Ahojte. Naozaj iba 100% zaujemci!!!
Strucne. Plan este nemam, jednoducho, okolo sveta, konkretne krajiny mi pride vhodnejsie planovat s dotycnym uz. Podla nazvu vam asi doslo, chcela by som obísť svet na fiatke malej, KTORA ESTE NIE JE KUPENA. Ja hladam niekoho, kto by v tom siel so mnou napoli(som studentka a tak sa snazim setrit ako sa da), kupili by sme auto( mam vyhliadnute dve zachovale na predaj cena okolo 300 €), spolocne platili benzin, psychycky sa pripravili na ponorkovu chorobu a vyrazili na cestu tak rychlo ako to pojde.
Okrem nakladov na benzin a auto vseobecne chcem ist tak low cost ako to len pojde. Stany, prespavanie v aute, atd. Dlzka cesty, je na nas. Bud sa skusime zviditelnit, ziskat par sponzorov od nejakych autovrakovisk a podobne a skusime z toho spravit vacsiu akciu a teda by sme si dali aj limit, napriklad 8 mesiacov ( samozrejme, dlzka by bola primerana krajinam ), alebo sa vykasleme na sponzoring a jednoducho budeme si pojdeme svoje, zastavime kde chceme a kludne aj zarobime na farmach a podobne. K terminu odchodu - treba ratat s dlhsim planovanim aj kvoli vizam a podobne a prebrat kazdy usek cesty, ale tak asap - snad po lete by to bolo najidealnejsie.
Jednoducho som otvorena akejkolvek dohode. Takze este raz iba zaujemci 100% sa ozyvajte na - [email protected]
Caute sa, Martina :)
Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!
- Ak chceš pridať nový Komentár je potrebné sa prihlásiť alebo zaregistrovať.
Ahoj Martina, ako tak pozeram na štatistiku zobrazenia, predpokladam, ze ti prisla záplava mailov Ak sa tento trip podari, určite mi pošli report, ako to dopadlo, budem držať palce... ADMIN
Myslienka pekna ale chcelo by to aspon dve auta...
No a s prespanim v aute (vo fiatke) to asi nie je velmi realne, za predpokladu ze nie si naozaj velmi drobneho vzrastu, (takze stan, alebo trosicku vacsie auto). Fiatka ma cca 3m na dlzku, usudzujem ze inerier moze mat nanajvys 2 metre. Dobru fiatku kupis v cenovej hladine 500-1000€.