CK Adria Travel - zajazd do Holandska

Príspevok bol zmazaný na základe konkrétnych informácii z cestovnej kancelárie Adria Travel, kde je uvedené, že príspevok pochádzal od priamej konkurencie. Tento zájazd podľa vyjadrenia CK Adria Travel nebol v tomto termíne od žiadneho klienta riešený reklamáciou. Upozorňujem, že ak si stojíte za svojim, hodnovernosti vašich príspevkov vždy napomôže, ak uvediete aj svoje celé meno, pripadne aj kontakt na seba. ADMIN

Darovala som zajazd do Toskanska manželovi,ktorý sa naň veľmi tešil a musím povedať,že splnil naše očakávania. Milý prístup šoférov Baconbus,pekné ubytovanie, veľa pamiatok a super sprievodkyňa Eva,ktorá nás obohatila mnohými informáciami a ukázala nám Toskánsko zo všetkých strán,vytvorila príjemnú atmosféru v autobuse a nechala nám priestor aj na oddych.Ďakujeme!

Pekný dobrý deň všetkým čitateľom tohto diskusného fóra. Nezvyknem reagovať na príspevky uvedené na tomto fóre, no reakcia pani Oľgy na absolvovaný zájazd do Salzburgu mi nedá aby som „VŠETKÝM „ nevysvetlila o čo vlastne ide. Pani absolvovala zájazd do Salzburgu a Hitlerovho orlieho hniezda v termíne 6.9.-7.9.2014. Dňa 8.9.2014, sme obdržali mailom reklamáciu a v zákonom stanovenej lehote sme pani zaslali 3.10.2014 stanovisko. V stanovisku sme klietke zamietli požadované 50 % vrátenie platby.

Autobus Na zájazd bol pridelený autobus zo spoločnosti s ktorou dlhodobo spolupracujeme dlhodobo, nakoľko majú širokú škálu kvalitných autobusov, kvalitných a skúsených vodičov a klienti nemajú na prepravy žiadne reklamácie. Na tento zájazd bol pridelený autobus Mercedes Benz Tourismo, 53 miestny, r.v. 2014. Autobus bol ako nový zakúpený dna 29.4.2014. Jedna sa v podstate o čisto novy autobus, a je ako prvý registrovaný na Slovensku spĺňajúci normu EURO6. Na tento zájazd nebolo prihlásených veľa klientov, tak pravdepodobne väčšina klientov mala k dispozícii dvojsedadlo. Uvedený zájazd je postačujúce pri dodržaní všetkých pravidiel autobusovej dopravy absolvovať s jedným vodičom. Jedno z pravidiel samozrejme hovorí o povinných prestávkach pre vodiča a tou je aj 45 min pauza. Takže vodič nezastal preto že zaspával, ale preto aby dodržal stanovené predpisy.

Telefón Podľa mojich informácií sprievodca klientom oznámil svoje telefónne číslo. Keďže som tam samozrejme nebola nedokážem toto tvrdenie dokumentovať. Každopádne klienti s našou CK dosť intenzívne komunikujú pred zájazdom a v každom maile máme uvedenú vizitku s telefónnym číslom. Telefónne číslo je uvedené na našej web stránke a tiež v pokynoch ktoré klienti obdržali. Počas zájazdu naša telefonická linka ( ktorá mala službu aj počas víkendu ) neobdržala žiadny telefonát a nebolo potrebné sprievodcu kontaktovať.

Ubytovanie Ubytovanie pri tomto zájazde bolo zabezpečené v 3* hoteli v Rakúsku ( z dôvodu konkurencie nebudem uvádzať jeho názov :-) Ubytovanie bolo v dvojlôžkových izbách s vlastným sociálnym zariadením na každej izbe. Štandardná dvojlôžková izba bola pridelená aj klientke. Tento hotel využívame dlhodobo pri našich zájazdoch do tejto oblasti a nikdy sme nemali žiadne sťažnosti od klientov na nekvalitné služby poskytované týmto hotelom. Sprievodca zájazdu neprijal počas absolvovaného zájazdu ani do klientky ani od iného cestujúceho akúkoľvek sťažnosť na kvalitu ubytovania. Tiež nebola menená ani jedna izba z akéhokoľvek dôvodu počas pobytu našej skupiny.

Sprievodca Sprievodkyňa, ktorá uvedený zájazd pre našu CK sprevádzala, hovorí 3 svetovými jazykmi - nemecky, rusky a anglicky. Je členkou asociácie sprievodcov cestovného ruchu a je držiteľkou preukazu sprievodcu cestovného ruchu od roku 2004. Sprievodcovské služby poskytuje pre našich klientov na rôznych zájazdoch dlhodobo a opakovane. Konkrétne uvedený zájazd pre nás prevádzala v tomto roku 3. Krát. Ing. Andrea Pavlovičová - konateľ CK

Dobry den, S CK Adria travel sme prave absolvovali zajazd do Toskanska, este v zivote som nezazila take zavadzanie klientov , hrubost, absolutne ignorantsvo a neprofesionalitu. Z tohoto strasidelneho zajazdu sa budeme spamatavat este velmi dlho, Cestujem pravidelne cca 8-10 do roka a v zivote nikdy som sa s takymto hrozostrasnym pristupom nestretla. Sprievodkyna Katarina H. nemala ani sajnu o pamiatkach, mestach v Toskansku akoby tam v zivote nebola.Zaplatili sme si miestenky, ktore boli uplne odignorovane, ludia sedeli na uplne inych miestach ako si rezervovali. Cestovka (p. sprievodkyna) od nas vymamila 18 eur, ktore neboli predtym zahrnute v pridavnych polozkach a ktore mali byt udajne pouzite na poplatky za vstupy do miest (NIKDY SME DO MIEST PRIAMO NEVSTUPILI), soferi nas vyrazili z autobusu vzdy niekde pomimo, cize ani nebol dovod platit podobne poplatky. Svojvolne si menila program,nedbala na nesuhlas cestujucich !!! a sposobom, ze to ani casovo ani logicky neladilo. Ako cestujucim nam boli odmietnute pauzy na WC, autobus pravidelne meskal. Na izbach nam pani sprievodkyna zariadila budicek o hodinu a pol skor a v podobe alarmu. :) RANAJKY= to sa asi neda nazvat ranajkami, prazdne stoly, HANBA, drzy personal A zlaty kliniec programu, ked nam sprievodkyna oznamila, ze odchod sa presunul na siestu, namiesto 21.00 aby sme stretli s autobusmi, z ostatnych zajazdov, ktore by nas porozvazali do bydlisk- AUTOBUSY MALI DOHODNUTY PRICHOD O 9.30. Nas prichod bol o 5.30. LUDIA PROSIM VAS PRE DOBRO CESTOVNEHO RUCHU A NAS SPOTREBITELOV, NESTAVAJTE SA K TOMU CHRBTOM!!!!!

Zakúpili sme zajazd do Rima,nakoniec zajazd sa neuskutocnila teraz nechcu nam vratit peniaze naspäť. NIKDY nikam touto cestovkou! Takže tuto cestovku adria travel vobec neodporucam!

DOBRY VECER, ABSOLVOVALI SME ZAJAZD DO TOSKANSKA, NIC HORSIE SOM V ZIVOTE NEZAZILA, LUDIA PLAKALI V AUTOBUSE, S TOUTO CESTOVNOU KANCELARIOU NIKDY VIAC, HRUBY, DRZY PRISTUP SPRIEVODKYNE, KLAMSTVA, ZAVADZANIE!!!!!

SPISALI SME OZNAMENIE A PETICIU A PLANUJEME TO RIESIT S OBCHODNOU INSPEKCIOU VO VECI POSKODZOVANIA SPOTREBITELOV.

Cestovala som aj ja s CK ADRIA TRAVEL bola som s nimi na viacerých zľavnených zájazdoch. Podľa mňa cena je za zájazd dosť nízka, nakoľko za 154 EUR máte 3 dni v Paríži, cestu čo je asi 4000 km, ubytovanie na dve noci a dôležité že s wc na izbách, a predsa za tie peniaze nemôžete čakať, že budete bývať pri Eifelovke  počas celého pobytu je vždy sprievodca a tiež dvaja šoféri!! Ja som z Košíc, a len cesta z KE do BA je 40 Eur a to je koľko 460 km :D Treba si uvedomiť hodnotu peňazí. Využívam zľavnené zájazdy aj s iných CK a som rada, že sú na trhu, pretože ja nemám toľko peňazí, aby som si kupovala zájazdy v plných sumách. A tiež som mala známych ktorí zaplatili veľa peňazí za zájazd a nič moc, sprievodca, ubytovanie a tak. Pokiaľ niekto čaká že bude bývať v 3 a 4* hoteloch tak prečo kupujete na portáloch?? A nie zájazdy v plných sumách cez iné cestovky ako Satur, Fischer?? Každý má na výber, či ide po cene alebo kvalite. Napriek tomu si však myslím že ADRIA poskytuje za tak málo peňazí kvalitné služby a tiež personál. Bola som s nimi aj v rununsku a to som len otvárala oči. Super hoteli a taká nadupaná sprievodkyňa a tiež len za 140 EURo!!!!! Kupujete lacné zájazdy tak neviem čo čakáte!! Sú ľudia pre ktorých je vždy a všetko zlé, kúpia si zájazd autobusom a potom celú cestu frflú, že ako je to dlho, tak si kúpte letecký zájazd proste každý ma na výber a koniec koncov ste si vy zvolili lacný spôsob cestovanie tak načo sa hráte??
Spokojná klientka Jarmila

Včera sme sa vrátili zo zájazdu v Rumunskej Transylvánii s CK Adria Travel. S touto CK sme poznávací zájazd absolvovali prvý krát a musím napísať, že k našej spokojnosti. Vysoko hodnotím sprievodcu zájazdu, toľké znalosti, a to o každej maličkosti, som ešte pri žiadnom sprievodcovi nezažila. Vodiči autobusu boli milí, ochotní a ich jazda bola bezpečná. Ubytovanie sa nám tiež veľmi páčilo a samozrejme aj raňajky, ako množstvo, tak i ponuka. Ďakujem týmto za zájazd plný zábavy, zážitkov a získaných poznatkov. Určite ho budem odporúčať, čo som mimochodom už aj urobila, nakoľko mám prejavený záujem zo strany mojich známych, po zhliadnutí foto.

Absolvovali sme jednodňový zájazd do Krakowa. Keďže sme si zakúpili zájazd, ktorý obsahoval aj prehliadku mesta čakali sme od toho podstatne viac.
V našom prípade nám sprievodkyňa ukázala na 20min. video zázname počas cesty v autobuse pamiatky, ktoré môžeme individuálne navštíviť - teda bez akéhokoľvek výkladu, pretože ten nebol v zájazde zahrnutý. Slovná zásoba= žiadna, výklad úplná katastrofa, vety nadávali zmysel, skloňovanie, preskakovala z jednej veci na druhú, vôbec sme nechápali súvislosti a ani ktoré info sa viažu k tej danej pamiatke. Veľmi nás to zaskočilo nakoľko to nebolo nikde v informáciách napísané a brali sme to ako samozrejmosť. Viacerí podľa nás boli z toho veľmi sklamaní. Sprievodkyňa nás rýchlo previedla mestom, ukázala kde čo je a nechala nás všetkých v meste nech si každý robí čo chce.
Ešte, že sme mali to šťastie, že Krakow poznáme a dokonca v jednom z kostolov sme natrafili na slovenského sprievodcu, takého ako sme si aj my predstavovali, a vypočuli sme si teda jeho výklad, ktorý sa v niektorých veciach úplne líšil od info, ktoré nám podala naša sprievodkyňa. Môžeme povedať, že sa na nás usmialo šťastie a deň sme si vychutnali ako sme si predstavovali. Nemôžeme to teda povedať za všetkých, ale my jednoznačne ďakujeme inému sprievodcovi, za pútavý obšírny výklad nielen jednotlivých pamiatok, ale aj iných zaujímavosti v meste (najlepšia kaviareň kde sa dajú kúpiť vyberané kávy, zaujímavé uličky a obchodíky...)
Samotný Krakow je očarujúci a boli sme teda radi, že sme sa zdraví dopravili tam a späť domov, aspoň toto bolo bez pripomienok zorganizované. Sobotu plnú kultúry a vianočnej nálady na vianočných trhoch sme si dokonale vychutnali. Videli sme toho čo najviac a aj voľnosť sme dokonale využili vo svoj prospech.
Nabudúce už budeme vedieť, že si máme overiť pri zájazde a prehliadke aj výklad :-/

CK Adria travel je jeden veľký podvod!!!! Zakúpili sme si zájazd na Orlie hniezdo 2 krát nám ho preložili! To nám samozrejme oznámili až dva dni pred odchodom. Keďže sme sa už viac nechceli nechať naťahovať žiadali sme o vrátenie peňazí! Ale bohužiaľ už nám nikto neodpovedal na email a ani telefón!!! Jednoducho nás oklamali. Už nikdy viac CK adria travel a ani Zlavomat.

Ja som sa dnes vrátila z Paríža a s touto CK nikdy viac.Sprievodkyňu nám robila pani majiteľka.Nikto mi asi neuverí,že som bola v Paríži a nevidela som Louvre a Versailles.Respektíve videla ,ale len zvonku.Do Louvre nás zobrala pani majiteľka v utorok,kedy je celoročne zavretý a bola nám schopná tvrdiť,že to nie je pravda. Paríž si budem musieť zopakovať,ale nie s touto CK.NIKDY VIAC!!!

NEODPORÚČAM!!! Nemôžem sa sťažovať na 100%, ale na 99% úkonov vykonávaných CK Adria áno. Kúpil som si lístky cez zľavoví portál a do odoslania kupónov som nezaznamenal žiadny problém....tie nastali potom. Odchod sme si nahlásili s RK nikde na portály nebolo informované, že je to špeciálne nástupne miesto s príplatkom 20 €, ale tak akceptovali sme to. Celý mesiac samozrejme nič nebolo až 6 dní pred odjazdom prišlo (malo 7 ale tak stane sa) v oznamovacom letáku prišiel program, ktorý sme samozrejme vedeli (aj keď s viacerými preklepmi a dezinformáciami). Naše nástupné miesto samozrejme odignorovali a bez oznámenia, preto som spoločnosť kontaktoval čo sa stalo. Vysvetlenie znelo, že sme boli na tomto nástupnom mieste hlásení iba dvaja, ale ak by prechádzali s Popradu cez RK dajú mi informáciu. V deň odchodu som im v doobedných hodinách volal, potvrdili mi, že autobus tým smerom nejde. Vybrali sme si teda nástupné miesto vo Zvolene čo je 130 km. Po príchode do Zvolena sme teda čakali do 17:00 kedy mal byť nástup, po 15 minútach čakania sme zistili, že okrem nás tam čakajú 3 další ludia, zhodou okolností tiež z Oravy, všetci sme boli vygulaní z toho prečo sme museli prejst naprieč Slovenskom ked to maju po ceste. Vo Zvolene okrem nás nik inši nenastupoval, to že chalani meskali nebol problem chapeme to skor nas mrzelo, ze nas nik neinformoval o meškani a o tom že cez Ruzomberok nakoniec isli.
Začiatok poznávania užasnej krajiny sa "lepsie" ani zacat nemohol.
Chválim prístup a správnost vodicov s "Bacon BUS" za moje cestovatelske skusenosti som lepsich nezazil.
Co sa tyka kvalifikacie a ochoty sprievodkyne....cítil som sa viac ako by som tam bol som. Vyjadrenia typu "o tomto nemám informácie" alebo "keby som mala vedieť o kazdej soche co tu je" mna ako klienta velmi zarazilo....ano chapem nie kazda socha je dolezita, ale aspon tie zaklady v miestach, ktorými prechádzame by bolo vhodné vedieť.
Ano je smutne ked clovek príde do Paríza a nevidí Louvre ale taktiez je smutne prist do Florencie a nevidiet Uffizi, kedze CK naplnila dva autobusy isli sme v opacnom poradí a prisli sme do krasnej Florencie v pondelok. Ano je tam co pozerat aj na pár dni, ale ked tam príde na jeden den chce vidieť to najkrajsie. Bohuzial po príchode sme sa dozvedeli, ze je pondelok a to je väcsina pamiatok zatvorena. Takze ludia sa plnili v tom kde sa vobec dalo ist.
Toskansko je krasna krajina a samozrejme planujeme ju este navstivit, kazdopádne touto CK uz nikdy, cez letaciky a google si clovek dokaze spravit bohatsi a zrozumitelnejsi vyklad a nebude sa citit ako nadbytocní kus handry.

zajazd sme si zaplatili 27.07. 2017 , cakali sme pokyny, ktore prisli 23.08.2017 kde nas informovali o nastupnom mieste - cas a presne miesto, takze 30.08. 2017 o 15,00 sme sa na uvedene miesto aj dostavili kde uz cakali aj ostatní cestujuci, autobus prisiel v pohode na cas , dorazil aj sprievodca a zacalo sa nastupovanie, no a ked sme chceli naspupit mi sprievodca nas na zozname nemal zapisaných a kedze bol autobus na prasknutie plný my sme nastupit nemohli, nechcela som tomu verit, ako je mozne ze si vsetko v poriadku zaplatim, o nicom ma neinformuju a jednoducho za zaplatenú službu nedostanem nic, akurat tak ponizenie, sklamanie a este dostanem zaplavu vycitiek ze si mam vybrat kufre s autobusu, pretoze tam nemozem nastupit,
a vraj sa nam od rana nevedia dovolat aby nam oznamili ze nikam necestujeme - no ano volali nam okolo12,40 hod, kedy my sme uz boli na ceste na nástupné miesto/sedeli sme uz vo vlaku/ ja som presvedcena, ze sme na zozname cestujucich boli inak by nam neboli zaslali pokyny, ale co sa stalo potom kam zmizli nase mena zo zoznamu netusim, pani z cestovky nebola ochotna nic vysvetlovat, ponukala nam sice nahradny termin, ale ako mnohí z nas viete si predstavit aby moj zamestavatel dal o dalsie dva týždne dalsie dni dovolenku - bohuzial nie kedze aj na povodný termín som si dovolenku nahlasovala s polrocným predstihom
no ale po tychto uzastnych skusenostiach s cestovkou Adria Travel-AVP N I K D Y V I A C a mozete mi verit ze cestujeme aj s rodinou pravidelne, a ozaj nepatrim k notorickým stazovatelom no ale co by ste asi robili vy keby vas nechali stat na parkovisku a jednoducho vas nepustia natupit na autobus ako nejaky nezelany odpad DAKUJEM PEKNE ADRIA TRAVEL !!!!!!

Absolvovali sme zájazd s touto CK 17.10. do Osviemčimu a Krakowa. Nemám žiadne výhrady, spokojnosť - šoféri, sprievodca, program. Všetko prebehlo tak ako malo. Bola som milo prekvapená po toľkých negatívnych recenziách. Aj napriek nepriaznivému počasiu bolo super a vrelo odporúčam.....

ako keby sa to vždy opakovalo, boli sme v Paríži a nevideli ani Louvre ani Versailes...........sila a neboli sme prví, mám dosť

Ja som bola cez CK Adria pred pár dnami na Francuzskej riviere. Bol to uzasny vylet a nemozem povedat absolutne nič zlé. Delegátka Katarína bola prijemná, všetko pekne vysvetlila, poradila atd.. ziadny problém .. priznam sa ze som sa trosku obavala kvoli ostatnym komentárom. ale zase sa mi potvrdilo ze netreba davat na nazor druhych, ale urobit si vlastný... zmenil sa program tie mestá sme navstivili v inom poradí, ale myslim ze kvalita sa tym nezmenila... Adria travel Odporúčam!

Bola som tiež v Pariži s CK Adria v tomto termíne 4.-8.5.2013. Nevideli sme síce Louvre čo je pravda, ale všetko ostatné čo bolo v programe sme navštívili. Sprievodkyňa sa snažila, a spravila nám náhradný program až do odchodu autobusu, ukázala miesta ktoré neboli v programe. Paríž poznala veľmi dobre a tiež o pamiatkách nám toho veľa povedala. Niektorí klienti meškali, a tým pádom sme museli celá skupina na nich čakať a oni po 30 min bez akéhokoľvek slova prišli a sadli si do busu. Všetci sme boli unavení, a chceli sme sa ísť čo najskôr ubytovať. Tiež ohľadom raňajok, myslím si, že opät niektorý spolucestujúci si pomýlili pojem raňajky s polpenziou, a nabalili si časť raňajkok se sebou do Paríža, samozrejme na úkor iných cestujúcich, ktorí nemali skoro nič na raňajky!!!!! Spokojná klientka Marianna Túto cestovku a ich zájazd do Paríža určite každému odporúčam bolo super

Dnes som sa vrátila zo zájazdu z Paríža s touto cestovkou a boli sme veľmi spokojní. Sprievodkyňa Katka úžasná, snažila sa nám ukázať maximum z Paríža a bolo na nej vidieť že sa naozaj vyzná a čo náhodou nevedela to zistila, dokonca nám venovala aj viac času ako pôvodne mala. Ubytovanie za tú cenu a na ten účel na ktorý slúžilo obstojné, šoféri tiež šikovní a ústretoví, klobúk dole. Pred odchodom na zájazd som mala menšie obavy čo sa cestovky týka, keďže je to menšia a pre mňa menej známa cestovka ale som fakt maximalne spokojná a viem že pôjdem s nimi aj nabudúce.

zučasnila som sa skamarátkou zajazdu do Londyna musim povedat že sme boli nadšene a velmi spokojne so sprievodkynou Evkou ktorá nás poLondyne previedla bez problemou a fundovane ,zajazdu sme sa zučasnili 2 oktobra do 5 oktobra .S touto cestoukou pojdem určite znova katarina vráblová

dnes je 28.12. mam ist na zajazd do Verony 29.12. a este stale neviem odchod autobusu z Trnavy to je nastupne miesto ktore som si objednala,uz ich 4 dni bombardujem mailmi a nobilom ten mi neberu a na mail mi raz odpisali ze nastupne miesto v Bratislave je o 22 hod. to mi nevyhovuje ani som on neziadala tak som im hned odpisala ze aby mi poslali pokyny na odchod z Trnavy,na ten mail mi odpisali ze kolegyna co pride poobede ta mi odpise mailom aj sa stalo odpisala poslala mi ponuku ze maju este dve miesta volne ,to ma vôbec nezaujima ci maju volne alebo nie a zas nemam pokyny na odchod autobusu tak som tam znovu napisala mail a cakam na odpoved,citala som tie recenzie na tuto cestovku ale myslela som si ze ludia prehanaju ale nakoniec zistujem ze maju pravdu,lutujem ze som isla cez nich ved pekne ponuky mal Primatravel aj Daka s nimi chodim casto a viac rokov a nikdy nebol najmensi problem ale toto som sklamana dovolat sa tam nedovolam a ak pojdem bez pokynov do Trnavy tak este tam zostanem pri stanici do rana lebo posledny spoj domov kvolp nim nestihnem,takze nikdy viac tato cestovka ani zadarmo jej ponuky ,nestoji to za tie nervy a stresy

dufam ze sa dostanem na tento zajazd,tesila som sa nan,ale tie nervy co mam kvoli nemu nestoja za to a to pochybujem ze mi poslu pokyny ,mozno az tak v sobotu alebo v nedelu .vtipkujem ved aj oni vtipkuju a robia si srandu o odpovedaju uplne na ine co ich ziadate,ak nebude zajazd tak aspon zaujimava konverzacia mailom a tiez nahrane tel.hovory .

Prosim vas kto bol na zajazde v Transylvanii...a boli ste spokjni...ako dlho trvala cesta z Ba..'chveme ist aj s 8 rocnym synom dakujem za info:-) 

Pred pár dňami som sa vrátil s víkendu v Svsjcuarsku s touto CK mozem konštatovať - velmi dobre , všetko prebehlo bez problémov a tak ako malo či uz sprievkdkyna alebo šoféri

Všetci majte sa na pozore pred touto zdieracskou cestovkou čo len ryzuje ale neplní si povinnosti. Išli sme do Benátok, v pokynoch odporúčané vreckové 50e na osobu a čuduj sa svete, tých 50e bolo myslenych na poplatky ktoré v pokynoch neboli spomenuté vôbec. Cestovka nekomunikuje vôbec a ak náhodou tak vám dá nekompletné informácie. Do posledného dňa sme nevedeli či sme poistení, nevedeli sme miesto a čas odchodu, až 5 hodín pred odjazdom. Šetria kde sa dá. Jednoducho katastrofa, necestovat, nelutovat storno poplatok. NEJAZDIT S ADRIA TRAVEL A STAR TRIP!!!

Dnes som sa vrátila zo zájazdu v Paríži... Zážitok to bol, to Vám teda opíšem... S touto CK som sa vybrala, pretože som sa neodvážila ísť sama s 5 ročnou dcérou do Paríža, pretože som tam ešte nikdy nebola, no dnes viem, že by som určite spravila lepšie, ak by sa tak udialo. Prvý mierny chaos nastal, keď nás premiestňovali do autobusov v BA, tam sa všetky zberné autobusy z celého Slovenska stretávajú a ľudia sa rozdeľujú do autobusov podľa miesta určenia, teda u nás to bol Rím, Paríž, Paríž Disneyland a Toskánsko - myslím. Sprievodkyňa nám ukázala zlý autobus, takže prvotný chaos s batožinou. Nič sa nedialo, to sa stáva, iba vodič autobusu z toho nebol nadšený a batožina sa opäť prehadzovala. Toaleta v autobuse sa nepoužíva, aj keď máte so sebou malé deti. Ak sa chcete dozvedieť o Paríži niečo konkrétne, PORIADNE SI NAŠTUDUJTE NIEČO O PAMIATKACH!!!! Sprievodkyňa Vám o nich veľa nepovie, teda povie jemným, tichým hláskom strohé fakty a nič viac, ak čakáte zaujímavý výklad o pamiatkach, tak ste v nesprávnej CK. U mňa to fungovalo asi tak, že večer som si na nete čítala, čo som to vlastne videla. UBYTOVANIE: hotel s vlastným sociálnym zariadením, malá izbička ale to sa pri poznávacích zájazdoch dalo čakať. No určite by ste nečakali izbu v ktorej neskutočne niečo zapácha a ste hneď vedľa letiska, kde cca do 23-tej hodiny nonstop vzlietajú lietadlá, takže ak chcete vetrať zápach, hučia stále lietadlá. JEDLO: teda raňajky v poriadku, to čo sa tam udialo v prvý deň nebola chyba CK ale prvej várke raňajok, ktorý si porobili balíčky a nám toho veľa neostalo, teda skoro nič. Aby som bola objektívna na druhý deň nás prehodili, aby sa to neopakovalo. DISNEYLAND: ak by ste čakali, že tam pôjde sprievodca a vysvetlí čo a ako, tak to by ste sa načakali, poslali s nami iba šoférov a to sme tam dorazili hodinu pred otvorením a odchod vraj 19:30, teda ak by ste čakali, to čo sa od neho očakáva, teda ohňostroj a skvelú večernú parádu, to prečo tam väčšina ľudí ide a čím je taký výnimočný, tak to nečakajte, vtedy ste už dávno na ceste domov... V popise zájazdu pred zakúpením a na konkrétny telefonický dotaz je to však inak. CESTA DOMOV: prebehla v poriadku, do Ba prichádzame cca v čase keď sa má a prestupujeme do autobusu naším smerom domov, tam stretávame cestujúcich z Ríma, vraj tam na nás čakajú cca 2 hodiny... Vymieňame si poznatky a dojmy zo zájazdu a dozvedáme sa, že to bola podobná skúsenosť a tešia na cestu domov. Ja detto chcem na všetko zlé zabudnúť a nechať si iba pekné spomienky, pretože Paríž je krásne mesto. POSLEDNÁ MINÚTA ZÁJAZDU, autobus brzdí a ja sa teším, že už som konečne doma, v tom sa mojej 5 ročnej dcére urobí zle, povracia mňa aj ju, na sedačke sú 3 fľaky veľkosti nie väčšej ako je 2 Eurová minca, spolucestujúci nám dávajú vreckovky, predsa je to malé dieťa a prišlo mu zle, utieram seba, malú a samozrejme sedačku, ktorú sa chystám vyčistiť, nakoľko som si vedomá toho, že to tak nemôžem nechať! A čo sa deje?? No neverili by ste, prichádza vodič s oznamom, že mu mám nadiktovať svoje údaje, vraj dostávam POKUTU za znečistenie sedadla. Samozrejme sa mu snažím vysvetliť, že som ochotná ju ihneď dať do poriadku, nie a pokuta a jemu už končí úkon atď, atď... Okamžite to čistím a čo nevidím, p. sprievodkyňa odchádza od autobusu domov, veď tak ako šoférom aj jej už predsa padla, podľa jej slov, ona s tým nič nemá to sú predpisy dopravnej spoločnosti. Samozrejme, situácia sa vyhrocuje, nie som už príjemná, no ani okolie nie je.
Nakoniec sa dáva všetko do poriadku, sedačka v autobuse, ktorú zašpinila moja dcéra je čistá, dokonca voňavá a dovolím si tvrdiť, že čistejšia ako okolité sedačky.Celé zdržanie trvalo cca 10 minút. Šokoval ma absolútny nezáujem sprievodkyne, veď ona je ten človek, čo nám má byť k dispozícii, či v momente, keď autobus zastal je to koniec záujmu?? Čo k tomu všetkému dodať, snáď len toľko, že si asi treba rozmyslieť s kým ísť na dovolenku...

CK ADRIA NIE!! BOLA SOM, VIDELA SOM, ZAŽILA SOM, NO UŽ NIKDY VIAC, ANI KEBY MI JU NÚKALI ZADARMO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pan Vyhna, ved napiste na obchodnu inspekciu a dajte v prilohe propozicie k zajazdu, kde tieto poplatky taktiez urcite neboli spomenute. Uz s tymto mali v minulosti problemy, tak aspon budu mat pekny novy rok, ked ich opatovne kontrola navstivi. My sme mali tento isty problem, len co sme nasadli do autobusu, hned sme tahali penazenku a boli sme o par euro lahsi. Horsie na tom boli rodiny - ked boli styria, tak to bolo aj vyse stovky na poplatkoch za nic. Ubytovacia taxa je vo Francuzsku 0,90 EUR, a od nas pytali 4 Eura na noc a osobu, poplatok za poistenie bol zaplateny, ale poistku sme taktiez nevideli...a pod. "Najlepsi" bol poplatok za vstup do Monaka 15 EUR na osobu, pricom do Monaka sa plati jednoty vstup za autobus 150 EUR. Kedze som slusne vychovana, nechcem to komentovat. Sedela vedla nas jedna pani z danoveho, a ta si vypytala od sprievodcu prijmovy doklad, ktory jej samozrejme nemohol dat ani vystavit, nakolko ho nemal. Sprivodca bol externy, tak nemal zaujem to riesit, a nechal ju tak bez zaplatenia, nech si to vybavi cestovka sama. Takto sme sa "vzburili" viaceri, a tak zadnu cas autobusu ani neriesil. Ked sme si to prepocitali, tak na poplatkoch mohlo byt vybrane (keby sme platili vsetci) vyse 1000 Eur - bez prijmoveho dokladu... Samozrejme sa nam cestovka neohlasila, ze jej chybaju peniaze za poplatky. Dali sme akurat za ubytovaciu taxu (predrazenu), a za nastupne miesto. Taktiez sme nezaplatili za miestenku, nakolko my ani dalsie pary nemali miesta, ktore si objednali. Proste amaterizmus, a ignoracia klienta. Asponze sprievodca svojim pristupom a prejavom vedel tento zajazd urobit tym cim mal byt. Velka skoda.

Boli sme s cestovkou v Neapole, Capri, Pompejách a Vezuve, a NIKDY VIAC!! Na Vezuve sme ani neboli a na Capri sme namiesto celého dňa trávili asi 3-4 hodky, naviac nás sprievodkyňa hodina na krk dákemu miestnemu, ktorý vedel len po taliansky. No zážitok na zážitku, avšak naneštastie nie práve najpríjemnejší.

Dobrý deň,

včera sme sa vrátili zo zájazdu z Poľska, navštívili sme koncentračný tábor Osvienčim. Môžem doporučiť, všetko ohľadne Osvienčimu bolo super, cestovná kancelária a sprievodkyňa to zvládla na 100%. Bolo vidieť, že na toto sa pripravili.

Mal som však 2 problémy, prvý problém bol ten, že s návštevou Osvienčimu bola spojená aj návšteva Krakowa, na ktorú sa sprievodkyňa nedostatočne pripravila a vznikol tam občas chaos, kedy nikto nevedel, čo má robiť a kde má ísť. Stačilo však byť trochu ráznejší a povedať, že rozchod, stretneme sa o 4 hodiny, choďte kde chcete. Nie hladný chodiť ako ovce za sprievodkyňou a čakať na to, kým sa niečo bude diať.

Druhý problém som mal s cestujúcimi. Odhadujem, že 3 až 4 hodiny sme strávili čakaním na WC, čakaním na stratených ľudí, zbytočnými prestávkami, napr. keď sme zastavili 10 minút pred krakowom a hľadali WC. Ale to je iba môj názor. Isté je, že keby sme si to organizovali sami, mali by sme tak 3-4 hodiny navyše.

Dobrý deň,
predvčerom som sa vrátila z Paríža, kde som bola cez CK ADRIA a musím povedat ze som si to absolutne užila. Hlavne vdaka užasnej sprievodkyni Alenke, ktorá vedela aj také veci že sme nechápali. Viem však že ostatné turnusy boli so sprievodcami absolutne nespokojné, preto ak cez Adriu tak iba s Alenou. Ubytovanie sme mali v pohode, sice nad nami lietali lietadla ale po tak narocnom programe som ani nevedela ze nadomnou nieco leti (lety skoncili okolo 11 vecer). Navštívili sme všetko čo bolo v programe, sprievodkyna sa s nami o všetkom radila bola neskutočne milá a naozaj sa nam venovala. Dokonca ked ju okradli zachovala sa absolutne profesionalne a nedovolila aby nam to akokolvek ovplyvnilo vylet. Odporúčam ale len s ňou..

Cestovnu kancelariu Adria Travel urcite neodporucam! Po odosielani staznosti, na maily neodpisuju, telefon nedvihaju, uplna neochota.

Dobrý deň,
chcem sa poďakovať CK Adria Travel za úžasný zážitok v Paríži (10.-14.09.2019).
Všetko sme podľa plánu stihli, pani sprievodkyňa Hanka bole veľmi príjemná a schopná.
Keď som si predtým čítala referencie o tejto vtedy pre mňa neznámej CK, mala som obavy, lebo prevládali negatívne referencie. O to viac, po absolvovaní tejto "poznávačky", som sa rozhodla, že si určite zaslúžia, aby boli verejne aj pochválení. Určite by sme však nemali takýto zážitok, keby sme necestovali letecky, lebo únava z tak nabitého programu robí svoje. Asi, keby som cestovala celú noc v autobuse a na druhý deň mala pozerať pamiatky po Paríži, tak by som nemala taký zážitok. A to už vôbec neprichádzalo do úvahy pri deťoch. Áno, zájazd ma stál po zohľadnení všetkých nákladov (od platby do CK (cca.2.322,- EUR) , poplatky na vstupy, strava, darčeky a Disneyland (ten je extra drahý, ale úžasný, odporúčam veľmi) , atď...) celkovo cca. 3.200,- Eur pre 4 osoby. Ale neľutujem ani Euro. Vstupy sme si podľa odporúčania CK kúpili ešte na Slovensku cez internet, takže sme nečakali, alebo len minimálne. Dokonca operatívne nám pani sprievodkyňa riešila taxík do Disneylandu, keďže nečakane vyhlásili v mestskej doprave na ten deň štrajk. Nakoniec to bolo super, keďže nás odviezli a doviezli priamo k hotelu, a to vám bol tiež extra náročný deň síce plný zábavy ale aj únavy, ale dali sme to. Takže na Paríž mám spolu s mojimi deťmi krásnu spomienku aj vďaka tejto CK.
Elena

Chcela by som sa spýtať, akú máte skúsenosť s CK Adria Travel, čo sa týka poznávacích zájazdov do Ríma.

Viackrát som cestovala s touto cestovkou bola som presvedčená že si vážia svojich klientov ale ked sa sťažujete tak namiesto toho aby riešili Vašu sťažnosť Vám odporučia inú cestovku , absolvovali sme zájazd s manželom do Kampánie , sprievodkyňa v autobuse oznámila že bude zbierať peniaze na vstupné poplatky čo sme aj zaplatili ,ked sme obdržali lístky tak na lístku bola iná suma ako sme skutočnosti zaplatili, na otázku prečo je to tak nám bolo povedané že sa máme obrátiť na cestovku čo som aj urobila a dodnes čakám na vysvetlenie,

Kvalita nezodpovedá cene. Ubytovanie najhoršie a najlacnejšie v nejakom pajzli s otrasnými raňajkami.
O Salzburgu nič neviem, lebo nevedeli zaplatiť ani miestneho sprievodcu. Myslím si, že táto CK je na veľmi slabej úrovni, zájazdy ponúkajú cez zľavové portály, pretože je asi slabý záujem.

Zakúpila som dve miestenky v cestovnej kancelárii Adria travel na celodenný zájazd na Orlie hniezdo cez zľavomat...6 dní pred odchodom mi prišli pokyny. Následne na to, keď som sa pochválila kamarátke mi táto povedala, že už pred týždňom tam bola skupina, ktorá sa nedostala do objektu vzhľadom na to, že Orlie hniezdo je otvorené až 6.6.2019!!! Takže táto cestovná kancelária ponúka niečo, čo nedokáže splniť! Cestovná kancelária nazve zájazd "Zájazd na Orlie hniezdo", na ktoré sa prakticky nedostanete!! Na moje maily som dostala odpoveď po 3 dňoch, kedy už intervenoval zľavomat. Tri dni som sa snažila niekoho telefonicky kontaktovať ale bez úspechu! Cestujem dlhé roky po svete, ale toto som ešte nezažila...dúfam len, že peniaze dostanem späť a s touto cestovnou kanceláriou nikdy v živote!

Včera sme sa vrátili z poznávacieho zájazdu z Paríža. Zážitok to bol neskutočný - určite odporúčam každému kto ešte váha. Odhliadnúc od ubytovania, ktoré sa dalo ešte prežiť, najväčším mínusom zájazdu bola sprievodkyňa. Pôvodná sprievodkyňa nakoniec nemohla ísť s nami a tak na poslednú chvíľu zháňali za ňu náhradu. Pre sprievodkyňu sme išli do Prahy, takže sa nám cesta tam a aj späť predlžila (keďže sme ju potom v Prahe aj vysádzali), nakoľko pôvodne sme mali cestovať cez Rakúsko. Sprievodkyňa sa nám absolútne nevenovala a nebola nápomocná, ako to na začiatku sľubovala. Neporadila nám žiadne miesta, kde sa môžeme najesť, kde nakúpiť suveníry, vytratila sa zo skupiny a po dvoch hodinách vyšla z nejakej krčmy a my sme len tak sami blúdili po Paríži. Keď sme o 9 večer vyšli z eiffelovky opačným smerom ako sme tam vošli, a zrazu sme nemohli nájsť náš autobus, niekoľkokrát sme sa jej pokúšali dovolať (vraj bude k dispozícii každému kedykoľvek). Telefonáty boli samozrejme bez odozvy. Ani keď sme nastúpili späť do autobusu, vôbec sa nestarala kde sme boli tak dlho - myslím že si ani nevšimla, že tam ešte nie sme. Až na druhý deň poobede povedala, že ona má vlastne už dva dni vybitý mobil. Takmer počas celého zájazdu to vyzeralo tak, že sme tam na vlastnú päsť.
Do niektorých pamiatok sme sa ani nedostali, pretože rady boli neskutočne dlhé, a za lístkami sme si mali stáť sami. Aj v tomto smere sme očakávali, že cestovka tieto lístky zakúpi skôr, a tak zabezpečí hladší priebeh celého zájazdu. V radoch sme vystáli neskutočné hodiny. Nechcem tvrdiť, že Adria Travel je úplne zlá a neschopná, bol to prvý zájazd, na ktorý sme cez túto kanceláriu išli, takže to nemám s čím porovnať, ale určite by mali prehodnotiť, kto pre nich pracuje ako sprievodca

Taktiez som sa vratil s Pariza, kde som si mesto uzil, ale bohuzial nie vdaka cestovke AdriaTravel. Okrem vyssie spominanej sprievodkyne, posobilo na mna divne (negativne) zbieranie roznych poplatkov. Napr. : podla pokynov sa malo zbierat 2 EUR osoba/noc, ako za pobytovu taxu. Jednak je divne za sa to nezaplati pri bookovani hotela, a druha divna vec je, ze dvojhviezdickove hotely v Parizi maju pobytovu taxu 0,99 EUR osoba/noc. Potrebuje cestovka silou - mocou tych par EUR navyse? Listky na Bateu Muches sice stoja 13,50, ale znami (ktori boli v Parizi tyzden predomnou s konkurenciou), dostali listky za asi 8 EUR, co je mnozstevna zlava pri viac ako 2O ludoch. To sa naozaj neda klientom usetrit tych par EUR - uz len pre dobry pocit a z principu? Nehovoriac uz o zavadzajucich a gramaticky nespravnych informaciach z "pokynov". Pri tej "samoreklame" na svojich strankach a FB profile, toto vsetko posobi dost rusivo a neprofesionalne.

Dobrý deň.Práve som sa vrátila z výletu spoznaj Rím cest kanceláriou Adria travel.No môžem povedať NIKDY VIAC..Už na začiatku autobus meškal nie dlho no sprievodkyňa sa vyhovorila na cestujúcich čo sa čakalo --dobre stáva sa.Konečne sme vyrazili pani sprievodkyňa nám chcela pustiť CD aby sme videli kam všade pôjdeme no pán šofér vraj prehrávač nefunkčný.Pani sprievodkyňa nám to čo vedela o Ríme porozprávala a požičala si knižku od cetujúceho aby nám vedela porozprávať a ukázať viac.Dobre dá sa to aj tak povedali sme si.No to čo nás čakalo v Ríme ma šokovalo Ck nepísala že sa po Ríme budeme prepravovať metrom vraj zakúpte si lístok do centra sa šofér nedostane .Po prehliadke colosea sme mali pauzu na obed a kávu v tom zrazu som si všimla Ck z poľska,potom Ck česko tý sa tam dostali a mi nie je mi to nevysvetliteľné no dobre.Najviac ma prekvapilo pani sprievodkyňa s nama nešla do colosea,do chrámu,do múzeí----platilo sa tam a ona je sprievodca na vlastnú päsť načo nám taký sprievodsa bol?????pýtam sa o nič sa nestarala mala všetko akoby na háku.Jej stresy sme počúvali celý čas pozor kradne sa pozor vlámali sa do izby,pozor pozor pozor ako by to chcela privolať aj sa stalo v preplnenom metre pána okradli o doklady a peňaženkuUrčitá skupinka jej nahlásila že sa odpoja ako boli dohodnutý no ona to prekrutila--- čo čakala aby sme jej zaplatili lístok do muzeí ,aby nám porozprávala viac .V coloseu boli sprievodcovia a robili výklad či to boli čínania,či nemci a pod mali svojho sprievodcu z vlajočkou ona nám tvrdila nemôže tam ísť.Neviem kde je pravda ale vaše služby o dovolenku využívať viac nebudem.......

Zájazd Paríž - Disney som absolvovala s 9r.dcérou v termíne od 30.6-4.8.2014. Organizácia zájazdu bola veľmi dobrá, prešli sme všetky dôležité pamiatky a samozrejme čerešničkou bol deň v Disneylande. Mali sme sprievodkyňu KATKU, s perfektnými znalosťami , trpezlivosťou, pokojom, zvládala všetky situácie/ aj naše deti/.
Klobúk dole pred šofermi, ktorý v Paríži ukázali svoje vodičské majstrovstvo a bezpečne nás doniesli až domov.
Zájazd a cestovku odporúčam všetkým aj rodinám s detmi. Cestovke dávam "1".

Tohto roku som sa tiež zúčastnila zájazdu do Paríža s touto cestovkou, Čítala som veľa zlých recenzií na túto cestovku a preto som sa potom trocha obávala ale snažila som sa to brať optimisticky že to bude dobre. No len hneď prvý problém nastal deň pred zájazdom keď mi kamarátka (s ktorou som išla na ten zájazd) volá že už ti volali z cestovky že neprídu po nás do Popradu ale musíme prísť ráno do Žiliny, samozrejme som si zaplatila 20€ za nástupne miesto v Poprade. Večer pred tým nám ešte prišiel email že musíme prísť teda ráno do Žiliny a že za žiadne nástupne miesto sa nám nebude počítať doplatok, čo ako som neskôr zistila nebola pravda.
Ale další problém nastal pri ubytovaní, mala som byť na trojlôžkovej izbe s kamarátkou a jej mamkou, tak mi to bolo aj písane v emaili od cestovky. Na mieste sme sa dozvedeli že trojlôžkove izby v tomto hoteli ani niesu :) nastal zmätok kto kde jak bude. Sprievoca to nejak podelil a dostala som jednolôžkovu izbu kde som bola nakoniec sama.
Keď som po zájazde písala email cestovke chcela som samozrejme naspäť peniaze za to nástupne miesto. Na to mi ale cestovka odpovedala že nemám nárok na vrátenie peňazí lebo som bola v jednolôžkovej izbe za ktorú som nemusela doplácať. Len škoda že ja som tu jednolôžkovu izbu nechcela ani :) ešte pred zájazdom som v emaili zdôraznila že nechcem byť v jednolôžkovej izbe ale v izbe s kamarátkou a tak to aj malo byť ale to sa nestalo. A nechápem čo ma tá izba spoločné s nástupnym miestom
Zatiaľ mi peniaze za nástupne miesto nevrátili.

V dňoch 31. 5. - 4. 6. 2013 sme s manželom absolvovali Paríž. Chcem pochváliť sprievodkyne Andrejku a Katku za ich super výklady k pamiatkam, bolo vidieť, že Paríž a jeho históriu poznajú. Dokonca nár poradili, ktoré obchodíky so suvenírmi sú najlacnejšie a kde sa dá najesť. Dokonca nám pani Katka prehodila pamiatky tak, aby sme ako poslednú mali Eiffelovku a videli ju v plnej kráse, keď sa večer rozsvieti a bliká. Páni šoféri boli stále vysmiati, dobre poznali cestu a mesto, takže sme nikde neblúdili a nič nehľadali. Hotel bol super, aj tie ich francúzske raňajky (pozn. sladké raňajky nemusím). Ešte raz veľmi pekne ďakujem za nezabudnuteľný zážitok a cestovku vrelo doporučujem. Dúfam, že ešte niekedy využijem ich služby.

Bola som pred pár dňami s CK Adria Travel na zájazde v Tranyslvánii a bola som veľmi spokojná, krajina je to úžasná, pekné pamiatky, dobré ubytovanie a stravovanie, milí ľudia. Sprievodkyňa bola milá a ústretová, znalá miestnych pomerov, vodiči pohodoví a ochotní. Síce nám tiež každý deň pršalo, ale za počasie CK nemôže. Zájazd celkom splnil moje očakávania a určite ešte využijem služby tejto CK. Majú v ponuke veľmi zaujímavé a netypické poznávacie zájazdy, ako napr. Pobaltské krajiny a Fínsko, to by sa mi tiež páčilo.

Vo februári 2014 som zakúpila zájazd do Paríža. Asi po dvoch týždňoch ma napadlo, pozrieť si hodnotenie CK Adria travel. Zažila som šok. Na adresu cestovnej kancelárie som sa dočítala len samé negatívne skúsenosti s varovaním a odporúčaním nikdy viac........ manželovi som ani nič nevravela a s obavami som sa vybrala na dlho očakávaný výlet so strachom a malou dušičkou ako to prežijeme. Všetkým, ktorí sa obávajú absolvovať cestu na poznávací zájazd s touto cestovnou kanceláriou dávam nasledujúce informácie - seriózna CK, žiadny z katastrofických scenárov sa nekonal, sprievodca Juraj perfektný, povedal, ukázal možné aj nemožné, zaviedol nás do reštaurácii za perfektné ceny, ubytovanie na slušnej úrovni, šoféri autobusu - bez pripomienok, zájazd na vysokej úrovni. Odporúčam všetkým, ktorí majú z tejto ck obavy - a mrzí ma, že tí ktorí majú dobré skúsenosti s touto cestovkou akosi nemajú čas napísať pár pekných slov na jej adresu - pomohli by iným pri rozhodovaní. Osobne sa chystáme na ďalší poznávací zájazd, (spolu s partiou, ktorú sme počas zájazdu v autobuse a pri prechádzkach Parížom dali dohromady) - a bude to jeden z poznávacích zájazdov CK Adria travel. Ďakujeme, prajeme veľa spokojných zákazníkov.

Odchod bol príliš skoro, ale mali sme každé dve hodiny min.pol hodinové zástavky. Sprievodkyňa, ktorá nastúpila v Bratislave počas celého zájazdu otvorila ústa len par krát, a to v autobuse, kedy nám oznámila program. Počas celého zájazdu nám nevedela poskytnúť žiadne bližšie informácie aj keď sme sa pýtali, tak odpovedala pravdu, že nevie. Ak raz CK uvedie, že v cene je sprievodca, spolieham sa na to, že nejde o človeka, ktorý Vás len niekde sprevádza, ale aj niekedy otvorí ústa a o niečom aj porozpráva. Neodbornosť sprievodkyne bolo tým, čo pokazilo celý zájazd. Išlo skôr o nemecky hovoriacu ženu a nič viac. Ťakže Salzburg sme museli pochodiť sami, nakoľko naša sprievodkyňa sa správala tak, ako kedy tam bola 2. krát v živote a k histórii alebo k pamiatkam nič nevedela povedať, taktiež nás doprevádzala na pamiatkach sme sa hromadne streli, ale oznámila, že teraz máte par hodín voľna a stretneme sa pri autobuse. Perličkou bolo aj to, že ani CK ani sama sprievodkyňa nám neoznámila kontakt na seba. Tak sa stalo až kedy v Salzburgu zrázili jednu pani, pričom zlaté rakúske dievča vďaka sprievodkyne muselo prísť a čakať na náš autobus, aby oznámilo, že účastníčky zájazdu - mama a jej dcéra nenastúpia. Ubytovanie ušlo - bývali sme v srbskom hosteli, určite existujú aj horšie ubytovne alebo nocľahárne. Jediný zaujímavý deň bol druhý - Hitlerovo hniezdo, aj keď sprievodkyňa prečítala len info z google, mali sme šťastie, že v autobuse boli odborníci, ktorí sa špecializovali a osobne nám porozprávali o tomto mieste, ale to nie je zásluhou CK a von koncom sprievodkyne. Cesta späť bola celkom príjemná, jedine, že CK si zle zabezpečila šoférov - mali sme jedného, ktorý to celý čas ťahal a na ceste späť už zaspával, tak sme mali 45 min. prestávku. Neviem povedať, či sa dá posúdiť CK na základe jedného zájazdu, ale tento zájazd bol otrasný a príliš drahý na to, že sme všetko videli len vďaka tomu, že sme sa o to zaujímali a nie vďaka CK.

CK neposkytla žiadne info, sprievodkyňa neposkytla ani vytlačenú mapku v Salzburgu, nepovedala nič o tom meste okrem toho, čo sa viete dočítať v google. Celkovo hodnotím tento zájazd na 4- jedine kvôli sprievodkyne, keby bola normálna, určite by hodnotenie bolo na výbornú, ale akurát to pokazilo úplne všetko.
V súčasnosti celú situáciu riešim ako reklamáciu cez CK o výsledku budem informovať a spolieham sa na to, že nebudúce si zoženú na sprievod niekoho, kto aspoň si niečo viac prečíta pred zájazdom nielen info z google na pol strany.

Program s množstvom pamiatok bol narušený zlou organizáciou. Sprievodkyňa, pani Angela Š., bola katastrofálna. Jej schopnosti a znalosti nie sú dostatočné pre poznávací zájazd! Nemala zistené informácie, napr. o otváracích dobách a cenách vstupov, dostupných online. To pár krát spôsobilo zbytočné čakanie pred otvorením pamiatok. Tiež zvolené poradie ich návštev bolo nelogické, zapríčinené jej minimálnou priestorovou orientáciou. Preto sme prechádzali po miestach, na ktorých sme už pred tým boli a strácali čas, ktorý nám chýbal v ďalšom nahustenom programe. Podaný výklad ku pamiatkam bol stručný.

Celkový program zájazdu nebol dodržaný. Pri okamžitej reklamácii nám sprievodkyňa odporúčala v budúcnosti využiť služby iných CK.

Počas celej cesty sme mali zakázané používať toaletu v luxusnom autobuse spoločnosti NITRANS. Šoféri mali minimálne sociálne kompetencie a správali sa drzo a neprimerane k svojmu zamestnaniu.

Cestovnú kanceláriu Adria travel odporúčam, aby v prípade, že na vami vytúžený program chcete prísť na koniec, na čo vám aj arogantná sprievodkyňa povie, že v programe nebolo písané či sa zúčastníte celého programu, teda podľa nej aj keď príde v záverečnej minúte je všetko v poriadku.
Boli sme na zájazde v Ríme a Vatikáne, súčasťou programu mala byť novoročná omša s pápežom. Práve preto som si túto cestovku zvolila, ako aj mnohí ďalší cestujúci tam šli hlavne kvôli omši s pápežom.
Napriek tomu, že sme aj našu sprievodkyňu upozornili, že sme našu sprievodkyňu upozornili, že sa chceme zúčastniť celej svätej omše, nakoľko aj v programe bola uvedená, počítame s tým, že nám to bude umožnené. Ona tvrdila, že pôjdeme na celú omšu ale že začína o 12. Upozorňovali sme ju, že omša je o 10 a teda ak sa tma vyberieme z hotela v čase ktorý ona stanovila nestíhame to. Ona nás klamala a zavádzala, že o 12 bude druhá omša. Samozrejme, že pápež neslúži dve omše na nový rok, a tak sme na naše veľké sklamanie prišli na omšu na úplnom konci a jedine čo bolo o 12 bolo pár minútové novoročné požehnanie pápeža.
Blahoželám tým, ktorí mali dobre skúseností s cestovkou, ale ako tu píšete nie je to o tom, že slovenský národ sa iba sťažuje, ak by sme tma prišli na začiatok ako nám bolo sľúbené aj ja by som mohla napísať pozitívny ohlas, ale nie je čo chváliť ak ignorujú klientov a sľubujú čo nesplnia je to arogantné bezohľadné zavádzanie zákazníkov.

Dobrý deň pani Lukacova,

pokyny k zájazdu Vám boli zaslané mailom. Nástupné miesto Trnava tam nebolo uvedené vzhľadom na to,že z celého zájazdu ste boli jediná,ktorá mala záujem o iné nástupné miesto ako Bratislava. Všetci klienti nastupovali v Bratislave. Našou snahou bolo vyjsť Vám v ústrety, aj napriek tomu,že v zmysle všeobecných obchodných podmienok na to nemáte nárok, ale počas vianočných sviatkov ani zamestnanci CK ani dopravca nepracujú. Osobne sme spolu telefonovali a keďže ste ma informovali,že v pracovný deň sa z Trnavy do Bratislavy nedá dostať, osobne som Vám povedala,že zistím u dopravcu o koľkej a kde Vás ako jedinú klientku je možné vyzdvihnúť v Trnave o čom som Vás následne telefonicky a mailom informovala.

Dobrý deň pán Vyhna,

v prípade,že máte záujem o konkrétnejšie informácie poprosím Vás kontaktovať našu CK mailom vzhľadom na fakt,že my v našich zoznamoch klienta s Vašim menom neevidujeme a preto sa nebudeme detailnejšie vyjadrovať. Všetci naši klienti sú pri zakupovaní našich služieb plne informovaní o kompletnej ponuke daného zájazdu čo sa týka programu,organizácie a aj finančnej stránky. Všetky naše ponuky sú kompletne zverejnené na internete, kde voľne dostupné všetkým záujemcov,v ktoromkoľvek čase.

Dobrý den neda mi nenapísať keďže aj ja som bola na uvedenom zájazde v Benátkach počas Silvestra. Pokyny bez akýchkoľvek problémov. Komunikácia s Ck bez akýchkoľvek problémov. Autobus pohodlný, vodiči poznali cestu. Sprievodkyňa si zaslúži môj nevýslovných obdiv. Bolo vidno ze je znalá oboch miest a veľmi som ju obdivovala za to ako zvládala našich spolucestujúcich. Bola tam totiž partia 5 ludi z ktorých minimálne jeden mal značne medzery v znalostiach a nielen zo zemepisu ale o slušnom správaní sa , ci správaní sa k žene nemal ani paru. Co Vám budem hovoriť ak sa niekto nahlas pred celým busom čuduje ze nejdeme busom po Benátkach? No to je fakt otrasná cestovka ktorá to nevie zariadiť!!! Mali by sa nad sebou fakt zamyslieť!!!! Co povedať na to, ak niekto vie ze bude platiť 18 EUR za loď do Benátok a on povie ze neda? Bez penez do hospody nelez!!! Ak na to nemás tak nikam nechod a sed doma. Co sme sa im mali poskladať? Ci to zaplatí sprievodkyňa? Ja som s touto cestovkou bola prvý krát ale určite nie posledný. Nemám nič co im vytknúť len tých blbcov co sa zájazd prihlásia a nie su súci na to aby vlastnili ani len občiansky. Držím Ck palce a želám už žiadnych primitivov v zájazdoch. Ti totiž znepríjemňujú život nielen sebe a personálu Ck ale aj nam ktorí sme si zaplatili zato aby sme nieco videli a spoznali. Monika

Príspevok bol zmazaný na základe konkrétnych informácii z cestovnej kancelárie Adria Travel, kde je uvedené, že príspevok pochádzal od priamej konkurencie. Tento zájazd podľa vyjadrenia CK Adria Travel nebol v tomto termíne od žiadneho klienta riešený reklamáciou. Upozorňujem, že ak si stojíte za svojim, hodnovernosti vašich príspevkov vždy napomôže, ak uvediete aj svoje celé meno, pripadne aj kontakt na seba. ADMIN

15.6.sme boli na výlete v budapešti,a ODPORÚČAM!!!Sprievodkyňa bola super a veľmi dobre vie o čom hovorí.ĎAKUJEME

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi