Hydrotour recenzie | CK Hydrotour skúsenosti a recenzie

Naozaj dostanete v Hydroture dovolenku aku ste si vybrali???Prvy krat som sa rozhodla cestovat s Hydroturom. Znamy, slavny.... Chyba!!!! Vybrala som si hotel, termin. Zavolala na ustredie. Pani mi preratala cenu, doplnila o nom informacie a kedze bol vecer a uz tam nemala niekoho, kto jej mal potvrdit volnost letenky, zobrala si na mna kontakt a ubezpecila ma, ze sa na druhy den ozve. Rano sa tak aj stalo.

Recenzie na CK Hydrotour

Potesila ma dostupnostouu hotela aj leteniek a nadiktovala cislo rezervacie. Na spisanie zmluvy som mala ist v mieste bydliska ku ich proviznemu predajcovi. Ihned z prace som tak spravila. Na velke prekvapenie ked predajca pocas vyplnania zmluvy pre upresnenie vypoctu ceny volal do centraly, sme sa dozvedeli, ze moja rezervacia sa tyka uplne ineho hotela. Ine stredisko, ina cena, ina kvalita!Vraj som sa ako klient musela pomylit co vlastne rezervujem. Este sa do telefonu nehanbila uviest, ze prave ten hotel, na ktory mi spravili rezervaciu, maju nakazane prednostne ponukat!!!! Cudna zhoda nahod. Moja prva skusenost je teda obdobne zla, ako z predchadzajucej recenzie. Podla mna- klamstvo! ...a manipulacia so zajazdami!!

Prosim vás, buďte vo svojich príspevkoch konkrétnejší. Uveďte konkrétne hotel, konkrétne zájazd, konkrétne meno pracovníka a najlepšie aj svoje meno. Lebo takto ide iba veľmi všeobecné informácie, ktorým niekto môže veriť, ale aj nemusí... A z Hydrotouru mi o niekolko dní príde email, nech tento príspevok zmažem za neoprávnené ohováranie.

Toto teraz myslím všeobecne, na všetkých prispievateľov do rubriky - Hodnotenie cestovných kancelárii.

Dakujem

Jozef Terem - Administrátor webu

S Hydrotourom sme boli viac krát na dovolenke a vždy sme boli spokojní.

Tri krát som išiel s touto cestovnou kanceláriou na dovolenku. Dvakrát z BA a teraz naposledy z KE a naposledy z Hydrotour. Urobili nám z 8 dňovej dovolenky 6 dňovú. Bohužiaľ na základe ich všeobecných pravidiel majú na to právo, ale podľa mňa v dnešnej dobe plnej konkurencie a zlepšovania prístupu k zákazníkovi by sa tak správať nemali. Zákazníci letiaci z BA sa určite nesťažovali, lebo destinácia bola super a oni mali na dovolenku skoro 8 dní. Samozrejme na úkor zákazníkov z KE. Napísal som aj sťažnosť, ale samozrejme odpoveď síce prišla ale nevyriešila nič. Akurát som sa dozvedel, že som išiel na LM (za 1600EUR) tak čo ešte chcem a že môj kritický postoj „ich mrzí“. No už nič, stratili dobrého zákazníka a aj jeho známych nakoľko po poslednej skúsenosti som s nimi skončil a práve odpovedi ktorej sa mi dostalo na moju sťažnosť ich nedoporučujem už ani z BA.

Objednávka cez internet Grécko-Kréta-Mália Carolina Mare hotel 3+ pobyt 8 dní 7 nocí v termíne 17.09.-24.09. 2014 odlet z BTS o 19.50 a prílet Heraklion o 22.50 hod. last minute s 50% zľavou v cene 996,40 euro pre 2 osoby i s cest. poistením. Hodnotenie píšem po miernom odstupe už s chladnou hlavou. Mohla to byť krásna dovolenka keby!!! Prileteli sme nie 17-teho, ale až 18-teho na letisko Heraklion o 0.15 hod s transferom na hotel niečo po 01.20 hod. 18.09. - tu chýba jeden deň pobytu ak dobre rátam, ale to nie je to hlavné. Počas cesty autobusom z letiska na hotel pridelená delegátka Katka P. obšírne rozprávala o okolí, bola síce tma a nič sme nevideli no história bola zaujímavá. Poznámku o tom, že ubytovanie je všetkým vopred pridelené a nemusíme sa predbiehať kto príde skôr - dostane lepšie, alebo bude chcieť niečo iné je zbytočné, som pochopila až na mieste po pridelení izby. Mali sme objednanú izbu štandard v hoteli 3+, ktorý je po rekonštrukcii novým majiteľom a tento rok má byť prehodnotený na 4+. Dostali sme izbu č. 526 na prízemí v bungalove nie hoteli, čo sa dá prežiť. No otvorene izby bol šok. Zariadenie z pred 5O rokov stará hrdzavá chladnička s dvierkami podloženými plechom, aby dvierka držali, balkónové dvere nám ostali v rukách po otvorení, kúpelňa už dávno po životnosti a to nebolo ešte všetko! 2m pred našou izbou "3+ " bola neskutočne hlučná centrálna hotelová klimatizácia, zvukom turbíny! Po reklamácii u delegátky, ktorá je tu vraj pre nás , sme dostali odpoveď, že to sa teraz riešiť nedá až ráno na recepcii. Predstava spania v pivnici s motorovou turbínou nás dotlačila k opakovanej žiadosti o zmenu ubytovania, čo po polhodinovom ignorovaní recepčným a letmom dopyte delegátky vyšlo. Bola nám pridelená izba v hotelovom komplexe na 3. poschodí, ktorá zodpovedala štandardu. Pokračovanie - druhý vlastne ešte tento deň nás delegátka o14 hod. zavolala na recepciu a oznámila, že nám pridelená izba je určená pre vozičkára a my sa máme presťahovať o do inej. Dostali sme kľúče a po ďalší šok. Izba bola taká istá no bez výhľadu na more, ale do susedného balkóna. Podotýkam, že vozičkár by sa nevošiel s vozíkom ani do jednej z nich. Po odmietnutí delegátka nešetrila vyhrážkami, že sa vrátime do tej prvej izby. Jednanie na úrovni. Samozrejme z vozičkára sa vykľula ruská klientela. Zlomila nás. Zhodnotenie: problémy s ubytovaním nám pokazili celú dovolenku. Už sme nevybaľovali ale čakali s kuframi každý deň na prípadné sťahovanie. Počasie bolo krásne more čisté, čistota na hoteli v poriadku , strava prijateľná aj keď stále to isté a radostná správa ale len pre nás bola, že sa delegátka úplne vyparila, už sme ju viac nevideli a ani nepotrebovali, no ostatní rekreanti čo potrebovali riešiť lekára či iné sa jej ani nedovolali. Aspoň niekto si tú dovolenku užil! Na otázku u delegátky, že to nieje izba 3+, ale sotva 1, sme dostali odpoveď, že ona nieje predajca a ani zodpovedná za náš nákup.
Hydrotour zavádza informáciami, cenami, službami a "kvalitnými delegátkami". Ak chcete dovolenku plnú nepríjemností a sklamaní vrelo odporúčam. Hlavne izbu - u nás to nazývame pivnica alebo náraďovňa č. 526 v CAROLINA MARE!

Veľmi negatívna skúsenosť s Hydrotourom , pôvodne 8 dňová dovolenka prvý deň odlet cca o 19.00 hod. príchod do hotela cca o 24.00 hod. , posledný deň odchod z hotela cca o 3.30 hod. ráno , prílet na Slovensko ráno, takže údajne posledný deň dovolenky sme s manželom už boli v práci.

Služby hotela Gloria Verde excelentné, no bohužiaľ naše CK , konkrétne Hydrotour úmyselne klame klientov ohľadne dĺžky pobytu. Nechápem, prečo neuvádzdajú dĺžku pobytu ako zahraničné CK počet nocí a od toho sa odvíja aj cena. Klient by sa mal rozhodnúť, či na takúto dovolenku chce ísť. resp. nie.

Taktiež sme to reklamovali opakovanie, nakoľko klient rád zaplatí za poskytnuté služby, no nie za to čo nevyužil. V zmluvných podmienkach to je (O.k.), no určite to nie je etické, že platíte dva dni dovolenky, hoci ste ešte doma.

Ak sa nebudú klienti ozývať, tak Hydrotour nezmení postoj ku klientom a bude ich klamať aj naďalej .

HYDROTOUR - určite nie .

Jana Miklóšiková

No najskor,4 hodiny pre odletom nam zmenili hotel, bol sice na tej istej urovni ,ale väcsi,takze aj viac dovolenkarov, aj na tento hotel sme mali dobre referencie,takze dobre,po prilete do Turecka delegati stale nevedeli,ci ideme do povodneho,ci do druheho,o nicom nevedeli.... Ale katastrofa nastala po prichode do hotela, boli sme skupina : rodina s 2 detmi + 2 dospeli, prisli sme okolo 8h rano, stale to hrali,ze izby niesu upratane, takto sme zostali cakat na recepcii do 17h s malym 3 rocnym dietatom,ma stazovanie nikto nereagoval, potom prisiel spasonosny napad ,ze ako ospravedlnenie dostane izbu s priamym vstupom do bazena,ze vraj velka exkluzivita! No prosim oni nas tam chceli napadkovat vsetkych 4 dospelych+ 2 deti, a povodne to bola izba pre rodinu2 postele normal a 2 pristielky! Pre deti tam nebolo nic!!! A exkluzivna izba? Tma ,smrad, ziadne vetranie... To uz bolo moc, manzel sa nahneval, skoro delegata prizabil a ten sa priznal,ze od zaciatku pre nas nemali izby! Pricom vsetci ostatni okrem Slovakov isli hned na izbu! Ak by sme si sami nevybavili cez kontakty zo SK, tak by nas v tej hrobke nechali!!!!! Pokazena cela dovolenka!

Takže, začalo sa to hneď, ako prišli pokyny k dovolenke. Rátali sme s nočným letom, ale nie, že budú obidva nočné. Tak som volala do cestovky a pani Jana Varinská sa vyjadrila, že to nie je "jej problém, že chceme cestovať do Turecka s jeden a polročným deckom". Vraj ide iba jedno lietadlo a ona nás nemala kam dať. KLAMSTVO.
Ale už sme nemali čo vymýšľať, tak sme sa psychicky pripravovali na nočný let.
O tom, že šofér autobusu, čo nás viezol do hotela bol asi pilot F1, asi nemusím moc vykladať. Akurát, že sa mu podarilo zopárkrát poblúdiť, takže kým sme sa dostali do hotela, už takmer svitalo.
Ubytovanie a dovolenka ok, akurát delegátka, pani Nerádová, nám letmo prebehla informácie, čo kde a ako, ale obšírne rozprávala o výletoch, z ktorých mali asi aj extra peniaze.
Hydrotour uvádza na svojich stránkach, že Hotel Nashira Resort je 5*, ale je 4* - čo mi až tak nevadilo.
Klub Markíza? No, celkom dobrý vtip. Hotel má svoj medzinárodný animačný tým a tí naši dvaja nešťastníci tam robili akurát pomocné práce. Okrem toho, mali na zmluvách napísané, že sú tour delegáti a nie žiadni animátori....
Cesta naspäť - autobus meškal, tentoraz to bol neskúsený šofér. Delegátka, slečna Alžbeta, zaklincovala svoj prejav vetou: Neviete niekto, kde je hotel ADALYA? Moc si cestu nepamätám.... Skoro ma po tomto výroku porazilo. Ešte dodala, že dúfa, že stihneme lietadlo...
Samozrejme, kým sme sa dotrepali na letisko, tak check-in bol už dávno otvorený a my sme chytali len posledné miesta. Na otázku, či môže vybaviť miesta vpredu, keďže sme boli s dvoma deťmi, odpovedala, že tam sú epileptici... A potom zmizla aj s druhou kamarátkou na kávičku... viac sme ju nevideli....
Takže po tejto skúsenosti s Hydrotourom nikdy viac a neodporúčam ani nikomu koho poznám a dokonca aj nepoznám...

Tiez sa pridavam k skupine nespokojnych klientov ck hydrotour. Odletove casy na stranke nie su zverejnene (cudne, nakolko casy chartrovych letov su rovnake pocas celej sezony). prisli pokyny a nastalo velke sklamanie:-(. Zajazd sme kupovali na 7 noci...ale bolo z toho nakoniec len 6 noci, nakolko sme mali odlietat o 18:10 realita bola 18:40. Nikto nam nevysvetlil preco meskame a tym to sa meskanie iba zacalo. Do hotela bol planovany prijazd o 21:40 realita 1:50. kym sme sa ubytovali, priniesli kufre z recepcie a isli spat boli 3:00. takze sme nielen prvu noc nespali ale ani sluzby all inclusive necerpali....nechapem taku velku ck aby pre rozvoz klientov pouzila jeden autobus,ktory okopiruje pobrezie a rozvezie turistov... keby sme sli 2-3 mikrobusmi cas transferu by sa skratil,klienti by boli spokojni a nie sme ako trpaci sedeli 1,5 hod na letisku v buse kym sme sa vsetci pozbierali a naplnil sa bus. Vrchol transferu nastal ked po druhej zastavke musel mat vodic povinnu pauzu (transfer antalya az do alanye)...nehovoriac ze nas viezol ako keby nas na letisku ukratol. :-( 20 min v noci ked uz meskate,ste unaveni,nahnevani uz aj 2 min su dovodom na vybuch zlosti a sklamanie.
Ked som sa delegatky na schodzke spytala, ze by som vzniknutu situaciu chcela riesit, povedala mi ze to nie je vina ck ale prepravnej spolocnosti a letiska:-(.
chvalabohu sme nic ine s delegatkou nemuseli riesit. Animatorka v hoteli velmi slaba...

Ja za moju rodinu musim povedat, ze sme boli maximalne pokojni, hotel bol totozny s popisom a splnal kategoriu ***** . Delegatka ( uz si nespominam na meno ) bola taktiez ochotna a dochvilna, letove casy boli podla popisu a neskory odlet z Krety nas osobne len potesil, teda hlavne moje deti. Od objednania az po prilet spokojnost cize ja absolutne nemam co vytknut ck Hydrotour a nad inou podla diskusii ani neuvazujem.

Zarezervovala som si dovolenku v predtermíne, kedy mala byť výrazná zľava zájazdov na CYPRUS. Aké bolo moje sklamanie, keď som koncom júna zistila, že ceny sú omnoho nižšie, ako som zaplatila ja. Najväčšie moje sklamanie s touto cestovnou kanceláriou bolo pri nepríjemnosti, ktorá nás postihla na letisku. Nebol mi umožnený vstup do lietadla. Tvrdlili, že to za mňa vyriešia a tak sa nestalo, nakoniec si mám reklamáciu s letiskom vybaviť sama, zavádzali ma počas celej dovolenky a nič nevykonali. Keď som sa vrátila z dovolenky a informovala som sa, ako poriešili reklamáciu, bolo mi povedané, že si to mám riešiť sama. Ponúkli mi náhradnú letenku, cena mala byť do 300 euro a cena bola raz taká a mám si to sama vybaviť. Nič nepomôžu, ešte vyťažia z nešťastia dotyčného. Nikdy viac s nimi nepôjdem na žiadnu dovolenku, lebo iba vtedy zákazník zistí, čo je to za cestov. kanceláriu, keď má problém a ako dokážu byť nápomocný zákazníkovi.
Meno: Urbanová, Bugarová pracovníčka Hydrotour

Najhorší hotel, v akom som doteraz bola. Izby otrasne, k moru zly pristup do kopca (samotne more bolo inak jedine pozitivum), all inclusive vobec nepoznaju - pritom som ho mala zaplateny !!!.., pitie dostanete len pri jedle a pri bazene do 16,00, potom si musite platit vsetko sami...vsetci hostia sa stazovali ...boli tam rodiny s malymi detmi, pre ktore museli nakupovat stravu cez den, pretoze nic nebolo....vecer si musite drink kupit za vlastne, aj ked mate zaplateny all inclusive...presonal otrasny a drzy....bazen len od 9,00 rano si nemozete zaplavat a k moru daleko...bola som prvykrat s Hydroturom a naposledy...nikdy viac !!!!!!.....nedajboze z tej stravy ochoriete (dvaja tam zvracali z toho jedna), pretoze zdravotna starostlivost ziadna, ani zaujem delegatky a personalu - pomoc nulova (naco su potom tie poistky? ).....WC maju hranaty tvar a na tom gulate sedatko....a to cely hotel...myslela som, ze je to zly vtip...je to 6 km od mesta Rhodos, ale na autobus, ktory ma chodit kazdych 20 minut cakate 1 hodinu a potom pride taky plny, ze ani nezastavi...co sa tyka stravy zelenina a prilohy obstojne, ale maso take otrasne, ze sa vam z neho dviha zaludok, jedine, co sa dalo jest boli ryby...no nieco strasne...VOBEC NEOPORUCAM !!!!!
A prekvapenie nakoniec....izby sa musia uvolnit do 12,00 hod....inde je to do vacsinou 14,00 hod. , ale dobre...izbu si vsak mozete posledny den nechat do vecera, ak zaplatite dalsich 20 Eur.... plati sa za vsetko, za internet, dokonca aj za vahu 1 € (treba odvazit kufor – je len do 15 kg). Naozaj perfektne sluzby ).
Ale odporucam riaditelovi Hydroturu, aby tam absolvoval jednu dovolenku !!! Bola by som zvedava, ci by aj potom tento hotel odporucal...!!!

Podľa toho, čo Ck uvádza na svojej webstranke, nejde o plný klasicky All Inclusive, ale v podstate o plnu penziu s napojmi k jedlam:
Píšu:
HOTEL ROMANZA MARE I. ***+
STRAVOVANIE ALL INCLUSIVE FAMILY
HLAVNÁ REŠTAURÁCIA
RAŇAJKY (FORMOU BUFETU) 07:30-10:30 (TEPLÉ A STUDENÉ JEDLÁ, SVETLÝ A TMAVÝ
CHLIEB, JOGURTY, MASLO, DŽEM, ZELENINA, OVOCIE,
CEREÁLIE, KÁVA, ČAJ, DŽÚSY, VODA, MLIEKO, KAKAO)
OBED (FORMOU BUFETU) 12:00-14:00 (TEPLÉ A STUDENÉ PREDJEDLÁ, POLIEVKA,
HLAVNÉ JEDLÁ, ŠALÁTY, DEZERTY, OVOCIE, KÁVA, ČAJ,
VODA, DŽÚSY, MIESTNE VÍNO A PIVO)
VEČERA (FORMOU BUFETU) 18:30-21:00 (TEPLÉ A STUDENÉ PREDJEDLÁ, POLIEVKA,
HLAVNÉ JEDLÁ, ŠALÁTY, DEZERTY, OVOCIE, KÁVA, ČAJ,
VODA, DŽÚSY, MIESTNE VÍNO A PIVO, MIESTNE
ALKOHOLICKÉ NÁPOJE)
BAR
10:00-16:00 VODA, NEALKOHOLICKÉ NÁPOJE, KÁVA, ČAJ, KOLÁČIKY,
ZMRZLINA, OVOCIE

Takže ak yb ste si boli prečitali, čo ste si vlastne objednali, tak by ste vedeli, že čo Vás čaká.
Všade na svete sa za Last Check Out platí a je len na vôli hotela, či Vám to umožní, alebo nie.

A nepochopil som toto"k moru zly pristup do kopca" - morská hladina je vždy najnižšie položený bod na pobreží...

Evidentne ste mali prehnané očakávania od 3* hotela v Grécku. Za málo peňazí málo muziky, ide o najlacnejší hotel v ponuke CK. Takže nejde o chybu v Hydrotoure, ale vo Vašom výbere!

Na Vasom mieste by som stiahla chvost a ospravedlnila sa. Dovolenku sme objednavali priamo vo Vasej pobocke a ziadne taketo informacie sme nedostali a neboli sme jedini !!!!! Vsade ste pisali All inclusive !!!! A klamali ste !!! Vsetci hostia boli neskutocne nahnevaní na sluzby hotela. Bolo to sice na poslednu chvilu, ale za tu cenu by boli v inom hoteli uplne ine sluzby. Rovnako som bola pred 3 rokmi na Rhodose na last minute za podobnu cenu v hoteli Lindos Princess a to sa vobec neda porovnat!!!! Tam bol naozajstny All Inclusive a sluzby na urovni do 24,00 hod. !!! Takze za malo penazi , malo muziky sa povedat neda.....je to za vela penazi malo muziky a este velmi zlej !!!! Po prichode z dovolenky ten hotel isiel o 50 % nizsie !!! Odporucam tam ist osobne !!!! A potom tu vypisovat sprostosti !!!

Ide naozaj o chybu, ale vo vybere Hydrotouru, naozaj uz nikdy viac !!!

Milá Anka!

Ako ste mohli objednávať v "našej pobočke", keď žiadnu nemáme!!!
Ako môžete porovnávať služby 5* hotela Lindoss princess a 3* hotela Romanza Mare??? To je ako zrovnávať Trabanta s Mercedesom.

Prečo ste nepočkali na ďalší termín a na 50% zľavu? myslíte, že by boli lepšie služby?
Druhy raz dobre čítajte informacie, čo CK uvádza, veď ste podpisom prihlášky s nimi súhlasili!

Chyba je ejdnoznačne na Vašej strane

toto mi dnes poslala znama cez internet, dufam, ze Vam to ako odpoved bude konecne stacit!!!!! Aj ked clovek nikdy nevie, ak ste z Hydrotouru....

Po, 29. 09. 2014 - 23:31 - Skuška nervov?
Matušík Zlata (bez overenia)
Objednávka cez internet Grécko-Kréta-Mália Carolina Mare hotel 3+ pobyt 8 dní 7 nocí v termíne 17.09.-24.09. 2014 odlet z BTS o 19.50 a prílet Heraklion o 22.50 hod. last minute s 50% zľavou v cene 996,40 euro pre 2 osoby i s cest. poistením. Hodnotenie píšem po miernom odstupe už s chladnou hlavou. Mohla to byť krásna dovolenka keby!!! Prileteli sme nie 17-teho, ale až 18-teho na letisko Heraklion o 0.15 hod s transferom na hotel niečo po 01.20 hod. 18.09. - tu chýba jeden deň pobytu ak dobre rátam, ale to nie je to hlavné. Počas cesty autobusom z letiska na hotel pridelená delegátka Katka P. obšírne rozprávala o okolí, bola síce tma a nič sme nevideli no história bola zaujímavá. Poznámku o tom, že ubytovanie je všetkým vopred pridelené a nemusíme sa predbiehať kto príde skôr - dostane lepšie, alebo bude chcieť niečo iné je zbytočné, som pochopila až na mieste po pridelení izby. Mali sme objednanú izbu štandard v hoteli 3+, ktorý je po rekonštrukcii novým majiteľom a tento rok má byť prehodnotený na 4+. Dostali sme izbu č. 526 na prízemí v bungalove nie hoteli, čo sa dá prežiť. No otvorene izby bol šok. Zariadenie z pred 5O rokov stará hrdzavá chladnička s dvierkami podloženými plechom, aby dvierka držali, balkónové dvere nám ostali v rukách po otvorení, kúpelňa už dávno po životnosti a to nebolo ešte všetko! 2m pred našou izbou "3+ " bola neskutočne hlučná centrálna hotelová klimatizácia, zvukom turbíny! Po reklamácii u delegátky, ktorá je tu vraj pre nás , sme dostali odpoveď, že to sa teraz riešiť nedá až ráno na recepcii. Predstava spania v pivnici s motorovou turbínou nás dotlačila k opakovanej žiadosti o zmenu ubytovania, čo po polhodinovom ignorovaní recepčným a letmom dopyte delegátky vyšlo. Bola nám pridelená izba v hotelovom komplexe na 3. poschodí, ktorá zodpovedala štandardu. Pokračovanie - druhý vlastne ešte tento deň nás delegátka o14 hod. zavolala na recepciu a oznámila, že nám pridelená izba je určená pre vozičkára a my sa máme presťahovať o do inej. Dostali sme kľúče a po ďalší šok. Izba bola taká istá no bez výhľadu na more, ale do susedného balkóna. Podotýkam, že vozičkár by sa nevošiel s vozíkom ani do jednej z nich. Po odmietnutí delegátka nešetrila vyhrážkami, že sa vrátime do tej prvej izby. Jednanie na úrovni. Samozrejme z vozičkára sa vykľula ruská klientela. Zlomila nás. Zhodnotenie: problémy s ubytovaním nám pokazili celú dovolenku. Už sme nevybaľovali ale čakali s kuframi každý deň na prípadné sťahovanie. Počasie bolo krásne more čisté, čistota na hoteli v poriadku , strava prijateľná aj keď stále to isté a radostná správa ale len pre nás bola, že sa delegátka úplne vyparila, už sme ju viac nevideli a ani nepotrebovali, no ostatní rekreanti čo potrebovali riešiť lekára či iné sa jej ani nedovolali. Aspoň niekto si tú dovolenku užil! Na otázku u delegátky, že to nieje izba 3+, ale sotva 1, sme dostali odpoveď, že ona nieje predajca a ani zodpovedná za náš nákup. Hydrotour zavádza informáciami, cenami, službami a "kvalitnými delegátkami". Ak chcete dovolenku plnú nepríjemností a sklamaní vrelo odporúčam. Hlavne izbu - u nás to nazývame pivnica alebo náraďovňa č. 526 v CAROLINA MARE!

Akosi mi chýbajú odpovede na môj príspevok. To čo ste poslali sa týka iného hotela a nečudujem sa klientom, ze neboli spokojní s takým ubytovaním. Evidentne neboli všetky izby zrekonštruované. Väčšina klientov však bola spokojná, o čom svedčia aj recenzie na: recenzie-hotelov.sk/recenzie/grecko/kreta/malia/hotel-carolina-mare/ Prečo však píšete o inom a nepriznáte si chybu pri výbere dovolenky? Najprv ste mali recenzie čítať a až potom do nich prispievať: recenzie-hotelov.sk/recenzie/grecko/rhodos-rodos/reni-koskinou/hotel-romanza-mare-i/

Bohuzial hotel som nevyberala ja....ak by to tak bolo, nikdy by som taky hotel nevybrala.
To vsak neznamena, ze to co som napisala nie je pravda a vy to dobre viete....nebudem stracat cas a odpovedami takemu zadubencovi...je to uplne zbytocne. A recenzie ktore odporucate ste asi pisal sam:))

hotel je velmi zly !!!! a Hydrotour klame - to je ta chyba !!!! S touto CK uz nikdy viac !!!!
To je vsetko !!!!

Nahodou som natrafila na tieto recenzie ,suhlasim  s Ankou ,Hydrotour zavadza , jednoduducho povedane klame , jedna dovolenka s nimi stacila ...nikdy viac .

Milá Anka,

úroveň a obsah Vašich mailov jasne hovorí, kto je tu zadubenec. Nech Vám to dlho vydrží a o rok sa teším na ďalšiu nespokojnú recenziu (asi na inú CK).

S dovolenkou, na ktorú som cestovala s CK Hydrotour v termíne 2.-9.júl 2017, som bola nadmieru spokojná. Prístup pracovníkov cestovnej kancelárie na pobočke v Trnave (p. Opálková, p. Lopatka) bol ústretový.Poskytli mi všetky mnou požadované informácie a doplnili ďalšími užitočnými. Inštrukcie pred odletom som dostala včas a v požadovanom rozsahu. Cieľová destinácia bolo Grécko, ostrov Rodos, hotel Rhodos Royal, kde nám bol k dispozícii delegát Alexander Frasch a slovenské animátorky Alča a Janka. Všetci traja boli milí, príjemní a ochotní pomôcť. Dovolenku som si skutočne užila. Služby cestovnej kancelárie splnili moje očakávania.Ďakujem

Objednali sme si pobyt v Bulharskom Obzore, konkretne tento: http://www.recenzie-hotelov.sk/recenzie/bulharsko/obzor/obzor/aparthotel-obzor-beach/recenzia-19720…

Nasledne po mojej objednavke pribudli prve negativne recenzie, ktore si na vyssie uvedenom linku
mozete precitat. Na zaklade toho som sa rozhodol tento pobyt stornovat alebo vymenit za iny.

Za stornovanie sa mal platit poplatok vo vyske 100% ceny pobytu. Za vymenu poplatok 50 EUR/osoba.
Poplatok za vymenu pritom nemali uvedeny vo vseobecnych obchodnych podmienkach, takze to bol
skor vysledok vypocitavosti tejto CK, ako z klienta vytiahnut dalsie peniaze. Takze namiesto toho, aby
sa snazili vyzehlit to, ze ponukaju takto negativne hodnotene pobyty, nas vlastne chceli este potrestat tymto poplatkom

Pre ziadny z mojich argumentov nemali pochopenie. Na otazku, ci by tam dotycna pani isla so svojim 3r dietatom,
mi odpovedala, ze nevie, pretoze nema dieta. Taktiez sa snazili problem zlahcovat, vraj to nie je pravda, ze to preverila ich delegatka a vsetko je v poriadku. Ako je vsak mozne, ze vznikli 4 nezavisle negativne recenzie bez dovodu mi uz vysvetlit nevedela.
Nebstal ani argument, ze si to menim za rovnaku destinaciu (Bulharsko, Obzor), v rovnakom termine odletu a priletu.
Cele ma to stalo cca. hodinu telefonatov a cakania v CK a to vsetko s neemaptickym pristupom kazdeho jedneho pracovnika s ktorym som bol v kontakte - mali by ist robit nieco ine a pracu v CK prenechat vhodnejsim typom.

Nezabralo ani to, ze pri takomto pristupe je to nasa posledna dovolenka cez CK Hydroutour a ze vznikne tato moja negativna recenzia.

Doteraz najväčšie sklamanie, netušila som, že dovolenku môže znepríjemniť aj delegát, ktorý akože má pomáhať v cudzej krajine, len zabudla , na ktorej strane má byť, Hydrotour - celé zle, nič nie je ako vyzerá, škoda peňazí, nechápem ....

Hi,

This year we went to Serenusa Village through Hydrotour agency for 7 days. The package included family all-inclusive. In the contract we signed with Hydro are no information mentioned about the family all inclusive. When we arrived in the hotel they informed us that tourists travelling through Hydrotour are limited and on the drinks on the bars. Also there are times zones when the family all inclusive is for free. Ex. From ~1.30pm until 3pm drinks have to be paid. From 3pm to 6pm again for free and afterwards you are paying again. Polish and Italian tourists who paid similar price as we from slovakia had All inclusive without limitation. We complained to the delegate but she was just a young student without any idea about her job. Bad organisation and few mistakes in the communication. She even was able to show on the hydrotour web page the definition of the All inclusive package. There is no specific in details.
The hotel and the entertainment from Italian side are really good. Slovakia children disco was just cheap.
Double check the all inclusive package in your package. Check the terms and conditions because you will get it in the hotel as a surprise. I personally will never again buy anything from this travel agency.

Hydrotour Jordánsko recenzie

Ahoj Dobrodruhovia, Viacero čitateľov sa nás pýta, či máte niekto skúsenosti s výletom do Jordánska cez Hydrotour. Ak áno, napíšte sem prosím svoje skúsenosti.

Ďakujem

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi