali na pobytové CK a vedenie, ktoré nikam nevedie a ktorému záleží len na vašich eurách. Verte v seba a vo vaše schopnosti[i]"...a Kartágo musí byť zničené!"[/i]

doletel som o 2:00 rano do burgasu. o 3:00 som prisiel do hotela a povedali mi ze ked sa chcem ubytovat hned musim zaplatit 50euro lebo ubytko mam platne az od 14:00. trepal som sa do bulharska len koli tomu aby som isiel na vylet do istanbulu a videl hagiu sofiu aj zvnutra. delegatka povedala ze ,,jiste za pŕiplatek vstupenky ji uvidite i zevnitr,, VELKE HOVNO. za 70euro som videl iba modru mesitu a istanbul z autobusu a ta krava co nas tam mala nastarosti povedala ze na tu sofiu nemame cas, hlavne ze nas vliekli do blbej kozusinarne V LETE. nemam slov som sklamany z celej dovolenky

Včera sme sa vrátili z dvojtýždňovej dovolenky v Hurghade, cez Ck Kartágo. Sme veľmi spokojné so všetkými službami, počnúc nákupom zájazdu, cestovaním, presunmi z letiska na hotel a späť a aj s hotelom a službami v ňom. Všetko išlo ako po masle, perfektná organizácia, veľmi milá delegátka Petra Abdallová. Možno sme mali šťastie, ale CK Kartágo sa nedá nič vytknúť.;)

Zaujímavé

Mipo pravdu máš....Kartago su špekulanti...stalo sa mi to iste co tebe v Tunise,mali sme 4* hotel,vsetko prebiehalo ok,po prilete nam onamili ze zial hotel ktory mame zaplateny je obsadeny a musime do ineho...boli asi 4 hodiny rano a ja som bol unaveny ako das,ale delegatke som povedal nech sa dobre vyspi na rano......tak som sa nechal ukecat na iny hotel.ale hned rano som okamzite volal delegatke,volal som do centraly na slovensko,stazoval som sa v hoteli kde som mal byt ubytovany,a to priamo u manazera hotela,delegatku som zvozil pod ciernu zem,neskutocne som vynadal Slovenskej centrale.Dal som im dorazne vediet ze ja som tu panom a toto vsetko pojde doma do medii a zvozim ich pod ciernu zem,pojde to do Markizy,do Jojky,pojde to do novin.Ze pridu o tisice zakaznikov....a zrazu FUUUUK...vsetko hned bolo,zrazu sa naslo volne miesto v hoteli kde som mal byt ubytovany,dokonca s vyhladom na more,a dokonca nie obycajna izba ale suita....zrazu okolo mna skakali vsetci poslickovia,nosili mi drinky kazdu chvilu.........a takze som mal super dovolenku...Takze ludia nedajte sa bojujte za svoje prava ,nedrzte hubu ale otvorte si ju a spravte riadny vietor.....myslite si ze by sa Nemec alebo Anglican dal takto obabrat ? isto nie,narobil by tam takisto bordel...Lenze delegati dobre vedia ze my Slovaci sme celi dosrati a cusime.... TAK NEBUDTTE DOSRATIa NEBUDTTE TICHO....

Nás také ošidili,vědomě nám prodali zájezd s tím,že už dopředu věděli,že nám to o den zkrátí,změní místo odletu i den a ke všemu to na místě prasklo,byly nám odebrány náramky za služby all,abychom nic nemohli čerpat,protože nám bylo řečeno,že CK Kartago nám zájezd zaplatila jen do....při balení kufrů jsme byli vyloženě vybízení k opuštění pokoje s tím,že už němáme zaplaceno a odlet nám posunuli o 300km vzdálenou destinaci,takže ještě ke všemu jsme strávili celou noc na cestě s dětmi.Bylo to v březnu,kdy situace nebyla zrovna nejlepší,a proto jsme volili Marsa Alam,abychom nemuseli absolvovat nějaké zdlouhavé transfery.Neumíte si ani představit,jak jsme byli unaveni a vynervovaní,poprvé jsme se z dovolené vrátili vyčerpaní a náš úspěch reklamace u CK po sepsání reklamačního listu na místě podespaného delegátem?nulová,odpověď zněla promiňte a poslali nám směšné bakšišné 20Euro.To je teda gentlemanské gesto od tak velkého gigantu jako je CK Kartago.....
Byli jsme s něma poprvé ale jelikož zůčastnění klienti toto prý zažili už několikrát,sepsalo se hned na místě na CK trestní oznámení,snad aspoň v tomto směru budeme úspěšní a výsledek bude pozitivní pro klienty.Pokud je možnost,doporučuji jakoukoliv jinou CK.Velice rádi cestujeme,ale musím říct,že tato CK mi vzala veškerou chuť do budoucnosti na zakoupení jekéhokoliv zájezdu.Dovolenou považuji za odměnu za předešlou vykonanou práci a né za trest.

plně souhlasím,nejsou vůbec seriózní,chovají s ke klientům jako k malým dětem a zneužívají svého postavení,ani se neobtěžují reklamace řešit,měla jsem již jednou problém na dovolené s ubytováním,ale dostali jsme ubytování náhradní,sice nižší kategorie,ale celou částku za dovolenou jsme dostali vrácenou po návratu z dovolené,tomu říkám solidní jednání se zákazníkem!!!takže si myslím,že vše je o domluvě a přístupu

čítam a nerozumiem. Tento piatok som dorazil z Turecka. Užil som si super dovolenku, celé lietadlo s Kartago cestovky bolo spokojné, všetci dobre naladení, zábava, všetko úplne pohoda. Posledný večer sa nám síce ochladilo ale inak bola celá dovča absolútna bomba super. A to sme boli s Kartagom. To, čo tu píšeš mipo že Kartago je banda podvodníkov je silná reč. Akože ja síce nechcem zastávať niekoho, a už vôbec nie nejakej komercie a pomáhať v dobrom mene, ale tvoj postoj absolútne nechápem. Neviem čo presne mohlo byť tak zlé, upresni, z ktorého hotela si prešiel do ktorého hotela a čo tam bolo zlé? nesťažuješ sa dúfam že si z *** prešiel na ***** a mal si ešte lepšie?

PS: pls aký je to ten klasický podvodník?

[color=#FF0000][/color]

Kúpil som zájazd do TUNISKA ostroj Djerba do hotelu Garden Park, predali mi ho ako 4* oficiálne to je 3* a reálne 2 *
S programom AI. Na každý drink som čakal min 10 min
Hrôza
Na moju reklamáciu odpísali že je všetko OK a že maličká chyba v katalógu predsa nič neznamená, aj keď v zmluve sami napísali, že katalóg je nedeliteľnou súčasťou zmluvy.
Ten podvod im nedarujem!

Kartago? neochota... nemam silu s nimi komunikovat!!! ci je to cez ten online chat alebo osobne vzdy to skonci tak ze ja sa citim ako keby som ich obtazovala. spolieham sa preto na cestovne agentury ktore to urobia za mna a ja im len poslem udaje. aspon sa nemusim pozerat na ich znudene tvare. Zajazdy fajn ale tie iste hotely ma aj ina cestovka takze to ich nezachrani...

Kartago? neochota... nemam silu s nimi komunikovat!!! ci je to cez ten online chat alebo osobne vzdy to skonci tak ze ja sa citim ako keby som ich obtazovala. spolieham sa preto na cestovne agentury ktore to urobia za mna a ja im len poslem udaje. aspon sa nemusim pozerat na ich znudene tvare. Zajazdy fajn ale tie iste hotely ma aj ina cestovka takze to ich nezachrani...

asdf asf asd

Vrele súhlasím s Isis. S Kartágom sme cestovali už dvakrát a chystáme sa spolu s nimi aj tento rok. Od príchodu na letisko v Bratislave až po príchod na letisko v Hurghade pri odchode sme boli so službami absolútne spokojní. Je ale asi naivné si v dnešnej dobe myslieť, že to , čo si prečítam a vidím v katalógu je svätá pravda. Žiaľ, tie časy sú už dávno preč. Internet a "kolegovia dovolenkári" nám však určite pomôžu správne si vybrať. A ešte, ak si nájdete "svoju" pracovníčku cestovky, určite Vám aj ona dobre poradí.
"Dôveruj, ale preveruj!" hovorili už naši predkovia.
Cestovaniu zdar, priatelia!

Kartago des a hrôza.Týždeň pred odletom nám zmenili hotel, vraj majú z Tuniska správu že hotel je obsadený - súhlasila som, odlet 7.9.2012 o 23.55 hod to som predýchavala ťažšie bol to prvý deň našej dovolenky, po príjazde do hotela o nás nevedeli podarilo sa nám ubytovať. Zaplatili sme si výlet do ZOO, čakali sme autobus kartaga, nakoľko nás delegátka o tom informovala, vyzdvihla si nás však delegátka Ruska a verte či neverte boli sme tam len 2 Slovenky so samými rusmi. Myslím že delegátka Vlasta nás mala upozorniť že z našej cestovky nikto na výlet nejde a nie hodiť nás k niekomu. To už som mala cestovky plné zuby. A na záver delegátka na nás zabudla že sme v hoteli. Deň pred odletom sme nemali na informačnej tabuli uvedený odchod z hotela, musela som jej telefonovať. Posledný deň dovolenky 15.9.2012 sme odlietali z Tuniska o 00.20 hod.
TAKŽE S KARTAGOM NEODPORÚČAM CESTOVAŤ.

Kartago des a hrôza.Týždeň pred odletom nám zmenili hotel, vraj majú z Tuniska správu že hotel je obsadený - súhlasila som, odlet 7.9.2012 o 23.55 hod to som predýchavala ťažšie bol to prvý deň našej dovolenky, po príjazde do hotela o nás nevedeli podarilo sa nám ubytovať. Zaplatili sme si výlet do ZOO, čakali sme autobus kartaga, nakoľko nás delegátka o tom informovala, vyzdvihla si nás však delegátka Ruska a verte či neverte boli sme tam len 2 Slovenky so samými rusmi. Myslím že delegátka Vlasta nás mala upozorniť že z našej cestovky nikto na výlet nejde a nie hodiť nás k niekomu. To už som mala cestovky plné zuby. A na záver delegátka na nás zabudla že sme v hoteli. Deň pred odletom sme nemali na informačnej tabuli uvedený odchod z hotela, musela som jej telefonovať. Posledný deň dovolenky 15.9.2012 sme odlietali z Tuniska o 00.20 hod.
TAKŽE S KARTAGOM NEODPORÚČAM CESTOVAŤ.
[img]http://www.dobrodruh.sk/components/com_joomlaboard/uploaded/images/Obr__zok_177.jpg[/img]

My chodime s ck Kartago uz viac ako 10 rokov a zatial sme sa ani raz nemuseli stazovat. Vsetko bolo tak ako to mali napisane v katalogu a ako sme si to zaplatili.

Tento rok ideme s nimi zase.

No, ja by som chcel povedať, že obidve zamestnankyne CK Kartágo Tours, podľa môjho názoru nevedia zachádzať so žiakmi na praktickom výcviku, nedovolili mi si nosiť desiatu, a musel som tam byť 7 hodín. Keď som si desiatu doniesol tak povedali tu jesť nebudeš, potom mi dali vypracovať náročné a zbytočne zdĺhavé úlohy, musel som im nosiť katalógy. Pani Ondrúšová mala na mňa neraz blbé pripomienky čo sa týka môjho výzoru a správania, podotýkam rozprávala ich bez príčiny. Mesiac dozadu k nám prišli noví praktikanti, ktorým nedávali nič vypracovávať, ba dokonca čo ma ZARAZILO, že im dovolili na pracovisku jesť a piť, pri čom mne a mojej spolužiačke to vyslovene a opakovane zakazovali. Jednoznačne praxovať v tejto cestovnej kancelárii neodporúčam

no citam tu vela kladnych ale aj zapornych reakcii...my cestujeme s kartagom uz jedenast rokov a zatial sa nam nestalo ze by sme neboli spokojni,nikdy sa nestalo ze by sme boli ubytovani v inom hoteli aky sme mali rezervovany,, hlavne co sa jedna ohladne egyptu,vzdy nad mieru spokojni,,,a je rozdiel ,,ked si dovolenku rezervujete pred hlavnou sezonou,,a ked idete na poslednu chvilu,,vtedy sa necudujte,je logicke ze ostanui tie najhorsie miesta, tak len tolko.

Rozumiem príspevku, že nie je vždy výhra, keď dostanete náhradný hotel hoci aj vyššej kategórie a o zmene sa dozviete v lepšom prípade tesne pred dovolenkou, v horšom v autobuse cestou do hotela. Budem spomínať 3 rôzne cestovky a prípady, ktoré sme zažili posledné tri roky. Začnem tým najhorším zážitkom, ktorý sa našťastie nestal nám, ale našim spolucestujúcim v autobuse z letiska do Kolymbie na Rodose. CK TURANCAR rodine s deťmi oznámili až v autobuse, že nemajú izby v tom istom hoteli. Tí ostali v takom šoku, že sa len bránili, že majú spoločne pobalené kufre a nevedeli, ako to majú riešiť. Pokiaľ si pamätám, bolo ich 5, syn okolo 15-17, 2 menšie deti, ak som správne začula, delegát doporučil ísť synovi s otcom a matke s menšími deťmi. Ja som mala pocit, že tomu celkom nerozumiem, delegát bol chlap, zrejme to nebol pre neho problém. Neviem, či tak boli rozdelení do konca dovolenky, lebo vystupovali v iných hoteloch. Aj nám sa stalo, že Kartago Tours ponúkla hotel Ozkaymak Alaaddin v Kemeri ako *****, ale rakúske ck a hotel na mieste mal ****. Hotel je starší, ale so slušnými službami, dávame vždy 5€ do pasu, zatiaľ sme boli s izbami v rámci možností hotelov spokojní, tohto roku ho aj naše ck predávajú ako****, my sme tam boli pred 3 rokmi. Nikdy sme nepotrebovali meniť izbu. Najnepríjemnejšie skúsenosti sme mali so Solvexom, ktorý predáva to, čo už nemá a potom ponúka ako náhradu to, čo pravdepodobne ide horšie, alebo predať ináč nevie. Ale to som podrobne rozviedla na stránke Solvexu. Pokúšala som na tieto praktiky upozorniť na recenziách na Invii, ale v recenzii názov cestovky vynechali.

Dobrý deň, chystáme sa s Kartágom do Maroka. Bol niekto s nimi v hoteli Iberostar Saidia? Ďakujem za informácie.

Ja some bola s Kartagom v Maroku Be live grand Saidia. Vrele odporucam! Krajsi a novsi hotel ako Iberostar,ktory je hned vedla.

môžete mi dať niake info čo sa týka delegata kartago a hotela

Náš dojem bol zo zájazdu pozitívny, ale reklamujúcich stále nájdeme...

Avocado LEVICE predava KARTAGO..nic nebolo ako malo byt,ich zaujem zanikol v momente zaplatenia,uz nam ani len na sms neodpovedala DANA z Levic !!! Egypt NIKDY viac..Personal prispati,malo ustretovi az neochotni.. Hotel bol zastaraly,tieklo wc aj vana !!!! Trezor nam prisli nastavit az po dvoch dnoch.. Jedlo na plazi nebolo vobec,iked malo byt podla podkladov.. Vrchol vsetkeho bolo ,ked nas rano pred siedmou zobudzal zvuk nakladiaku a bagru nakolko UPROSTRED REZORTU ROBIA NOVY BAZEN !!! Za plnej prevadzky vam pokojne veselo prasia do oci a napokojv.. Na jedlo sme museli chodit do jedalne BEZ KLIMY na poschodi.. Pravidelne na obed bolo citit zumpu ako ju vytahovali,vecer zasa pocas vecere asi po 20ej DERATIZOVALI formou VYDYMOVANIA za sprievodu ohromujuceho hluku toho stroja!!! Po tyzdni na nas ziapal ..................... =DELEGAT Atef ze oni potrebuju tu izbu , ze nas prestahuju alebo daju iny hotel , ze nas tam nechcu, treba miesto pre ARABOV a ze ti urobia bordel bude lepsie ked budeme od nich dalej.... Dal nam akoze kompenzaciu=vylet lodou a snorchlovanie kde nam urobia aj dvd z celeho zazitku... SAMOZREJME NEFUNGUJU tie dvd... SKRATKA CELE ZLE !!! HANBIT sa MOZU !!!!

Leteli sme do Maroka 17.7.2014, už z Bratislavy sme mali 2,5 hodinové meškanie, čo sme sa dozvedeli až v príletovej hale letiska. Dopravca Travel servis vraj neinformoval letisko o meškaní, ale zaujímavé je to, že colník pri colnej kontrole už nám povedal, že tak vie, že lietadlo bude mať aspoň 2 hodinové meškanie. Po hodinovom čakaní v odletovej hale pán na informácií povedal, že naše lietadlo je ešte v Prahe, tak prečo nás pustili do odletovej haly? Na letisku v Oujde po dvoch nepodarených pokusoch sa naše lietadlo nevedelo pristáť, bolo to niečo strašné prežívať, zdalo sa nám, že sa zrúti. Kriky, panika na palube lietadla, luďom bolo zle, každý sa bál o svoj život. Nakoniec sme pristáli na záložnom letisku 150 km ďalej, v Nadore. Po hodinovom čakaní v lietadle nás vypustili z lietadla do haly letiska, kde sme strávili celú noc bez stravy a vody, delegátky neprišli pre nás, každý z nás telefonoval, kde len vedel, lebo sme nevedeli, čo s nami bude. Jednoducho sa delegátky a CK Kartago vykašľali na nás. Pilot a letušky odišli spať, a mi sme len čakali. Po 8 hodinovom čakaní, pracovníci letiska v Nadore vybavili pre nás 4 špinavé, smradlavé autobusy, čím nás previezli na hotely. Neschopné, protivné delegátky CK Kartago tours nás čakali už pri hoteloch Iberostar a Be live Saidia. Na naše otázky, že prečo neprišli pre nás do Nadoru povedali, že nevedeli, kde sme pristáli. Klamstvo! Jedna z nich by mohla aspoň taxíkom prísť pre nás na letisko. Som zvedavá, že na naše reklamácie CK Kartago ako zareaguje? Asi nijako, ako vždy. Okradli nás o dva dni, lebo aj druhý deň sme len spali a nevedeli sme sa zbaviť strachu.

Touto cestou sa chcem poďakovať CK-Kartágo za skvelú dovolenku v Egypte a zvlásť delegátovi v Egypte, ktorý nás mal na starosti. Volá sa Atef Rade a bol super, keď sme mali nejaký problém, bol ochotný prísť aj nočnou hodinou a riešiť to, s takým ochotným delegátom som sa ešte nestretla a to už mám prechodené kadečo. Takže ďakujem ešte raz a nabudúce, až pôjdem ešte niekam na dovolenku, tak určite s Kartágom.

služby v poriadku, na druhej strane absolútne neschopná, arogantná a drzá delegátka Agáta K.

Chcela by som nadviazať na p. Valériu.Môžem len potvrdiť arogantne správanie delegátok.Ktoré si myslím že si robia v Maroku svoju vlastnu dovolenku.Boli sme prvý krát s touto CK a už NIKDY VIAC ,Pretože hotel bol OK aj personál ale delegátky su od CK tak aspoň viem s kým už nemám ísť.

Zaplatili sme si dovolenku v Tunisku, hotel Thomasa Mahdia. Tri dni pred odchodom nám nik z kartaga nedal ÚČELOVO vedieť čo si na nás nachystali!!! Keď sme doleteli do Monastiru,na letisku nám oznámili že náš hotel bol ZMENENÝ na Thomasa Sousse. Boli sme unavený, tak sme súhlasili s tým že nám bolo povedané že nový hotel je kvalitatívne lepší,že sa nemáme čoho báť! Bola to chyba,hotel je zanedbany, v baroch je smrad a ochota arabov v tomto hotely je nulová...Hanba kartagu!Nik nás neubytoval, delegátky sa na nás vy.rali!!!na druhý deň, po dlhšom naliehani, nám akoby "ZÁZRAKOM" našli izbu v nami vybranom hotely!Stratili sme minimálne deň z dovolenky a Kartago stratilo, nebojím sa povedat, niekoľkých stálych zákazníkov,nakoľko sme neboli oklamaní sami!!!Škoda, že si nemôžem spomenúť na meno tej p. Delegatky, aby ste si dali na ňu pozor!!!!PS: Thalassa Mahdia je pekný,upravený hotel, kvality zodpovedajúcej 4*.Pláž je tam nádherná!!!Vrelo odporúčame, len nie cez Kartago!!!

PO 5 rokoch som sa vrátila na do tohto hotela a trochu som sklamaná, okrem nás 2 Sloveniek a manželského páru z Prahy a ich synčekom, klientela z Ruska, ich správanie sa nehodilo do 5* hotela, ale majiteľom je vraj rus.Urobil tam lunapark , ktorý sa tam absolútne nehodí, zatarasil krásne miesto , ktoré slúžilo na prechádzky. Jedlo europske, nevhodne sú umiestnené aj reštaurácie la carte,, inak služby boli na úrovni, delegáta Islama musíme pochváliť, staral sa o nás.Boli sme na výletoch v Luxore, kde sme mali vynikajúcu delegátku, takisto aj na Mega Safari, personál ako sme si všimli nemajú radi Rusov, za to nás vítali a boli radi že sme sa tam vrátili. Pláž nádherná, upravená, výborne sa šnorchlovalo, krásne koraly, ryby, korytnačky, raje.
TRochu nás sklamal výlet na Giftun, veľa lodí a ľudí s plutvami, ktorí boli bezohľadní a nedávali pozor že vás udreli plutvou po hlave. hodnotili sme výlet asi tak, že na našej hotelovej pláži vľavo sme mali o veľa väčší kľud a krásne koraly.Rada sa tam znova vrátim , odporúčam aj iným.So službami Kartago tours sme spokojné, i ked nám odložili let o týždeň, lebo sa lietadlo nenaplnilo.

Zmeny v ubytovaní alebo v termínoch robia aj iné cestovky, čo aj chápem, lebo ak sa nenaplní lietadlo, nik nemôže očakávať, aby cestovka išla do straty. Do konca nám zmenili hotel už dva razy, ale vždy sme boli spokojní, dostali sme lepší hotel. Sťažovatelia, ktorí tu píšu asi sú stále nespokojní, všetko im vadí. Nech potom cestujú na vlastnú päsť cez booking.com a potom uvidia, aké prekvapenia ich čakajú na mieste, koľko musia doplácať a aké izby majú zabezpečené.

Cez CK Kartago som bola na dovolenke minuly rok v Maroku a tento rok v Tunise. V Maroku to bolo celkom OK az na to, ze sme dostali hroznu izbu na ktorej sa nedali zavriet balkonove dvere (a to sme boli na prizemi rovno pri bazene), je samozrejomost ze to okolo 5* hotela ani neslo (ale OK berem Afrika).
Tento rok to bol vacsi bombonik. Isli sme do Tunisu Monastiru, na letisku nam bolo oznamene ze si musime vybrat iny hotel lebo ten co sme si vybrali je plny. Tak sme nemali inu moznost a vybrali s z dvoch ponuknutych hotelov - vybrali sme si hotel v Mahdii.
Dovolenku sme si rezervovali tyzden pred planovanym odletom a na mieste sme stretli dalsich nespokojnych zakaznikov CK Kartago co si platili zajazd den pred planovanym odletom do ineho hotela ako boli nankoniec ubytovani. Obavam sa ze CK zamerne zavadza svojich klientov, len aby naplnila zazmluvnene hotely a je im jedno ci boli vami objednane alebo nie.
Komunikacia pani delegatky bola na katastrofalnej urovni. Tento clovek by nemal nikdy robit s ludmi.
Samozrejme moja oficialna staznost bola zamietnuta, lebo tato sikovna cestovka ma vsetko podchytene v obchodnych podminekach.

P.S.: doteraz som takmer vzdy cestovala so slovenskymi CK a vzdy to bolo v poho (toto je moja prva negativna recenzia na CK) a moja skusenost cez booking.com - nikdy som nezazila lepsie sluzby ako ked som si rezervovala hotel na vlastnu past

V skratke, s CK Kartago kupujete macku vo vreci.
Nikdy viac.

Chodime s Kartagom uz 9 rokov. Od Djerby cez Egypt. Tunis. Turecko. Kretu. Az neviem po aku krajinu. Pristup CK je v pohode. Ak si klient vyberie VCAS zajazd a NESETRI tak nie je problem. DOBRE hotely su vypredane vzdy pred 24 decembrom na komplet. Teda ak niekto chce za dovolenku utratit minimum a ziskat maximum nie vzdy sa zadari. A pre tych co permanentne placu skuste to na vlastnu past cez booking a pochopite.... PS preliezol som svet od Europy cez Cinu po Juznu Ameriku a hotely som zazil vseliake a cestovky tiez. To ze chodim s rodinou roky s Kartagom o niecom vypoveda. Uroven sluzieb je ale VZDY zodpovedajuca cene zajazdu.

Nikdy viac CK Kartago tours. Delegátka - jedna mladá arogantná češka. Pobyt hotová pohroma. Pláž bola celá plná morskej trávy až do výšky 1 metra, ktorá hnila a smrdela ako maštaľný hnoj. Morská tráva bola aj v mori do diaľky 2-3 metre, takže sa do mora nedalo vojsť. Tento stav trval 7 dní. Reklamovali sme to pri každom stretnutí s delegátkou, ale nič sa nezmenilo. Až potom (po týždni) sa rozhodli urobiť aspoň cestičky, aby sa dalo vojsť do mora. Okrem toho pláž bola plná tiav a koní, ktoré tam špinili a smrdeli. Skrátka cítite sa ako v maštali. Samozrejme CK Kartago tours mi reklamáciu zamietla s tým, že oni predsa majú vo Všeobecných podmienkach v bode 9.3. klauzulu, že oni nezodpovedajú za čistotu pláže ale hotel. Nabudúce si možno dajú do všeob. podmienok, že nezodpovedajú ani za stravu ani za ubytovanie. za dopravu už zodpovedá letecký prepravca - oni len povyberajú od zákazníkov peniaze, naplnia si kontá a pre nich to týmto pádom končí. Spravodlivosti sa nedovoláte nikde. SOI mi dala výbornú radu ako to vyriešiť - vraj obráťte sa na súd. SOI-ka urobí len to, že skontroluje, či CK odpovedala na Vašu reklamáciu v zákonnej lehote - i keď im pošlete odpoveď samotnej CK o zamietnutí reklamácie a nereklamujete nedodržanie zákonom stanovenej lehoty na vyriešenie Vašej reklamácie - čo ste v podstate vedeli - a riešte si to cez súd. Hahaha ...

velmi dobre skusenosti s Kartágom. presne ako popisane vyssie, ak cakate za lacny peniaz nieco velkolepe, asi sa nedockate. kvalitnejsie hotely su vypredane dopredu niekolko mesiacov. a co sa tyka zavadzania, mozno sa to stava. predsa len, kazdy chce nieco predat, ale v Bratislave odporucam slecny pracujuce v OC Central. Mile, ochotne a nezavadzaju zbytocne. Mne napríklad slecna kludne povedala na hotel, ktory som silou mocou chcela, ze nie :D nasla lepsi, dokonca lacnejsi a po tom, co som aj dovolenku absolvovala ju musim vychvalit do nebies! lebo ten moj vybrany hotel, bol fakt strasny :D bola som si ho obzriet... Takze kludne cez Kartago, bud si ale hotely preverte na roznych recenziách na internete, alebo chodte za tak skvelými slecnami ako ja!

Ludia chú všetky službz za 300 eur :D :D :D a čím lacnejšia tým sa dožadujú- a ja mam na to právo, ja to mám zaplatené a prečo toto nemam, a nebola slovenská kuchyna ....
Kartago je uplne v pohode, čiže OK

S kamarátkou sme si zakúpili 15 dňový pobyt pri mori, kde sme očakávali relax. Ak pre účastníkov relax je hučanie stále rovnakou hudbou od 10,00hod do 2,00hod, bez značnej prestávky, to relax určite nie je. Boli sme si vedomé toho, že je začiatok sezóny, tak všetko fungovať nebude tak ako by malo,. ale, že si budeme musieť pýtať večeru, ktorú sme mali "zabezpečenú" a raňajky sa budú skladať zo suchého pečiva (aj to ozobávaného vrabcami, ktoré sa s radosťou na ňom hostili), jednej kávy a jedného presladeného džúsu... tak na to sme pripravené neboli. Pláž špinavá. Dennodenne po pláži premával báger, upravoval terén a robil násyp okolo bazéna. Bazén bol postavený blízko mora. Po týždni báger odišiel, bolo to hotové. Prišiel vietor, zdvihli sa vlny a násyp ... bol v mori. Celotýždňový motorový smrad a práca sa rozplynula v mori. To, že animátori boli drzí a otravní, radšej nekomentujem. Hotel a izby boli čisté, tam sa nedá nič vyčítať, ale celková strava bola hotový humus. Večer čo zostalo, sme si našli na raňajkách. Na niektorých zeleninách ako paradajky, bola pleseň. Očividne bolo vidno, že staré paradajky pomiešali s novými. Mrkva strúhaná bola vysušená... a tak by som mohla menovať všetko. Najviac sa míňal ovčí syr. Ten bol dobrý a čerstvý, ale aj to malo chybu, pre všetkých sa nikdy neušlo, lebo do výlohy bol daný iba jeden bochník. Keď sa minul, tak ste mali smolu, viac nevyložili. Poslali sme sťažnosť cez delegátku, ktorá nás mala na staroť, a Kartágo sa "pochlapilo" uznali iba malú chybu, dostali sme každá 14,46€. SUPER!!!! Tomu sa hovorí kompenzácia! Rada by som opísala aj jedného čiašnika, ale to by som asi znechutila všetkých ďalších potencionálne chtivých dovolenkárov. Ak môžete, vyhnite sa tomuto rezortu. S pozdravom, Suzi

tento rok sme prvý krát cestovali s CK Kartágo a boli sme veľmi spokojní. Hotel Prima Life v Egypte,nemám čo vytknúť. To čo sme sa dozvedeli od panej v CK Kartágo v Ban.Bystrici to sme aj mali :-) . Ubytovanie.čistota,strava,služby,úplne všetko super.Pokazila sa nám klíma na izbe-bez problémov nám vymenili izbu.Personál hotela -všetci boli milí,ani raz som sa nestretla s neochotou.Animátori na veľmi vysokej úrovni,robili program deťom aj dospelým.More krásne,teplé.čistučké,pláž vždy čistá,sprchy a WC na pláži tak isto. Celá rodina sme boli spokojní.

Od 11.8:2015 do 18.8.2015 sme si s manželkou kúpili zájazd do Maroka . Bol veľmi vychválený ale skutek utek.Ubytovanie bolo super ale ostatné už nebolo bohvie čo. Strava až na večere stále to isté. Večere boli fajn. Že hotel pri pláži . Keď som si zapol krokomer tak od brány kde stráži policajt ta to bolo 321 krokov a to ešte po drevenom chodníku cez suchú trávu a bordel.Keby sa dali pridať fotky tak by ste videli.Nedá sa tam nič robiť je to ohradený areál strážený vojakmi a policajtami.Sprch bola až v areáli hotela.Skrátka nič moc. Personál bol fajn až na to že základná komunikácia len vo francúštine, arabčine alebo v berberčine.Delegátka Veronika bola fajn.

Veľmi zlá skúsenosť s CK kartago,po prílete do Kemeru nám delegát oznámil,že budeme ubytovaní v inom hoteli síce 5*,ale: cestovali sme 3 rodiny (12 ľudí) mali sme v poznámke , aby sme boli ubytovaní aspoň na jednom poschodí, lenže naša rodina musela ísť na jednu noc do iného hotela.Máme 2 deti 13 a 17 ročné, jedno z nich bolo na zmluve s našimi príbuznými (kvôli ubytovaniu), viete si predstaviť tie stresy,keď 13 ročný chlapec bol od nás oddelený v cudzine.Veď mohlo sa stať hocičo, aj keď bol v dobrých rukách ale predsa. V reklamacnom protokole som apelovala aj na psychickú ujmu,vôbec sa k tomu nevyjadrili a celú reklamáciu neuznali.Kartagu ide len o jedno, dobre sa nahrabat a žiadny profesionálny, ani ľudský prístup!!!

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi