azurreisen

Obrázok užívateľa
Anonymný (bez overenia)

Azurreisen a nikdy viac.Taký hotel,ako som zažila v Tunise,ktorý bez problémov predávajú,je doslovne pajzel.Našťastie ma na druhý deň presťahovali.Chcela som totiž na slovenské velvyslanectvo a domov.

Ako sa volal ja som bol tiez v jednom a nic moc

noo, my sme boli 3x na dovolenke cez Azur reizen(Mahdia, Djerba, Turecko), boli sme naprosto spokojní, i ked pred výberom dovolenky sme si dosť pozerali hodnotenia, recenzie hotelov, a nie len vybrať prvý hotel na základe ich obrázkov...
Mali sme asi šťastie pri výbere, ale určite by som takto nezatracovala cestovku, treba si fakt čítať, pozerať recenzie, určite maju aj veľmi kvalitné hotely s vybornými službami, tak ako sme mali my :)

Asi to nie len v Tunise, my sme s nimi boli v Egypte, a skúsenosť podobná, na následnú reklamáciu odpovedali, že všetko bolo v súlade s uzavretou zmluvou, všetko zlé a v 5-hviezdičkovom hoteli

Boli sme s nimi v Tunise,Mahdii a boli sme spokojní.Hotel zodpovedal tomu,čo uvádzali,aj keď sa našlo pár ľudí,čo všetko ofrfľali.Tento rok ideme s nimi do Egypta,dúfam,že zas bude všetko ok.

My sme mali vybraty tiez pekny hotel az nato ze ked sme prisli do egypta tak nas supli do ineho co nebol podla nasich predstav...povedali ze nas je plne obsadeny o com velmi pochybujem bol totiz november

My sme boli s Azurom na dovolenke 3 krát 1x Tunisko Hamammet, 2x Turecko. Bolo všetko OK. Ozaj treba pozerať na recenzie a hotel min 4* v týchto destináciách. tento rok zvažujeme znovu s Azurom len čakáme na LM.

Som hlboko sklamaný, na túto stránku som prišiel cez GOOGLE a dúfal som, že tu nájdem recenziu kokrétnej cestovnej kancelárie,
namiesto toho tu hodnotíte hlavne hotely kde ste trávili svoju dovolenku,
o samotných službách, serióznosti jednaní zo strany cestovky som sa nič od vás nedozvedel, ďakujem

Azur Reisen , nikdy viac !!!! Nedoporucujem Vám cestovat s azurom , pocul som na nich kadeco od známich myslel som si ze je to nahoda , ale co som snimi zazil na letnej dovolenke pred 2tyzdnami , tak koniec! Dovolenku Vám skrátia o dva dni , termin odletu vam zmenia , den pred odletom . Delegatka neschopna oznamit hotelom ze je zmena odletu o den a nahana ludi po plazi. koniec!!!!

Dobry den, aj vas by som poprosil, formulujte svoje stažnosti konkretne. Meno hotela, termin odkedy dokedy, lokalita, meno delegata, čo sa vam nepacilo atd... Inak cestovky svoj pristup nezlepšia a stale budu tvrdiť, že ide o vymyslené príspevky.

Dakujem

Jozef Terem - Admin

Boli sme s nimi v Tunisku- hotel Les princes Mahdia.., cena za osobu bola okolo 580, čo vobec nie je malo. Ked sme prišli unavení do hotela a dali sme si kávu tak sme ostali v nemom úžase, ked prišiel čašník a žiadal od nás nejakych 2.20e za dve kávy, upozorňujem ze sme mali mat allinclusive! Ziadny bar sme v tomto hoteli nenasli, cestovka uvadzala myslim tri.. po dvoch hodinách sme išli za delegatkou s otazkou kedy nam teda začne allinclusive, tak len mala kopec vyhovoriek, čomu sme vobec nerozumeli, kedže sme to mali uvedene v zmluvach. Vela ludi tam bolo s malymi detmi, ked sme žiadali nieco na pistie pre deti, tak nam povedali ze si možme kupit flasu balenej vody v bare na recepcii, ktory ale nepatri k allinc. Takže cely allinclusive v tomto hoteli pozostava s ranajok, obedov a veceri, ktore boli aboslutne nejedlé, vyzeralo to ako by spracovávali nejake zvyšky z ineho hotela, sol v tomto hoteli nepoznaju, tak si predstavte kazde a jedno jedlo bez soli a jedneho automatu pri bazene s akoze barom, ktory obsahoval colu, sprite a čapovane pivo, ktore vam dali do decoveho plastoveho pohara, alkohol v tomto hoteli nedostanete ziadny. Takze vecer si nemate ani kde posediet ani pri com..nakolko je tam len 4-5 plastovych stolov na cely hotel..to je vsetko. Izba zatuchnuta, plesnivy zaves. Ked sme rano isli opat za delegatkou tak pred nami utekala a museli sme ju nahanat cez areal hotela a nasledne jej jedina odpoved bola ze sme si mali prečitat recenzie že ideme do najhorsieho hotela v Tunisku. Hned sme volali na Slovensko do Ces.kancelarie načo nam povedali že to budu riešit ale nikto sa ani najbližsie dva dni neozval, len nam bolo oznamene že delegatka (Alica) opustila hotel! Ako može delegatka vyhlasit že ona opušta hotel!!! Maximalne neseriozne a neprofesionalne spravanie zo strany Azurreisen. Ani do konca dovolenky nič neurobili, tak sme spísali reklamacie, upozornujem ze tento pobyt reklamovalo minimalne 20ludi, a viete aka bola rekacia tejto akoze cestovnej kancelarie? Mily klient, pri dalšej dovolenke vam poskytneme zlavu 10% :-D. Uplny vysmech z ich strany. Nazaj neoporucam cez nich cestovat. Rok nato sme boli na dovolenke cez ...inú cestovnu kanceláriu..., za osobu sme dali o 130e menej a mali sme luxusny hotel s aquaparkom a 24hodin allinclusive.

/príspevok bol upravený Adminom a bola z neho vypustená reklama na inú CK/

Dobry den Lienka,

Chcem vas poprosit, doplnte svoj prispevok, alebo to dopiste nizsie:

Termin odkedy dokedy, lokalita, meno delegata a najlepsie aj vase meno. Ak ste podali aj staznost, tak mozte tento vas nazor prezentovat verejne pod vasim menom. Delegatka je jedna z klucovych osob vasej nespokojnost, treba tam dat aj jej meno.

Lebo taketo prispevky bez konkretnych udajov vyznievaju zbytocne nedoveryhodne. Urobte tak prosim do tyzdna, v opacnom pripade bude prispevok zmazany a aj v buducnosti budu prispevky bez konretnych udajov mazane, aby sa neznizovala uroven tohto fora. Vdaka

Administrator

 

 

http://finstat.sk/Konkurzy/Konkurz/2014-K005480

Konkurz
č. 397910
konkurz na dlžníka:
AZUR REIZEN Slovakia, a.s.
IČO: 43797903
Grösslingova 8
81109 Bratislava 1

Vydaný 17.3.2014 a
publikovaný v OV 21.3.2014
Navrhovatelia

Názov: AZUR REIZEN Slovakia, a.s.
IČO: 43797903
Adresa:
Grösslingova 8, 81109 Bratislava 1

Druh
Uznesenie
Hlavička

Okresný súd Bratislava I v právnej veci navrhovateľa - veriteľa: ALEXANDRIA spol. s r. o., so sídlom Dělnická 71, Praha 7, Česká republika, IČO: 25661507, právne zastúpený: Mgr. Pavol Riško, usadený euroadvokát, so sídlom Zelená 2, 811 01 Bratislava, o návrhu na vyhlásenie konkurzu na majetok dlžníka: AZUR REIZEN Slovakia, a. s., so sídlom Grösslingova 8, 811 09 Bratislava, IČO: 43 797 903

Rozhodnutie

Súd začína konkurzné konanie voči dlžníkovi: AZUR REIZEN Slovakia, a. s., so sídlom Grösslingova 8, 811 09 Bratislava, IČO: 43 797 903.

Dobrý deň, „Informácie, týkajúce sa údajného vyhlásenia konkurzu na spoločnosť AZUR REIZEN Slovakia, a.s. zverejňované na internete alebo šíriace sa ústným podaním sa nezakladajú na pravde. Uznesením Okresného súdu Bratislava I zverejneného v OV súd začal konkurzné konanie (tj prešetrenie opodstatnenosti), a teda nedošlo k vyhláseniu konkurzu, tak ako je nesprávne interpretované. Uvedený návrh bol podaný z tretej strany. Návrh môže podať ktokoľvek na kohokoľvek a následne ho stiahnuť. Zároveň si Vám dovoľujeme oznámiť, že navrhovateľ obratom podal návrh na zastavenie konkurzného konania sp. zn. 8K 5/2014, t.j. takéto konanie nie je opodstatnené. Z uvedených dôvodov sú akékoľvek informácie týkajúce sa konkurzného konania voči spoločnosti AZUR REIZEN Slovakia, a.s. zverejňované alebo zavádzajúco šírené považované za informácie zverejňované s cieľom poškodiť našu spoločnosť a sú tiež vážnym zásahom do práv spoločnosti.“ CK Azur Reizen riadne zabezpečuje zájazdy pre klientov v plnom rozsahu, prvý odlet máme 19.4.2014, čo je zároveň prvý charterový let zo SR v sezóne 2014. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok alebo požiadaviek nás, prosím, kontaktujte. S pozdravom Sofia Csanakyová AZUR REIZEN Slovakia, a.s. Drieňová 1/H, 821 01 Bratislava Tel.: +421-2-5292 6243-44,5292 6195, 2071 6862, 204 00 259 Fax.: +421-2-5292 6245, e-mail: [email protected] AzurReizen.sk

Lubo,

"Z uvedených dôvodov sú akékoľvek informácie týkajúce sa konkurzného konania voči spoločnosti AZUR REIZEN Slovakia, a.s. zverejňované alebo zavádzajúco šírené považované za informácie zverejňované s cieľom poškodiť našu spoločnosť a sú tiež vážnym zásahom do práv spoločnosti.“ CK Azur Reizen"
Žeby aj súd zavádzal?:

http://www.finstat.sk/Konkurzy?filter=43797903

Na všetkých podaniach v tejto veci uveďte
spisovú značku: 8K/5/2014
Predvolanie
Vo veci
navrhovateľa - veriteľa: ALEXANDRIA spol. s r. o., so sídlom Dělnická 71, Praha 7, Česká republika, IČO: 25661507,
právne zastúpený: Mgr. Pavol Riško, usadený euroadvokát, so sídlom Zelená 2, 811 01 Bratislava
o vyhlásenie konkurzu na majetok dlžníka: AZUR REIZEN Slovakia, a. s., so sídlom Grösslingova 8, 811 09
Bratislava, IČO: 43 797 903
nariaďuje sa pojednávanie
na deň 26.5.2014 o 10:00 hod.
-------------------------------------------------------------
na Okresnom súde Bratislava I v miestnosti č. dv. 56 prízemie
na ktoré sa predvoláva:
dlžník: AZUR REIZEN Slovakia, a. s., so sídlom Grösslingova 8, 811 09 Bratislava, IČO: 43 797 903
Súd pokladá za potrebné Vás v tomto konaní vypočuť. Ustanovte sa preto v určený čas na pojednávanie. Ak ste
zamestnaný, oznámte svojmu zamestnávateľovi, že ste predvolaný. Toto predvolanie a svoj občiansky preukaz
doneste so sebou!
Doneste si na toto pojednávanie listiny, ktoré sa na vec vzťahujú a nie sú doposiaľ v prvopise na súde, ako aj veci,
ktoré treba ohliadnuť. Keď treba, urobte včas ešte pred týmto pojednávaním potrebné návrhy, aby súd obstaral listiny
a predmety ohliadky, ktoré má tretia osoba, alebo ktoré sú v úschove na inom súde, alebo orgáne, rovnako navrhnite
predvolanie svedkov, na ktorých sa chcete na pojednávaní odvolať.
Súd Vás poučuje, že v prípade, že sa predvolaný bez ospravedlnenia neustanoví na výsluch alebo k znalcovi, môže
ho súd dať predviesť. Trovy predvedenia uhradzuje ten, kto je predvádzaný. (§ 52 O.s.p.)
Súd Vás poučuje, že tomu, kto marí uplatnenie základného práva iného účastníka konania alebo kto hrubo sťažuje
postup konania tým, že v súdom určenej lehote neurobí súdom uložený úkon alebo neplní jemu súdom uloženú
povinnosť a svoju nečinnosť v konaní neospravedlní včas a vážnymi dôvodmi, alebo sa neustanoví na súd, hoci naň
bol riadne a včas predvolaný a svoju neprítomnosť neospravedlnil včas a vážnymi okolnosťami, alebo kto
neposlúchne príkaz súdu, alebo kto ruší poriadok, alebo kto urobí hrubo urážlivé podanie, súd môže uložiť
uznesením poriadkovú pokutu až do výšky 820 eur. (§ 53 O.s.p.)
Súd Vás poučuje, že pojednávanie sa môže odročiť len z dôležitých dôvodov. Účastník, ktorý navrhuje odročenie
pojednávania, musí súdu oznámiť dôvod na odročenie pojednávania bez zbytočného odkladu, po tom, čo sa o ňom
dozvedel alebo odkedy sa o ňom mohol dozvedieť, alebo s prihliadnutím na všetky okolnosti ho mohol predpokladať.
Návrh na odročenie pojednávania obsahuje najmä dôvod, pre ktorý sa navrhuje odročenie pojednávania, deň, kedy
sa účastník o dôvode dozvedel, ak je to možné, uvedenie elektronickej adresy, telefaxu alebo telefónu, na ktoré súd
bezodkladne oznámi, ako návrh posúdil. Ak je dôvodom na odročenie pojednávania zdravotný stav účastníka alebo
jeho zástupcu, návrh na odročenie pojednávania musí obsahovať aj vyjadrenie ošetrujúceho lekára, že zdravotný
stav účastníka alebo jeho zástupcu neumožňuje účasť na pojednávaní. Za takéto vyjadrenie sa považuje vyjadrenie
ošetrujúceho lekára, že účastník alebo jeho zástupca nie je schopný bez ohrozenia života alebo závažného
zhoršenia zdravotného stavu sa zúčastniť pojednávania. (§ 119 O.s.p.)
Súd Vás poučuje, že všetky dôkazy a skutočnosti sa musia predložiť alebo označiť najneskôr do vyhlásenia
uznesenia, ktorým sa končí dokazovanie a vo veciach, v ktorých sa nenariaďuje pojednávanie ( § 115a) najneskôr do
vyhlásenia rozhodnutia vo veci samej, pretože na dôkazy a skutočnosti predložené a označené neskôr súd
neprihliada. Skutočnosti a dôkazy uplatnené neskôr sú odvolacím dôvodom len za podmienok uvedených v § 205a.
(§ 120 ods. 4 O.s.p.).
Súd Vás poučuje, že na prejednanie veci samej nie je potrebné nariaďovať pojednávanie, ak to nie je v rozpore s
požiadavkou verejného záujmu a ak možno vo veci rozhodnúť len na základe listinných dôkazov predložených
účastníkmi a účastníci s rozhodnutím vo veci bez nariadenia pojednávania súhlasia alebo sa výslovne práva na
verejné prejednanie veci vzdali. Súhlas účastníkov s rozhodnutím vo veci bez nariadenia pojednávania alebo
výslovné vzdanie sa práva na prejedanie veci sa vzťahuje aj na odvolacie konanie. (§115a O.s.p. a § 19 ods. 2 a 3
ZKR)
Deň vydania: 01.04.2014
Konkurzy a reštrukturalizácie
Obchodný vestník 63/2014
49
Vydáva Ministerstvo spravodlivosti Slovenskej republiky podľa zákona č. 200/2011 Z. z. o Obchodnom vestníku
a o zmene a doplnení niektorých zákonov na svojom webovom sídle: www.justice.gov.sk

Vložka číslo: 4329/B

Obchodné meno:
AZUR REIZEN Slovakia, a. s.
(od: 05.12.2007)
Sídlo:
Grösslingova 8
Bratislava 811 09
(od: 05.12.2007)
IČO:
43 797 903
(od: 05.12.2007)
Deň zápisu:
05.12.2007
(od: 05.12.2007)
Právna forma:
Akciová spoločnosť
(od: 05.12.2007)
Predmet činnosti:
prevádzkovanie cestovnej koncelárie
(od: 05.12.2007)
kúpa tovaru na účely jeho predaja konečnému spotrebiteľovi (maloobchod) alebo kúpa tovaru na účely jeho predaja iným prevádzkovateľom živnosti (veľkoobchod)
(od: 05.12.2007)
sprostredkovateľská činnosť v oblasti obchodu, služieb a výroby v rozsahu voľnej živnosti
(od: 05.12.2007)
Štatutárny orgán:
predstavenstvo
(od: 05.12.2007)
Mgr. Imed Abdellaoui - predseda
Jégeho 17
Bratislava 821 08
Vznik funkcie: 05.12.2007 Skončenie funkcie: 04.04.2014
(od: 11.04.2014 do: 10.04.2014)
Mgr. Imed Abdellaoui - predseda
Jégeho 17
Bratislava 821 08
Vznik funkcie: 05.12.2007
(od: 05.12.2007 do: 10.04.2014)
Adel Hussein Korany Hussein - predseda
Bělehradská 12/98
Praha 2 - Vinohrady 120 00
Česká republika
Vznik funkcie: 04.04.2014
(od: 11.04.2014)
Konanie menom spoločnosti:
Každý člen predstavenstva koná v mene spoločnosti samostatne.
(od: 05.12.2007)
Základné imanie:
33 193,91888 EUR Rozsah splatenia: 33 193,91888 EUR
(od: 25.02.2009)
1 000 000 Sk Rozsah splatenia: 1 000 000 Sk
(od: 05.12.2007 do: 24.02.2009)
Akcie:
Počet: 20
Druh: kmeňové
Podoba: listinné
Forma: akcie na meno
Menovitá hodnota: 1 659,695944 EUR
(od: 25.02.2009)
Počet: 20
Druh: kmeňové
Podoba: listinné
Forma: akcie na meno
Menovitá hodnota: 50 000 Sk
(od: 05.12.2007 do: 24.02.2009)
Dozorná rada:
Ján Geško
184
Žiar 032 50
Vznik funkcie: 05.12.2007
(od: 05.12.2007)
Zuzana Paulechová
Malá 14
Nové Mesto nad Váhom 915 01
Vznik funkcie: 05.12.2007
(od: 05.12.2007)
Mgr. Imed Abdellaoui
Jégeho 17
Bratislava 821 08
Vznik funkcie: 05.04.2014
(od: 11.04.2014)
Petra Abdellaoui
Lidická 785
Beroun 266 01
Česká republika
Vznik funkcie: 05.12.2007 Skončenie funkcie: 05.04.2014
(od: 11.04.2014 do: 10.04.2014)
Petra Abdellaoui
Lidická 785
Beroun 266 01
Česká republika
Vznik funkcie: 05.12.2007
(od: 05.12.2007 do: 10.04.2014)
Ďalšie právne skutočnosti:
Spoločnosť bola založená zakladateľskou zmluvou zo dňa 02.10.2007 v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.
(od: 05.12.2007)
Zápisnica zo zasadnutia valného zhromaždenia zo dňa 04.04.2014
(od: 11.04.2014)
Dátum aktualizácie údajov: 16.04.2014
Dátum výpisu: 20.04.2014
Zaujímavé zmeny v predstavenstve a v dozornej rade,prečo zrazu teraz,to si každý domyslí...

Lubo, to čo riešite vo svojich dvoch poslednych prispevkoch, čo ste tym chceli povedať? Tomu nerozumiem, lebo je to bez vašho komentára, aspon nikde som ho tam nepostrehol...

Vysvetlite prosim. Inak to budem nuteny vymazať. Vdaka

ADMIN

V predchádzajúcich príspevkoch cestovka píše,že navrhovateľ obratom podal návrh na zastavenie konkurzného konania sp.zn. 8K 5/2014,prečo potom v obchodnom vestníku č.63/2014 str.49 sa hovorí o pojednávaní dňa 26.5. 2014 o 10 hod o vyhlásenom konkurze.Na konci posledného príspevku som len napísal moje podozrenie,ze keď sa loď potápa aj kapitán uchodí , v tomto prípade z predstavenstva,ďalšia osoba z dozornej rady.Záver si spraví každý.Banujem,že som si vybral túto cestovku.

Dobrý deň. čo sa to vlastne deje? Máme zaplatený zajazd do TUNISKA od 05.06.14 do 12.06.14. Máme sa niečoho obávať?Je cestovka naozaj v konkurze???dik,,,ROBO

Ja mam zakupeny cez Azur Egypt od 11.5 - 24.5 tak som zvedava, pisala som do cestovky ohladom info o konkurze a spatne mi bola podanna oficialna odpoved azur reizen, ze riadne zabezpecuju dovolenky a ze podanie o konkurze bolo stiahnute. Ale urcite ukludnujuca info pre dovolenkara to nie je :-(

Včera bolo oficialne súdom vydané uznesenie o zastavení konania:
Súd konanie o návrhu na vyhlásenie konkurzu na majetok dlžníka: AZUR REIZEN Slovakia, a. s., so sídlom Grösslingova 8, 811 09 Bratislava, IČO: 43 797 903, zastavuje.

http://finstat.sk/Konkurzy/Konkurz/2014-K008079

Pozastavene mozno bolo, ja sa vsak pytam ci dnes bolo pojednavanie a ako to dopadlo?Nehn evajte sa ale po minulom roku maju ludia hodne velke obavy. Takze skuste sa k tomu vyjadrit ti co o nieco vedia. Ja som bol minuly rok s nimi a nemozem povedat ani slovo, ale nac riskovat, ved na Slovesku je vsetko mozne.

Minulý rok som s azurom bola v sousse, po prílete v noci sme nemali kde spať, hotel prebookovaný - stáva sa - náhrada otrasná plesnivá izbička, ráno sme ju vymenili za inú, lepšiu. Odmietli nás presťahovať, po návrate som si nárokovala cenový rozdiel medzi hotelmi - tým, ktorý som si kúpila a tým, kde som bývala. táto úžasná ck mi odmietla vrátiť 20E !!!!!!!! Inak som nič nechcela a dokonca som si z Tunisu doniesla aj podpísanú sťažnosť ich delegátkou, ktorá potvrdila na mieste moje práva. Absolútne neseriózne a detinské jednanie ck, neprofesionálna odpoveď na moju sťažnosť. Pobavil ma argument, že to bol last minute a iba moja letenka bola drahšia ako zájazd. Precestovala som kus sveta, ale jednanie ck bol pre mňa VRCHOL !!!

Tak ako ? Cestoval už niekto tento rok s nimi ? Boli problémy ?

Reagujem na dotaz: - Tak ako ? Cestoval už niekto tento rok s nimi ? Boli problémy ?
Moja reakcia : Chodíme s Azurom každý rok 1x (+1až2 dov.s inou CK) a chodíme vždy do toho istého hotela
v Egypte. Boli sme aj teraz v júni. Pri svojich pobytoch samozrejme vnímame všetky negatívne aj pozitívne drobnosti. Azur je sprostredkovateľ a kvalitu pobytu často ovplyvňuje dodavateľ služieb (CK v krajine pobytu).
Kritické pripomienky klientov CK Azur vnímam skôr na destináciu Tunis. Tam sme boli 2x ale s dvomi inými CK.
A v oboch prípadoch boli určité problémy. Za osem pobytov s Azurom sme mali 3x nejaké výhrady. Prvé dve
však boli spôsobené egyptskou dodavatelskou CK. Ten tretí problém bol minulý rok (jún2013). Posunuli odlet
o tri dni dopredu, skrátili pobyt o jeden deň (ťažko hodnotiť, kto to zavinil - Azur neinformoval o detailoch).
K tomu prišiel nový problém, porucha lietadla, a tak sme sa vrátili o niekoľko hodín neskôr (cca20 hod.)
Čakanie na iné lietadlo však delegátka Ivana spolu s egyptským zástupcom CK zvládli bravúrne. Zabezpečili
hotel v Hurgáde (tiež All Incl.) Poučenie - ak delegáti CK nezvládajú svoju prácu, je to ludský faktor. Netreba
hneď obviňovať celú CK. Zažili sme aj klientov, ktorí sa sťažovali na večerný odlet a izby museli opustiť
o 12,00 hod. Klienti sa na všetko pozerajú kriticky a zabúdajú problém hodnotiť z viacerých uhlov pohľadu.
ZÁVER : Žiadnu CK by som nechválil "až do neba", ale s Azurom počítame aj do budúcnosti.

pol roka sme mali objednanu dovolenku, tyzden pred odletom nam napisali email ze let skratili o jeden den a po prilete na letislo v monastir nam este delegatka oznamila ze budeme v inom hoteli.dobre hotel sa dal bol v pohode aj ked dobru izbu nam dali po uplatku na recepcii v tom hoteli sme este stretli dve rodiny ktorím to azur reizen urobil a ked som si pisal domom zo znamym tak vravel ze to iste urobil azur aj jemu pred dvoma rokmi ,vraj sa aj stazoval ,ale nic mu to nebolo platne ,tiez sme napisali staznost a este cakame na odpoved uz bude tomu nieco cez tyzden a zatial nic. podotykam boli sme v tunise v obdoby 6.6.-15..6.2014 su to obyčajný hajzlici azur uz nikdy viac ani len z Piestan do Vrboveho!!! Vyhýbajte sa tejto cestovke oklukov!!!

Ramadán (vyslovuj Ramazán) je tento rok od 28.6. do 27.7. a potom nasledujú 4 alebo 5 dní moslimských
sviatkov. Tí, ktorí sa vyberiete na dovolenku do moslimských krajín, rátajte s tým, že personál v hoteloch
sa bude počas pôstu pohybovať ako smädné ťavy a po skončení ramadánu sa hotely do určitej miery
zaplnia domácimi (moslimami) a europsky dovolenkár (z bývalého ost-bloku) je ohrozený zámenou hotela.
Voči CK západoeurópskych krajín si dodavatelské CK v krajine pobytu zmenu hotela nedovolia. Po mojich
skúsenostiach z rokov 2008 a 2009, keď ramadán končil cca 20.9(2008) alebo cca 10.9(2009) som sa
začal ramadánu (hlavne sviatkom po ňom) vyhýbať. Termín ramadánu je možné ľahko vygoogliť.
Stačí zadať "ramadan XYXY(príslušný rok)". Ušetríte si sklamanie a nebudete obviňovať slovenskú CK za chyby
arabských CK. Záverom treba priznať, že Azur má slabé postavenie v arabských hoteloch, lebo dodáva lacných
a pomerne skromných dovolenkárov. Aj v hoteli, kam chodíme my, dostávajú klienti Azuru najhoršie izby. Nás sa
to samozrejme netýka, sme tam už ako australskí "oboriginals"(čiže nie zásluhou Azuru). 8x za 8 rokov.

V Les Princes Mahdia sme boli s rodinkou už dva roky po sebe. Nehovorím že hotel srší luxusom ale myslím si že cena odpovedá kvalite nadpriemerne. Neviem koľko Lienka platila za tento hotel, ale podľa toho čo píše asi dosť, aj keď my sme ho mali v priemere 450 € na osobu. Hotel je čistý, príjemný personál a jedlo si myslím že je úplne v poriadku za tú cenu. Všetko je chutné akurát nie je tam toho toľko na výber. S pitím nealka sme nikdy nemali problém. Minulý rok sa prerábala nejaká časť hotela, ale tento rok už bol dokončený a zväčšili možnosti all inclusive. More tam je nádherné. Ja nemám čo vytknúť tomuto hotelu. Sto ľudí, sto chutí. Niektorý ľudia za priemernú cenu čaká moc nadpriemerné služby a vybavenie hotela a potom nie sú spokojný a hľadajú samé chyby. Nehovorím že táto CK je svetová, ale na tento hotel nemôžem povedať pol slova.

Aj my sme tento rok cestovali s AZUROM do Egypta.Už nikdy viac nechcem o tejto cestovke ani počuť.Sťahovali nás z hotela do hotela,ich delegátky otras ,nepomohli nám.Delegatka Jara nás klamala a zatajovala sa pred nami.Strašné ,že táto cestovka ešťe funguje,nedajte sa oklamať....

Dobry den, boli sme tento rok v Egypte cez AR prvykrat, hotel Alibaba Palace v Hurghade.

Delegatka Ingrid, uplne neprofesionalna, bez usmevu, pozitivnej energie kt. sa ocakava pri jednani s ludmi kedze idu si oddychnut.

Delegatka sa nam zatajovala, nikdy vcas neoznamila schodzku na recepcii, sanony s info zvlastne den pred planovanou navstavou hotela Ingridou sa statil...nasledne sa nasiel ale uz s info ze schodzka UZ bola. Jednanie otrasne, jej odpoved pri rieseni nezrovnalosti bola, ze ona mala zly den a riesila vela veci,.. To z mojho pohladu, nie je sluzba kt. mi ma pomoct.

Na margo pravdivych/nepravdivych info ci uz ohladne AI programu, vyletov, aquaparku...

Kedze sme mali mat taktiez bezplatny vstup do vedlajsich hotelov Jasmine, Aladin-na recepcii nam oznamlili ze AI je iba v Jasmine, Aladine nie. A v Jasmine sme dopadli tak, ze uz mali po obede a vlastne nic nam nedaju.
Zdarma sme mali mat podla info z netu 2x zdarma vstup do akvaparku, mali sme iba raz a tam absoutne nepaltilo AI, nechceli nam dat ani vodu. V tomto nam hrubo klamala delegatka, kedze sme tam sedeli asi 8 na info schodzke.

Chceli sme ist na vylet na ostrovy-ale kedze sme nemali moznost sa s nou stretnut , vylet sa nekonal.

Posledny den som jej chcela kamaratsky povedat ze jej vystupovanie v mene CK AR je neprofesionalne, ze sa vyhyba svojej praci a zodpovednosti-...ale zial, neprisla, prisiel iny delegat-Egyptan...

V konecnom dosledku je to iba vyzitka cestovky, kt. si pekne na webe pise, ze delegatov si specialne vybera a nekladie doraz na subjektivne nazory ludi.

mam tiez otrasnu skusenost s CK AZUR REIZEN.leteli sme na dovolenku do egypta/hurghada/,po prilete nam bolo oznamene ze hotel /bella vista/ za ktory sme si zaplatili je plne obsadeny,tak nas dali do ineho ,,vraj lepsiehoˇˇ /le pacha/...po prichode na tento hotel sme zistili ze je zastarany,nefunguje tam klima,plaz bola velmi mala a neupravena a este ktomu bolo pri nej /cca 20metrov od brehu/ kopu lodi.a celkovo hotel na nas neposobil priaznivym dojmom,preto sme sa rozhodli prejst kusok a obzreli sme si bella vistu,tetno ,,vraj horsi ,, hotel bol krasny,cisty,moderny,presvetleny,s fungujucou klimou,.ihned sa nam zapacil.na recepcii sme sa spytatli ci su naozaj plny,oznamili nam ze nie!ihned sme volali delegatke a po 4 hodinovej slovnej prestrelke a oznameni nech nas radsej odvezu naspat na SR bol hotel zazracne volny.....od tej chvile nam bolo super,celych 12 dni by aj bolo pokial by neprisla za nami delegatka ze nam bol zruseny spiatocny let do bratislavy.mi sme jej samozrejme neverili,preverili sme si ci lietadlo prilieta na bratislavske letisko,zahadne bratislava prijala tento let.opat sme volali delegatke a ta nas presviedcala ze lietadlo ma technicky problem.neustale nas zavadzala a klamala!!pritom ziadny nemalo/podla mna mali poloprazdne lietadlo do kosic tak nas tam supli/..pisali sme preto do azuru na slovensko,tam nam odisali ze mame na vyber bud prilet do kosic alebo bratislavy.toto sme oznamili delegatke,povedala ze CK klame.na druhy den sme opat pisali do CK a tam nam uz zahadne povedali ze let je z technickych pricin zruseny./opat lož/.ked sme im odpovedali ze let urcite nieje zruseny tak nam viac neodpisovali ani nedvihali telefon.oni nam proste zmenili letenku s priletom do kosic.ked sme jej povedali ze je to protipravne tak nam odpovedala :ano je.a tym to haslo.jedine co nam stale rozpravala dookola ze ak odmietneme let tak tu ostaneme a na vlastne naklady sa musime dopravit domov.nemali sme na vyber,nepomohlo nam nic....tak sme leteli do kosic,samozrejme sme leteli skor a tak sa nam skratila dovolenka o vyse pol dna,nehovoriac o hodinach co sme stravili s hadanim sa s delagatkou.po prilete nas cakal pan s 8 miestnou dodavkou bez toalety a jedla/delegatka nam pri tom slubila ze toto bude urcite zabezpecen/.trmacali sme sa 6 hodin cez cele Slovensko.a je mnoho veci ktorymi na CK azur reizen strpcovala pobyt ale je toho naozaj vela,preto uz NIKDY s nimi nechceme mat nic spolocne!!!dajte si na nich pozor

NIKDY NECHODTE CEZ CESTOVKU AZUR REIZEN. Zaplatíte si pobyt v určitom hotely ale izby voľné nemajú a keď prídete do Egypta tak Vás hodia do odpadových hotelov ako Lepacha a podobne a jednak prídete o peniaze ale aj o nervy. Robia to pravidelne. Len si o tom prečítajte recenzie. Toto robí cestovka Azur Reizen v koordinácií s hotelom Bella Vista!

Nemáte čerstvé skúsenosti s CK Azurreisen? S odletmi do Marsa Alam? Skutočne sú to priame lety do Marsy a nie do Hurghady? A ako je to s hotelmi? Boli ste ubytovaní tam, kde ste si pobyt objednali?

My sme s Azurom leteli pred rokom, zmenili nám hotel, ale bolo to na úrovni.

Dobrý deň , my sme leteli s azureizen minulý rok do Egypta hotel oriental bay letovisko Marsa Alam . Po príchode do hotela hneď na prvý pohľad sklamanie ten hotel nemá ani 3* nie to ešte 5!!!. Usadili nás akože v lobby kde nebola ani klimatizácia a bolo tam asi 40 stupňov a všade sama mucha. Po asi 15 minútach sme sa dozvedeli že hotel V ktorom sme si zaplatili dovolenku je obsadený a môžu nám poskytnúť ubytovanie iba na 3 dni!!!! V tej chvíli nám delegát p. Hosam M. ktorí nevedel ani po slovensky ani po česky poriadne povedal že si to musia doriešiť ale tento pán zmizol lebo mal ešte ďalších ľudí A my sme pekne všetci bez vody A jedlá sedeli v lobby asi 4 hodiny kým nám neoznamili že nás odmietajú ubytovať !!! Delegát prestal dvíhať telefón volali sme na cestovku kde nám tiež potom prestali dvíhať , absolútne nevhodné správanie! Medzičasom nám zamestnanec hotela povinasal kufre preč z hotela bez nášho vedomia. Asi po 8 hodinách po neskutočných nervoch a telefonátoch a vyhrazkach o tom že ideme kontaktovať ambasadu prišiel delegát a po ďalších asi 2 hodinách sa podarilo nájsť im ubytovanie v inom hotely neďaleko. Samozrejme pán delegát zase len prekvapil keď nám dal podpísať dobropis že o tomto nebudeme hovoriť doma na Slovensku !!! Ale to určite nie pretože nech vedia všetci čo je to za cestovku. Po týchto skúsenostiach už nikdy viac nepôjdem s cestovnou kanceláriou Azurreizen nikde. Nespolahliva cestovká ktorá si absolútne neváži klientov ba dokonca ich nechá len tak na pospas pol dňa niekde v Afrike ba neunuva sa ani len dvíhať telefony... ďakujem a moja rada znie dajte si pozor !!!!

Tak CK AZUR RAIZEN, to je naozaj a v skutocnosti cista KATASTROFA. Uz nikdy viac s touto CK, ani zadarmo. NEODPORUCAM NIKOMU CESTOVAT S TOUTO CK. BUDETE SKLAMANY. Absolutne pokazena cela dovolenka. Kupili sme si Turecko, pekny velky hotelovy rezort priamo na plazi, ultra all inclusive, vela sluzieb v cene, tri bazeny, niekolko restauracii a barov...... Po prichode na letisko prvy sok, nedostali sme sa do hotela ktory sme si zaplatili. Strcili nas do nahradneho hotela, delegatka nam arogantne povedala ze ona s tym nic neurobi a ked sa chceme vratit, tak jedine na vlastne naklady, ale ze ten hotel je este lepsi a budeme ozaj spokojny a odisla. Druhy sok, obycajny maly hotel s polovicnymi sluzbami, jeden maly bazen. Doviezli nas tam okolo 15.00hod. a do 19.00hod. sme boli hladny, od rana od 06.00 hod., pretoze ten hotel mal all inclusive a vecera bola az o siedmej a dovtedy nic.Delegatka nam povedala ze tuto po tejto cesticke kusok je plaz, prisli sme asi po 30 metroch k plotu akurat a plaz nikde. Dalsi sok, na nase velke prekvapenie sme zistili ze na plaz CHODI AUTOBUS, cesta trvala cca 3-4 minuty, vzdialenost cca 1,5km. NESKUTOCNE!!!!! Tu nas nechali trcat 4 dni. Potom nas prestahovali konecne do hotela, ktory sme si zaplatili. Po zaregistrovani na recepcii sme dostali karticky od izieb a delegatka odisla a nic si neskontrolovala. Dalsi sok, prisli sme na izbu a tam namiesto troch posteli len dve. Rodina s dvomi malymi detmi mali mat styri postele, dostali dvojlozkovu izbu, namiesto family izbu. Tak naspat, zavolat delegatku a znova riesit...... Z nahradneho holela sme odisli po 12.00hod a v nasom hoteli sme sa skutocne ubytovali az po 17.00hod. Dalsi den strateny. Nedostali sme ziadnu informaciu ako hotel funguje, kedy ake casy su restauracie otvorene, proste ziadne info. Vsetko sme si museli zistit sami. A posledny sok, cestovali sme domov o 22 hodin skor, ako sme mali napisany. Takze o jeden den skratena dovolenka, nevyuzity pobyt pri mori cely den plus cely den strava, plus jeden den zbytocne zaplatene poistenie. CK ide jednoznacne len o peniaze a nie o spokojnost klientov. Zajazd sme si kupili v jeden den doobeda a na druhy den rano sme leteli. CK uz v case nasej platby urcite vedela, ze nas v hoteli ktory sme si zaplatili nemoze ubytovat, pretoze tam nemali pre nas pripravene izby. Ak napriek tomu nam zajazd predali a o zmene nas vopred neinformovali, pretoze vedeli ze by sme si inak zajazd nekupili. Ale peniaze a zarobok pre CK je prvorady. Boli sme uz mnohokrat na dovolenke pri mori, ale toto sme este nezazili. ABSOLUTNE POKAZENA CELA DOVOLENKA. LEN STRES, HNEV, NESPOKOJNOST, AROGANCIA co nam CK pripravila. Velmi nam pomohlo nase zastupitelstvo v Ankare, ktore sme poziadali o pomoc, pretoze CK nedvihala telefon, neodpovedali na SMS, Skype, proste nic, akoby sa zlahla zem po nich a nehovoriac ani o tom, ze nepadlo ani jedno slovko prepacte, mrzi nas to, omluvame sa...... NIC!!!!! Takato CK by uz nemala dnes ani existovat!!!!

Zmena hotela je možná, ak klient je ubytovaný v hoteli rovnakej, alebo vyššej kategórie.

Nemyslela som si ,že sa niekedy zapojím do takejto recenzie ale musím....Tri roky sme šetrili na dovolenku a nakoniec padla voľba na Egypt kedze mi na fcb neodbytne vyskakovala reklama na isty hotel cez ag Invia tak som velmi nevahala, lebo sa zdalo byť všetko ok .Kúpili sme 11dňový pobyt v Hurgade.V deň odletu sme sa pohli z domova (80km od Košíc )schálne v 4,5 hod.predstihu, lebo opravujú cesty tak aby sme predišli problémom sme neriskovai.Problém však nastal. Veľký.Na pasovej odbavovacej kontrole som došla na to ,že manžel zamenil doma pasy, kedže mám z dcérou rovnaké meno a dosť sa podobáme .Katastrofalna situacia nechcite to zažiť.Roztrasenými rukami som volala bratislavské číslo uvedené v manuále ,na ktoré sa máte v prípade problémov odvolať.Mladík pri telefone po mojom zúfalom vysvetlení situácie a otázke čo je možné spraviť ,ako mi vedia pomôcť -povedal, že NIč,že nám jednoducho oni dodali čím sa v zmluve zaviazali a chyba sa stala na našej strane.Na čo ja som povedala -ano ja uznávam že sme pochybili my,ale sme ľudia ,robíme chyby tak mi PROSíM ponúknite nejaké náhradné riešenie(bola som tesne pred kolapsom)...chcete azda povedať ,že mi teraz prepadne 1500eurový zajazd?Chlapček na druhej strane sa zmohol iba na ,, tak vyzera to tak, že áno,, na čo som sa ja podakovala a zložila.Naša mladá delegátka od Azur Reisen bola síce milá a nešťastná ale zjavne v tejto situácii nebola zbehlá.Vytelefonovala mi letenku za nejakých 400eur s odletom z Bratislavy o tri dni eur čo sa mne zdalo moc. Na moje veľké šťastie stál za odbavovacím pultom Ck pán,ktorý všetko pozoroval ,chytil ma za ruku a požiadal o vysvetlenie situácie.Upokojil ma,povedal nech sa pokúsime pas dostať do Košíc(už bol tým časom na ceste)a, že určite nájdeme riešenie.Ten muž bol Jozef Oros majiteľ CK Oros tour a človek s C´...tento pán sa mi napokon tri dni venoval...a skutočne ma po peripetiách dostal na moju zaslúženú dovolenku.Manžel odletel v den kedy mal(7 minut po odlete lietadla mi švagor doniesol pas na motorke) a mne pán Oros zohnal jednosmernú letenku za 200 eur .,Ešte na letisku volal na vedenie Azur reisen či vedia o mojej situácii a ako ju chcú riešiť.Kedže ani po polhodine sme sa nedočkali odpovede ,začal to teda riešiť on.Ked už bolo isté ,že letenku mám ,pokúšala som sa ešte raz nakontaktovať cez Inviu na niekoho , s kým by sa dalo rozumne dohodnúť aspoň na tranfseri z letiska a nalepení víz ,za ktoré som zaplatila...po asi štyroch prepojeniach na stále iného človeka mi napokon nejaký muž (mená som bohužiaľ nestíhala registrovať) povedal .že ak to už vybavuje pán Oros ,nech to už nechám na ňom....čo bolo pre mňa šokujúce ,lebo zaplatila som Azur reisen a nie pánu Orosovi.Skrátka ,ked som chlapíkovi povedala ,že mám jednoducho obavy sadnúť si k neznámemu arabskému taxikárovi do auta...čo to nevie pochopiť a či sa skutočne nedá zariadiť to aby som sa pripojila k inej skupine aby ma vysadili pri mojom hoteli ,mi pan povedal, že sa ozve.Neozval sa dodnes.Nakoniec to celé dopadlo najlepšie ako v danej situácii mohlo...p.Oros napriek tomu, že som nikdy nebola jeho klientom a mohol nadomou len mávnuť rukou ,mal v sebe toľko ľudskosti (dnes už výnimočný jav zdá sa),že mi zabezpečil jednosmernú letenku na najbližší odlet z Ke,poslal mi na letisko svojho egyptskeho spolupracovníka a ten ma tam čakal s vízami ,vlepil mi ich do pasu a odviezol na hotel kde ma už čakal moj nešťastný muž.Ešte po vyložení pred hotelom si telefonick overil či som v poriadku.Vyzdvihujem ,že neočierňujem ck Azur reisen nepravdivo a priznávam ,že počiatočná chyba sa stala len a len na mojej strane.Ale stále sa musí nájsť riešenie.A nakoniec sa ako vidíte pri troche snahy našlo,a ja som si napokon užila dovolenku,ktorú mi jej zamestnaci svojím lascívnym prístupom skoro vyhovorili...stačí len málo....zostať ľudmi a mať pochopenie.Moja sksenosť a presvedčenie je, že už nikdy viac Invia a určite ani Azur reisen...lebo pri ejdnaní s nimi som mala pocit že som v nejakom Matrixe a rozprávam sa s naprogramovanými robotmi...ktorí robia ,len to čo musia...žiadna odbočka ,žiaden ľudský aspekt...nič navyše.Je mi ľúto.ZO SRDCA DAKUJEM pán OROS.

Ja som mala s nimi dobré skúsenosti.

Zdravim! Azur Reizen je od 19.8.2015 v konkurze- tak pri vybere dovolenky treba byt fest opatrni. Majitel asi nevie, ze vsetky dlhy treba riadne platit tak, ako aj im klienti platia za zajazdy. Cela ich nezodpovednost sa, zial, odraza na otrasnych skusenostiach nas- klientov :-( Je to nehoraznost, ako arogantne zaobchadzaju a riskuju s cudzimi peniazmi od klientov!!! Ja mam s nimi velmi zlu skusenost z Egypta v lete 2014- 2x prestahovanie do ineho hotela, kazdy den sluby, vyhovorky a klamstva a nakoniec nic nevyriesili. Vyhodene peniaze za 10dni v strese. Neoplati sa riskovat stylom pokus-omyl.

pre upresnenie, sudne rozhodnutie o konkurze je zverejnene tu: http://finstat.sk/Konkurzy/Konkurz/2015-K018844
Znamena to, ze maju dlhy voci viacerym subjektom a nie iba voci jednemu, ako klamlivo a zavadzajuco uvadzaju na svojej web stranke- este aj v tom nas chcu oklamat, nehorazne!!! Kazdy pravnik potvrdi, ze aby sud vyhlasil konkurzne konanie, musia byt podlozene neuhradene dlhy voci viacerym veritelom. Je to vrchol arogantnosti takto zakryvat oci klientom polopravdami v tak vaznych veciach. Treba si davat velky pozor!

Je to ako detektívka, čo, kde, kedy, a žiadna reč o zájazdoch.

Toto je zly sen. My máme s touto CK letiet do Egypta. Pobyt sme kupovali cez zajazdy.sk, takze dopredu nikdy neviete, s ktorou CK bude zmluva uzavreta. Zajazd sme uz zaplatili. Co teraz robit? Ako zistit, ci je ten zajazd zo strany CK uhradeny???

IvanaK- ci za teba CK Azur Reizen uhradila, to nezistis nikde, kedze nemaju zaplatene stare dlhy. V sudnom rozhodnuti sa presne uvadza: "dlžník je povinný obmedziť výkon činnosti len na bežné právne úkony". Takze mozu sa vyhovarat na co chcu a pre klientov to je loteria- bud bude mat ich klient este stastie a bude mat za svoje peniaze aj svoju celu dovolenku alebo budu mat smolu :-( Kym je este ticho a media sa venuju iba migrantom, tak CK moze v klude vyberat peniaze od klientov, ale chudaci klienti este nevedia, kde peniaze skoncia. Alebo budu trpnut celu dovolenku, ci aj odletia domov :-( Je to smutne a voci klientom vrcholne neseriozne, navyse ked este aj v tom oficialnom vyjadreni robia z ludi blbcov a odvadzaju pozornost od toho, ze v konkurze maju viac dlhov a nie iba ten jeden, co uvadzaju vo vyjadreni, otras!!!

Ivana, nebojte sa, odletíte a všetko bude v poriadku. Nečítajte recenziu od kajus, je asi znechutený človek, ktorého už viac krát vyhodili z práce, je neschopný, stále utláčaný, ktorý sa tu vyžíva v týchto recenziách.... /upravené Adminom - nevhodné výrazy/

My sme mali iba dobré skúsenosti a už 3 krát!!!!!

Dá sa teda cestovať s nimi, alebo majú konkurz?

Tak sme docestovali s CK Azur Reizen asi tak, že namiesto do KE nás dopravili do BA a vykašlali sa na nás. Bez akejkoľvek kompenzácie. Vysadili nás v Bratislave, spolu 52 klientov a starajte sa, ako sa dopravíte domov. Takže z AZUR REIZEN nikdy viac!!!!!

Prvy a aj posledny krat som vyuzil tuto CK AZUR REISEN. Vybrali sme sa na 10 dni do Marsa Alam. Povodne sme mali ist Bratislava - Marsa Alam priamy let. Den pred odletom nam oznamili ze budeme letiet do Hurghady kvoli nizkemu zaujmu letov do Marsa Alam, co znamenalo 3,5 hodinovy presun z Hurgady do nasho hotela. Ponukli nam ale odskodnenie 50 eur /osoba na fakultativne vylety (k tomu sa vratim neskor). Tak sme si povedali OK. Pri prilete delegat zhanal este nejake osoby do autobusu takze sme cakali este hodinu. Nasledne sme cestov so nasho hotela mali zastavku este v 6 tich hotelovych rezortoch takze ta cesta bola Top. Kupili sme si 3 fakultativne vylety: Luxor, 4kolky a vylet do mesta port ghalib. Luxor: mali sme ist priamo z Marsa Alam do Luxoru, co malo trvat cca 3 hod. Vylet presunuli z povodne avizovaneho pondelka na stredu, kvoli nizkemu zaujmu. To by bolo Ok. Oni nas avsak vobec neinformovali a cestou tam sme isli este po dalsie osoby do Hurghady a nasledne do Luxoru. Cela cesta trvala 7,5 hodiny. Takze so Luxoru sme prisli o 10:30 cca. Vylet bol skvely, aj speievodca ale aby sme na jeden vylet travili takmer 15 hod v minivane to bola sila. Cestou spat som spravil s delegatom poriadok a tak pristavili este iny bus a nasledne sme isli priamo do nasho hotela, takze sa cesta skratila na 4,5 hod. Dalsi vylet boli stvorkolky, kde mal byt aj vylet clnom a 2 krat ponor. Opat bol maly zaujem a boli sme iba 4 ria tak bol iba 1 ponor a trval 30 min. Vylet do Port Ghalib bol Ok. Pred odchodom nas delegat 1 den dopredu informoval ze budeme letiet do Brna, ze ina moznost nie je, takze sme isli najskor z nasho hotela do Hurghady a nasledne leteli do Brna, kde nas cakal autobus a ten nas odviezol do Ba. Nejdem piaat casy pretoze je to jedno. Dolezite je, ze ani jeden let, a 2 vylety z 3 neboli take ako sme si zaplatili. Clovek chce na dovolenke komfort, ktory sme my nedostali. Tato cestovka je absolutne a amaterska, poriadne neinformuje o nicom a jej pristup je zalostny. Zajazd sme si kupili cez cestovnu agenturu Victory reisen, ktora sa k vsetkemu postavila tak, ze ich to mrzi a ze oni nam robili "predajny servis" ktory podla mna pozostaval iba z toho ze nam predali tento zajazd, tym padom nerozumiem v com spocival ten ich predajny servis pretoze ziaden servis som nepostrehol. Boli sme v Marsa Alam, v Hoteli Hilton Nubian Resort, je to dobry rezort, ktory ma plaz cca 800 m od neho ale premava tam vlacik. Celkovo hotel super. Co sa tyka cestovnej agentury Victory reisen (ktora je uplne zbytocna) a cestovnej agentury Azur Reisen, vyuzil som obe institucie prvy a aj posledny krat. Neodporucam ani jedno ani druhe.

Si dobrodruh? Daj to o sebe vedieť!

Podeľ sa s novou témou s Dobrodruhmi