CK SOLVEX

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Dobrý deň,

s priatelom sme boli 30.7 - 6.8.2014 na dovolenke v Turecku v Alanyi, 7 dni / 8 nocí
Po príchode na letisko v Antalyi, delegátka oznámila polovicu posádke v transférovom autobuse, že budú preložení do iného hotela, lebo v hoteloch, ktoré si zaplatili neboli volne izby. S priatelom sme ich lutovali, ze toto snad ani nie je mozne.

Delegátka nás vylozila v Hoteli Xperia Kandelor ( ktorý som si aj zaplatila ), od recepcnej sme dostali na ruky pásky All inclusive a vypisali sme check in papiere. Potom za nami prisla delegatka este raz s tym, ze bohuzial ale aj my musime ist do ineho hotela, lebo nemaju volne izby. Povedala nám len, že pre nas pride taxik, resp. hotelovy vodic, a prevezie nas do hotela, kde sme mali ist. Na vodica sme vyse hodiny cakali ( skor by sme tam boli pesi ), pricom sme sa museli recepcnej pýtat min.3x, kde je nas vodic a co mame robit. Vodic nás odviezol do sesterskeho hotela Xperia Grand Bali, ktorý bol nastastie na rovnakej urovni ako Xperia Kandelor, ktorý sme mali zaplatený.

Sluzby ohladne All inclusive / evidentne si hotel mýli dojmy s pojmami, ale toto skutocne nebol all inclusive.
strava zodpovedala Plnej penzii formou bufetových stolov / ranajka do pol 11, obed o 12:30-14:00 a vecera az o 19:00 - 21:00 ( pricom uz o 20:30 boli casnici nervozni a vyhanali ludi z jedalne ). Medzi týmito casni nebolo v restauracii ziadne jedlo ( ziadne ovocie ), iba voda, ktorú sme si museli naberat do flias, lebo ani tie nam casnici nechceli dat. Casnici v hoteli boli nepríjemní a neochotní, pokial im clovek nedal nejaku korunu navyse.
Co sa týka pláže: kazdy den nas hotelova recepcna davala na inu plaz, ktorá nebola 250m od hotela, ako sa v popise pise. Plaze boli oznacene cislami a ked sme dostali cislo 12 bolo to skutocne daleko, asi 20 minut pesi, co je naozaj zle. Na plazi cislo 12, ktorá ako jedina patrila pod hotelovú siet Xperia sme nemohli cerpat sluzby all inclusive ( ubytovaní hostia mohli), pritom aj my sme boli prelození. Vsetko sme si museli platit aj na ostaných plážach, okrem lehátok a parazolov.
Co sa týka delegátky : SIMONA. mozno naozaj nemoze zato, ako to ma agentura doriesene, ale aj po prosbe, ci by mi na cestu lietadlom spat na slovensko mohla vybavit bezlepkove jedlo, pricom mi to slubila, nic vybavene nebolo a to som isla do lietadla hladna s tym, ze sa tam konecne najem.
Jeden den sme sa rozhodli, ze si spravime s priatelom road trip po Alanyi, lebo na fakultativne vylety boli strasne staznosti a pani delegatka Simona nas velmi zle navigovala, neviem ci naschval, ale stale mam jej pokyny ako sa dostat na sukromnu plaz pri pristave marina napisane na papieri.

Co sa týka cesty spat domov, to bola asi najvacsie Faux pas pre cestovku,lebo s takým hulvátstvom a aroganciou sme sa este nestretli. Do autobusu sme nastupovali my s priatelom a manzelsky par s dcerkou. mali s nami ist este znami, ktorí boli takisto ako my a vsetci ostatni prelozeni do nasho hotela. Autobusar ale zatvoril dvere a nechcel ich vziat. delegatka nevedela po slovensky, lebo bola z agentury Akay, pod ktoru patri aj Solvex a nedalo sa jej ani po anglicky vyysvetlit, aby zastavili a vzali aj nasich znamych, ktorí nechapavo ostali s kuframi stat pre hotelom.( ( vraj nie su na zozname ) Nasi znami mali nasi pasy a ked sme to povedali vodicovi ani tak nechcel zastavit a zahanal sa. Nakoniec zastavil ( akoze - pricom stale isiel a hybal sa ) a priatel pre pasy vybehol. zatial som zobrala PANI delegatke papiere a na zozname som ich mena nasli . Boli zapisaní, ze odchod maju z hotela, vktorom sme povodne mali byt vsetci, pricom na faxe na recepcii bol NAPISANY ODCHOD 18:45 z Xperia Grand Bali. Nechcela si dat nic vysvetlit, bola zla a neprijemna, po anglicky vedela asi akurat tak 2 zakladne vety. Nakoniec autobus 1 km od hotela predsa zastavil a nasi znami s kuframi za autobusom cely cas utekali. Toto bol vrchol vsetkej drzosti co si dovolili.
Napriek vsetkým týmto neprijemným udalostiam sme si dovolenku ako tak uzili. Hotel bol inak cisty a pekny, upratovacka upratovala kazdy den, doplnala chladnicku a bola skutocne velmi mila.

Neodporucam vobec cestovat cez Solvex!!

Už nikdy viac so Solvexom. Šetrili sme na dovolenku celý rok a oni nám ju pokazili. Boli sme od 23.7.2014 do 2.8.2014 na Rodose. Dovolenka mala byť 10 nocí a 11 dní. Dva dni sa nám stratili. Oni totiž rátajú aj prvý deň, ktorý sem boli na letisku v Bratislave a potom sme leteli do Košíc, o čom nás nikto ani neoboznámil. A rátaju aj posledný deň, teda vlastne pol hodinu ako deň, keď sa odlieta z Rodosu. Z Rodosu sa odlieta v noci o pol jednej a oni ratajô aj tu polhodinku ako deň. My sme let zmeškali, lebo sme rátali, tak ako nás učili v škole. Vracali sme sa z ostrova dva dni na vlastné náklady. Takže pozor na Solvex!

Na prelome aug/sep 2014 sme so Solvexom boli v Alanyi, v hoteli Club Bayar Beach. Ten hotel neodporucam nikomu. Pred cestou sme sice videli, ze na internete nan nie su najlepsie recenzie, ale mysleli sme si, ze ludia su fajnovky a prehanaju. Sme zvyknuti na lacne ubytovanie (za lacnu cenu), ale po prichode do Club Bayar Beach som sa skoro rozplakala. Dovolenka stala v povodnej cene cca 1000 eur, tak som sa tesila, ze to bude oproti 400-eurovemu Bulharsku luxus. Ale bola to jedna obrovska katastrofa. Pocas celeho pobytu som rozmyslala, ci je to cele chyba hotela alebo cestovky, ze nas ubytovali v tom, v com nas ubytovali. Myslela som si, ze je to preto, lebo sme to mali za last minute cenu 513 eur a teda si nezasluzime ubytko za povodnych 1000 eur. Izba, ktoru sme dostali bola fakt hrozna, najhorsia, v akej sme kedy byvali, a to sme predtym boli v 2* hoteli v Bulharsku, ale bol lepsi ako toto. V Club Bayar Beach nas totiz ubytovali v bloku B, kam davaju asi vsetkych Slovakov. Izba bola horsia ako moja izba na vysokoskolskom internate a ten mal vyse 50 rokov... Izbu potom vymenili hostom, ktori sa stazovali, vratane nas, ale zanechalo to v nas velmi neprijemny dojem z celej dovolenky. Mozno, keby sme hned od zaciatku dostali izbu adekvatnu 3 hviezdickam, tak nepoviem ani slovo. Ale toto bolo moc. A najma, ked si pomyslim, ze katalogova cena zajazdu je tych cca 1000 eur. Fakt fakt silno rozmyslam, ci si tento otrasny hotel pyta tak vela od CK, alebo Solvex tak paradne zaraba na klientoch. Nech je ako chce, velmi sme sa popalili a Solvex urcite urcite urcite nebudem nikdy nikomu odporucat. Dva tyzdne po dovolenke ma zlost presla, ale smutok a sklamanie ostalo. Ako vravim, neviem, ci to bola chyba hotela alebo cestovky, ale stojim si za tym, ze CK si ma preverit hotel, kam ludi posiela (navyse personal hotela je totalne maximalne otrasny). Delegatka Simona nam po vypocuti nasich staznosti hned druhy den len povedala "Tak uz to nejak vydrzte."

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi