CK Seneca Tours

S CK Seneca Tours som bol aj s rodinou na dovolenke v Bulharsku. Ubytovaní sme boli v hotely Kotva. S ubytovaním, so stravou, službami a personálom hotela sme boli nanajvýš spokojný. Svoju nespokojnosť vyslovujem na adresu CK Seneca Tours,konkrétne jej delegáta, organizujúceho odchod klientov cestovky po skončení dovolenkového pobytu. O podrobnostiach súvisiacich s ukončením nášho dovolenkového pobytu (uvoľnenie izby, čas odchodu autobusu)sme mali byť informovaní prostredníctvom informačnej tabule, nachádzajúcej vo vestibule hotela. Z tejto informačnej tabule sme sa dozvedeli, že izbu máme opustiť do 12,00 hod. V deň odchodu, t.j. 24.8.2012 sa v dopoludňajších hodinách na tabuli objavil zoznam cestujúcich,vrátane nás a EČ autobusu, ktorý nás mal odviezť na Slovensko,avšak bez uvedenia času odchodu autobusu. Izbu sme opustili podľa pokynu o 12.00 hod. Čas odchodu autobusu sme naďalej nepoznali. Tak tomu bolo aj do 14.30 hod.V tomto čase už na informačnej tabuli boli uvedené časy odchodov 2 autobusov, s výnimkou nášho. Na upresnenie musím uviesť ešte zásadnú informáciu, že informačná tabuľa poskytovala informácie pre klientov CK Seneca, CK Koala, TIP Travel a CK Tatratour. Na základe tejto situácie sme sa telefonicky obrátili na jedného z delegátov, ktorí sa nám predstavili po príjazde do hotela a ktorí zároveň pracovali pre vyššie uvedené CK. Informovali sme ho o situácii. Uistil nás, že do 15 min. bude infomácia o čase odchodu nášho autobusu na informačnej tabule uvedená. Na základe tejto informácie sme sa rozhodli ešte občerstviť v reštaurácii pri hotely. Keď sme vyšli pred hotel práve prichádzal k hotelu autobus Turancar s EČ, s ktorým sme mali odcestovať domov. Delegáta, ktorý vystúpil z autobusu, sme sa spýtali či autobus pôjde na Slovensko. Odpovedal, že áno. Ďalej sme sa informovali, či sme na zozname cestujúcich. Nachádzali sme sa na ňom. Na otázku o čase odchodu autobusu nám odpovedal, že o 15.00 hod. Na našu ďalšiu otázku, prečo sme neboli informovaní o čase odchodu autobusu uviedol, že čas je uvedený na informačnej tabule. To, že to nebola pravda, sa musel presvedčiť na vlastné oči. Na naše oprávnené sťažnosti reagoval slovami, "čo ste nervózni". Za danej situácie sme si museli ísť vo chvate vyzdvihnúť batožinu z uzamknutej miestnosti, pričom vo vestibule hotela sme stretli ďalšie nepripravené rodiny, dokonca jedna sa len vracala od bazéna. Z našej informácie o odchode autobusu boli šokovaní. Nekompetentný prístup zástupcov alebo zástupcu niektorej z vyššie uvedených CK mal za následok zhon a stres zo strany klientov, čo sa v konečnom dôsledku podpísalo pod naše rozhodnutie "nikdy viac na dovolenku s niektorou s vyššie uvedených CK. Toto na še rozhodnutie umocnila aj negatívna skúsenosť s CK TIP Travel z minulého roku, konkrétne vrcholne arogantné a neprofesionálne správania sa pracovníčky TIP Travel v ich kancelárii v Piešťanoch. Na písomnú sťažnosť, ktorú som adresoval riaditeľovi CK ani nereagoval.

k dovolenke stravenej v hoteli Dolce Vita v Albansku v juli t.r. cez CK Seneca, ktory ponuka Travel.sk, Koala Tour, Tip travel.
Bohužiaľ musíme konstatovat, ze nenaplnila nase ocakavania a bola pre nas velkym sklamanim. Iste ale naplnila ocakavania dobrého prijmu CK.Pobyt v hoteli s polpenziou na 8 dni!!, s cenou na osobu viac ako 600 Eur bol absolutne neadekvatny.Uzky sortiment a kvalita jedal bola hanbou tohto hotela a nemozno ju ani náznakom porovnavat s kvalitou a sortimentom jedal v cenovo porovnatelnych hoteloch v tureckých letoviskách. Su to dva svety, ktore si CK Seneca cenami prisposobila.O programe v hoteli a sluzbach delegata radsej nehovorime.
Takze bohuzial za veľa penazi sme dostali malo muziky.
Aspon vieme, sluzby ktorých CK v buducnosti uz nevyuzijeme a ani neodporucime.

S pozdravom

S CK Seneca Tours som bol aj s rodinou na dovolenke v Bulharsku. Ubytovaní sme boli v hotely Kotva. S ubytovaním, so stravou, službami a personálom hotela sme boli nanajvýš spokojný. Svoju nespokojnosť vyslovujem na adresu CK Seneca Tours,konkrétne jej delegáta, organizujúceho odchod klientov cestovky po skončení dovolenkového pobytu. O podrobnostiach súvisiacich s ukončením nášho dovolenkového pobytu (uvoľnenie izby, čas odchodu autobusu)sme mali byť informovaní prostredníctvom informačnej tabule, nachádzajúcej vo vestibule hotela. Z tejto informačnej tabule sme sa dozvedeli, že izbu máme opustiť do 12,00 hod. V deň odchodu, t.j. 24.8.2012 sa v dopoludňajších hodinách na tabuli objavil zoznam cestujúcich,vrátane nás a EČ autobusu, ktorý nás mal odviezť na Slovensko,avšak bez uvedenia času odchodu autobusu. Izbu sme opustili podľa pokynu o 12.00 hod. Čas odchodu autobusu sme naďalej nepoznali. Tak tomu bolo aj do 14.30 hod.V tomto čase už na informačnej tabuli boli uvedené časy odchodov 2 autobusov, s výnimkou nášho. Na upresnenie musím uviesť ešte zásadnú informáciu, že informačná tabuľa poskytovala informácie pre klientov CK Seneca, CK Koala, TIP Travel a CK Tatratour. Na základe tejto situácie sme sa telefonicky obrátili na jedného z delegátov, ktorí sa nám predstavili po príjazde do hotela a ktorí zároveň pracovali pre vyššie uvedené CK. Informovali sme ho o situácii. Uistil nás, že do 15 min. bude infomácia o čase odchodu nášho autobusu na informačnej tabule uvedená. Na základe tejto informácie sme sa rozhodli ešte občerstviť v reštaurácii pri hotely. Keď sme vyšli pred hotel práve prichádzal k hotelu autobus Turancar s EČ, s ktorým sme mali odcestovať domov. Delegáta, ktorý vystúpil z autobusu, sme sa spýtali či autobus pôjde na Slovensko. Odpovedal, že áno. Ďalej sme sa informovali, či sme na zozname cestujúcich. Nachádzali sme sa na ňom. Na otázku o čase odchodu autobusu nám odpovedal, že o 15.00 hod. Na našu ďalšiu otázku, prečo sme neboli informovaní o čase odchodu autobusu uviedol, že čas je uvedený na informačnej tabule. To, že to nebola pravda, sa musel presvedčiť na vlastné oči. Na naše oprávnené sťažnosti reagoval slovami, "čo ste nervózni". Za danej situácie sme si museli ísť vo chvate vyzdvihnúť batožinu z uzamknutej miestnosti, pričom vo vestibule hotela sme stretli ďalšie nepripravené rodiny, dokonca jedna sa len vracala od bazéna. Z našej informácie o odchode autobusu boli šokovaní. Nekompetentný prístup zástupcov alebo zástupcu niektorej z vyššie uvedených CK mal za následok zhon a stres zo strany klientov, čo sa v konečnom dôsledku podpísalo pod naše rozhodnutie "nikdy viac na dovolenku s niektorou s vyššie uvedených CK. Toto na še rozhodnutie umocnila aj negatívna skúsenosť s CK TIP Travel z minulého roku, konkrétne vrcholne arogantné a neprofesionálne správania sa pracovníčky TIP Travel v ich kancelárii v Piešťanoch. Na písomnú sťažnosť, ktorú som adresoval riaditeľovi CK ani nereagoval.

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi